اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نجات بازیگر زن،از اعدام در صحنه فیلمبرداری!


چیزی نمانده بود بازیگر بحرینی"فاطمه عبدالرحیم" بهنگام فیلمبرداری صحنه اعدام در سریال "أی دمعة حزن لا" واقعاً حلق آویز شد اما با سرعت عمل حاضران در صحنه از مرگ نجات پیدا کرد.

انتخاب: چیزی نمانده بود بازیگر بحرینی"فاطمه عبدالرحیم" بهنگام فیلمبرداری صحنه اعدام در سریال "أی دمعة حزن لا" واقعاً حلق آویز شد اما با سرعت عمل حاضران در صحنه از مرگ نجات پیدا کرد.

 وی میگوید: نمیدانم چه بگویم...ترسیده ام...مرگ را به چشم دیدم...به خانواده ام فکر کردم و بیهوش شدم...تنها بیاد دارم که گریه میکردم و صدای اطرافم را نمیشنیدم...حتی نبضهای گردنم را حس میکردم.



لازم بذکر است این بازیگر هنگامیکه روی چهارپایه اعدام ایستاده بود ناگهان پایش لیز خورد و واقعاً اعدام شد اما حاضرین سریعاً او را بلند کردند و مانع خفگی او شدند،

به گفته حاضران تمام این داستان نزدیک 5 ثانیه رخ داد.


ویدیو مرتبط :
بازیگر زن مشهور: می ترسم دروغی که گفتم لو بره/خاک صحنه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حادثه دلخراش برای دختران جوان بازیگر در صحنه فیلمبرداری/عکس



حوادث رانندگی,تصادف,سانحه رانندگی

حادثه دلخراش برای دختران جوان بازیگر در صحنه فیلمبرداری/عکس

به گزارش پلیس در طول فیلمبرداری چند صحنه از یک سریال تلویزیونی در سنت لوئیس در حالی که چهار هنرپیشه آن سوار خودرو بودند به منطقه جنگی سقوط و 2 تن از آنان کشته و دو تن دیگر مجروح می شوند.

به گزارش  جام به نقل از رویترز ؛ در طول فیلمبرداری چند صحنه از یک سریال تلویزیونی در سنت لوئیس در حالی که چهار هنرپیشه آن سوار خودرو بودند به منطقه جنگی سقوط و 2 تن از آنان کشته و دو تن دیگر مجروح می شوند.

در این تصادف غم انگیز کاتلین 17 و لورن الیور 18 ساله هر دو خواهر این سریال در این تصادف کشته می شوند، کریستوفر لنزن 18 ساله و الیویا دمنز 18 ساله در این صانحه دلخراش مجروح شدند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ این حادثه زمانی رخ داد که سرعت خودرو به دستور کارگردان در جاده سنت لوئیس در مسیر مارپیچی و جنگلی خود کاتلین الیور کنترل وسیله را از دست می دهد و به درون این مسیر مارپیچی سقوط می کند.
محققان تلاش خود را برای یافتن علت این حادثه که در پی بروز عیب نقصی که در این حوزه اتفاق افتاده را آغاز کرده اند./باشگاه خبرنگاران