اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج نهایی احراز صلاحیت ها؛ شنبه


سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: نتایج نهایی احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در پایان وقت اداری فردا اعلام می‌شود.

میزان نوشت: سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: نتایج نهایی احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در پایان وقت اداری فردا اعلام می‌شود.

سیامک ره پیک سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات درگفت و گو با خبر 14 شبکه یک سیما با اشاره به زمان اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: طبق اعلام‌های قبلی و جدول زمان بندی تعیین شده نتایج نهایی احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس، در پایان وقت اداری فردا اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: فقط کسانی که در مراحل قبلی صلاحیتشان احراز شده و در مرحله شورا نگهبان رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند در مدت زمانی محدودی که متعاقباَ اعلام می شود اعتراض خود را اعلام کنند و شورا بررسی مجدد را در رابطه با آنها انجام خواهد داد. 


ویدیو مرتبط :
دانلود سوالات احراز صلاحیت مدیران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نتایج شکایات داوطلبان مجلس به وزارت کشور/اعلام نتایج نهایی احراز صلاحیت‌ها از طریق فرمانداری‌ها



 اخبار انتخابات  ,خبرهای انتخابات ,  انتخابات  مجلس

 نتایج بررسی شکایات داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی صبح امروز به وزارت کشور ارسال شد.

 به گزارش میزان،یک منبع آگاه در امور انتخاباتی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما با بیان اینکه نتایج بررسی شکایات داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی صبح امروز به وزارت کشور ارسال شد، اظهار کرد:  طبق قانون نتایج نهایی احراز صلاحیت‌ها از طریق فرمانداری‌ها به داوطلبان اعلام می‌شود.

نجات الله ابراهیمیان، عضو حقوقدان شورای نگهبان دیروز در مصاحبه با خبرنگاران از تائید صلاحیت 25 درصد دیگر از داوطلبان انتخابات مجلس که پیشتر احراز صلاحیت نشده بودند خبر داد.

طبق اطلاعیه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس داوطلبانی که در هیئت های اجرایی و نظارتی تائید صلاحیت شده بودند اما در شورای نگهبان قانون اساسی رد شده اند از امروز تا پایان وقت اداری روز 19 بهمن مهلت دارند شکایت خود را تنظیم و ارائه کنند.

 

 اخبار انتخابات  مجلس  -  میزان