اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج دیدار های هفته هجدهم لیگ برتر


تیم‌های فوتبال سپاهان و سایپا در آغاز هفته هجدهم لیگ برتر متوقف شدند.

ایسنا: تیم‌های فوتبال سپاهان و سایپا در آغاز هفته هجدهم لیگ برتر متوقف شدند.

 در آغاز هفته هجدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر عصر امروز (پنج‌شنبه) دو دیدار در ساعت 15 برگزار شد که در آن تیم سپاهان در اصفهان مقابل گسترش فولاد تبریز با تساوی بدون گل متوقف شد.

در این مسابقه امیر نظامی‌پور، فردین عابدی و مصطفی اکرامی از تیم گسترش فولاد کارت زرد دریافت کردند.

با این نتیجه سپاهان 27 امتیازی و گسترش فولاد 19 امتیاز شد. سپاهان در رده ششم و گسترش فولاد در رده یازدهم جدول لیگ باقی ماندند.

همچنین در دیگر بازی امروز هم دو تیم سایپا و استقلال خوزستان در کرج به تساوی یک بر یک رسیدند.

گل‌های این مسابقه را اسحاق سبحانی در دقیقه 25 برای سایپا و محمد طیبی در دقیقه 77 برای استقلال به ثمر رساندند. سبحانی در دقیقه 78 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

با تساوی امتیازهای سایپا به عدد 25 و استقلال به 22 رسید. جایگاه دو تیم به ترتیب در رده‌های هشتم و دهم جدول تغییری نکرد.


ویدیو مرتبط :
نتایج و حواشی هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج دیدار های هفته سی و دوم لیگ برتر


در ادامه دیدار های هفته سی و دوم لیگ برتر تیم های صبای قم، نفت تهران و نفت آبادان حریفان خود را شکست دادند.

خبرآنلاین: در ادامه دیدار های هفته سی و دوم لیگ برتر تیم های صبای قم، نفت تهران و نفت آبادان حریفان خود را شکست دادند.

در ادامه هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر بعد از ظهر امروز (جمعه) نفت آبادان مقابل راه آهن به برتری رسید، نفت تهران از سد داماش گذشت و ملوان مقابل پیکان متوقف شد.

در ورزشگاه تختی آبادان تیم فوتبال نفت میزبان راه آهن بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 1 بر صفر به سود شاگردان سعید سلامات به پایان رسید. تک گل این دیدار را رضا خالقی فر (دقیقه 38) به ثمر رساند. با این نتیجه تیم سقوط کرده نفت 23 امتیازی شد و بالاتر از گهر در رده هفدهم جدول قرار گرفت. راه آهن هم با 44 امتیاز به رتبه نهم سقوط کرد.

همچنین در تهران تیم های نفت و داماش به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان منصور ابراهیم زاده موفق شدند با دو گل مهدی خیری در دقایق 79 و 93 به برتری برسند. بدین ترتیب نفتی ها 51 امتیازی شدند و در جایگاه پنجم جدول قرار گرفتند. داماش هم با همان 37 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

در انزلی هم دو تیم ملوان و پیکان به تساوی بدون گل دست یافتند و امتیازات را تقسیم کردند. با این نتیجه ملوان 40 امتیازی شد و همچنان در رتبه یازدهم باقی ماند. پیکان هم با 25 امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول قرار گرفت.

نتایج دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر به شرح زیر است:

نفت تهران 2 – داماش 0
 ملوان 0 – پیکان 0
نفت آبادان 1 – راه آهن 0
صبا 2 – سایپا 1
ذوب آهن 1 – پرسپولیس 1
فجرسپاسی 1 – مس 1