اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتانیاهو، سید حسن نصرالله را به ترور تهدید کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,  بنیامین نتانیاهو

« بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم تروریستی صهیونیستی،« سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را به ترور تهدید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه لبنانی الاخبار، نتانیاهو در واکنش به اظهارات دبیرکل حزب الله در گفت وگو با شبکه المیادین و تاکید او بر این که هر نقطه فلسطین اشغالی از جمله تاسیسات هسته ای آن در تیررس موشک های حزب الله قرار دارد، گفت: اما در خصوص تهدیدات سیدحسن نصرالله، او نباید عزم و اراده اسرائیل را بیازماید، او به خوبی می داند که چرا در مخفیگاه به سر می برد.


براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی بار دیگر تهدیدهای غیرمستقیم در خصوص شروع جنگ علیه لبنان را با به نمایش گذاشتن توانائی های دفاعی و هجومی خود در جنگ آینده تکرار کرد.


شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که خطوط دفاعی بنا شده در طول مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان به ارتفاع 9 متر افزایش می یابد تا جلوی نفوذ نیروهای حزب الله به شهرک های صیونیست نشین نزدیک مرزها گرفته شود.


این شبکه صهیونیستی افزود: اقدامات در اطراف شهرک مکافعام و چند نقطه دیگر مرزی شروع شده و یکی دیگر از اهداف خارج شدن این شهرک ها از تیررس تک تیراندازان حزب الله است.


« اور هیلر» گزارشگر نظامی این شبکه گفت که ارتش اسرائیل درصدد تکمیل مراحل آمادگی خود به منظور ورود به « جنگ سوم علیه لبنان» است زیرا مقامات اسرائیلی به خوبی تهدیدهای سیدحسن نصرالله را می بینند و می شنوند.


وی افزود: بخش های ویژه دستگاه امنیتی ارتش اسرائیل به طور دائم تجربیات حزب الله در جنگ سوریه را در چارچوب « آمادگی ارتش برای مقابله با تهدیدها در جنگ آینده از جمله نفوذ صدها رزمنده به شهرک نشین ها و سیطره بر آنها » تحلیل و ارزیابی می کنند.


هیلر به نقل از منابع نظامی ارتش صهیونیستی اضافه کرد: سیم خاردارها و دیوارهای نصب شده در مرزهای با لبنان با نمونه های آنها در مرزهای مصر و اردن کاملا متفاوت است.


این گزارشگر نظامی گفت: خطوط دفاعی در مرزهای اردن و مصر برای جلوگیری از نفوذ مهاجران و قاچاقچیان است اما در مرزهای لبنان بخشی از برنامه آمادگی ارتش اسرائیل برای جنگ آینده است.


وی افزود: به همین دلیل یگان های مهندسی در حال تغییر توپوگرافی منطقه مرزی از طریق تبدیل ایجاد خاکریزهای بلند هستند تا شاید بتوانند نفوذ رزمندگان حزب الله را سخت کنند.

 

 اخبار  بین الملل - ایرنا 


ویدیو مرتبط :
کلیپ بسیار زیبای المفاجعات - تهدید اسرائیل با شماره ها -سید حسن نصرالله - حتما ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهدید سرکرده جبهه النصره برای ترور بشار اسد و سید حسن نصرالله



اخبار,اخبار بین الملل  ,جبهه النصره

ابومحمد الجولانی سرکرده گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره با تهدید و رجز خوانی در پیامی صوتی برای ترور بشار اسد رییس جمهوری سوریه و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به ترتیب سه و دو میلیون دلار تعیین کرده است.

  الجولانی در پیامی صوتی که خود را در آن سرکرده جبهه النصره در بلاد شام معرفی کرده و روز گذشته منتشر شد، در سخنانی که بیانگر عصبانیت و درماندگی او و عناصر مسلح اش است،از تروریست های تکفیری خواست تا در واکنش به حمله های جنگنده های روس همه مناطق تحت سیطره نظام سوریه به ویژه مناطق شیعه نشین را گلوله باران کنند.

این سرکرده گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره همچنین به روس ها وعده داده است که آنها را با یک « افغانستان جدید» مواجه می کند.

الجولانی نیز مانند آمریکا و همپیمانان عرب و غربی آن و رژیم صهیونیستی مدعی شده است که روسیه مواضع جیش الفتح و دیگر گروه های تروریستی را که او « انقلابی» خوانده و درحال جنگ با نظام سوریه هستند، هدف گرفته است.

وی با این ادعا که هدف روسیه از حمله های نظامی علیه گروه های مسلح در سوریه ایجاد زمینه معامله با غرب در خصوص اوکراین و بازیابی نقشش در منطقه و جهان است، از تروریست هایی که آنها را « مجاهدان قفقاز» خواند، خواست تا به گروه های تروریستی تکفیری در سوریه کمک کنند.

سرکرده گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره گفت : اگر ارتش روسیه همه اهل شام را بکشند، شما هم همه اهل روسیه را بکشید و اگر سربازان (عناصر مسلح) ما را کشتند شما هم سربازان آنها را بکشید.

الجولانی که تصویری از او منتشر نشده ، چند بار در گفت وگو با شبکه الجزیره قطر شرکت کرده است.

 اخبار بین الملل  -  ایرنا