اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ناگفته های سرمربی مستعفی پرسپولیس


سرمربی مستعفی پرسپولیس در خصوص جدایی خود از این تیم گفت: شرایط برای ادامه همکاری ام مهیا نبود و اطمینان دارم با رفتن من وضعیت تیم پرسپولیس بهتر خواهد شد.

''حمید استیلی'' در خصوص فعالیت خود در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قصد ندارم از خود دفاع کنم و دلیل ناکامی تیم را به دیگران ارتباط بدهم اما امیدوارم مشکلاتی که برایم بوجود آمد در زمان فعالیت سرمربی آینده وجود نداشته باشد.

وی افزود: از ابتدای فصل و نخستین بازی برابر ملوان بندرانزلی تماشاگران از دقیقه 30 بر علیه من شعار دادند و همین مساله باعث شد که با فشار روحی و روانی و استرس زیاد بازیها را دنبال کنیم.

استیلی ادامه داد: این مساله بر روی بازیکنان نیز تاثیر منفی زیادی گذاشت اما بر این امید بودیم که با گذشت زمان شرایط مناسب تر شود که متاسفانه این امر عملی نشد.

وی در خصوص نحوه کنار گذاشته شدن علی دایی و حضورش به عنوان سرمربی در پرسپولیس گفت: در این میان من نقشی نداشتم و این تصمیم توسط اعضای کمیته فنی اتخاذ شد و حتی علی دایی گزینه نخست بود که پس از انصراف ایشان، من به عنوان سرمربی انتخاب شدم اما در همان زمان نیز ما فرصت زیادی را برای یارگیری و بدنسازی از دست داده بودیم که این امر تاثیرات منفی خود را در طول فصل نشان داد.

استیلی درباره نحوه یارگیری پرسپولیس در زمان نقل و انتقالات نیز گفت: لیستی را به کاشانی ارائه کرده بودم که در آن نام بازیکنانی چون مهدی رحمتی، هادی عقیلی و سید جلال حسینی وجود داشت اما به دلیل اینکه باشگاه سقف قرارداد را رعایت کرد، نتوانستیم آنها را جذب کنیم و تیم را با شرایط فعلی روانه مسابقات کردیم.

سرمربی مستعفی پرسپولیس در پاسخ به این سووال که چرا در زمان مدیریت رویانیان و پس از مذاکره با مربیان خارجی از سمت خود در پرسپولیس کناره گیری نکرد، گفت: از زمان مدیریت رویانیان تیم ما به هفت پیروزی ، سه تساوی و سه شکست رسید که نتیجه چندان بدی تلقی نمی شد، اما با این حال بار دیگر استعفای خود را به مدیریت اعلام کردم که رویانیان با این مساله مخالفت کرد.

وی با اشاره به مشکلات پرسپولیس در آماده سازی ابتدای فصل گفت: هشت بازیکن ما در آن زمان به عضویت تیم ملی درآمدند و جواد کاظمیان و مدافع آفریقایی خود را هم در اختیار نداشتیم و تنها سه روز قبل از بازی نخست ترکیب تیم پرسپولیس کامل شد که این اتفاق مشکلات عدیده ای را برای کادر فنی بوجود آورد.

وی افزود: در این راستا از ابتدای فصل نیز اعلام کرده بودم که ما از هفته پنجم شکل واقعی خود را بدست می آوریم اما حاشیه ها و فشارهایی که از سوی تماشاگران وارد می شد اجازه نداد به اهداف خود برسیم.

استیلی در خصوص مخالفت مدیران پرسپولیس با برخی نظرات وی گفت: انتخاب محمد مایلی کهن به عنوان مدیر فنی تشخیص مدیریت باشگاه بود و من نظر خاصی در مورد آن نداشتم اما اجازه ندادم که مربیانی چون عباس چمنیان و علی صالح نیا به ترکیب کادر فنی اضافه شوند چرا که آنان مورد تایید من نبودند.

وی ادامه داد: در خصوص جدایی سعید عزیزیان نیز پس از عملکرد ضعیف دروازه بانان به این نتیجه رسیدیم که وی باید جای خود را به عابدزاده بدهد که متاسفانه عابدزاده علیرغم قولی که به پروین داده بود با ما همکاری نکرد.

استیلی در خصوص اختلاف دروازه بانان این تیم در طول فصل گفت: علیرضا حقیقی و میثاق معمارزاده از بهترین دروازه بانان ایران هستند و گمان نمی کردم که در طول مسابقات مشکلات متعددی را برای تیم بوجود آورند اما باید اعتراف کنم که در خصوص حضور همزمان این دو در پرسپولیس اشتباه کردم.

وی در مورد عدم جذب مهدی مهدوی کیا در ابتدای فصل اذعان کرد: ما در ابتدای فصل یارگیری خوبی نداشتیم و پس از صحبت با مهدوی کیا از وی خواستم تا چند روزی صبر کند تا مقدمات حضورش را فراهم کنیم اما همبازی ام از این مساله ناراحت شد و به تیم داماش رفت.

سرمربی سابق تیم پرسپولیس در ادامه گفت: باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان در فصل نقل و انتقالات، یارگیری خوبی نداشت که ما مجبور شدیم علیرغم میانگین سنی بالای تیم وحید هاشمیان را در ترکیب تیم خود نگه داریم.

استیلی همچنین در خصوص به استخدام درآوردن جواد کاظمیان اظهار داشت : در ابتدای فصل نظری برای جذب این بازیکن نداشتم اما مصدومیت حمید علی عسگری و عدم جذب بازیکنان دیگر سبب شد که شخصا با کاظمیان صحبت کرده و وی را به ترکیب تیم اضافه کنم.

استیلی در پاسخ به این سووال که ''آیا مشکلاتی که در سالهای قبل برای سرمربیان این تیم بوجود آوردید باعث نشد که با بدترین وضعیت از این تیم جدا شوید''، گفت: شکست من در پرسپولیس تنها خواست خدا بود و هیچگاه برای افشین قطبی، راینر سوبل، آری هان، مصطفی دنیزلی و علی پروین مشکلی ایجاد نکردم که بخواهم تقاص آن را پس بدهم.

وی در خصوص حضور محمد مایلی کهن در پرسپولیس گفت: ایشان قصد داشت که برخی نظرات خود را در تیم تحمیل کند اما با توجه به اینکه به عنوان نفر اول کادر فنی باید پاسخگوی نتایج می بودم، اجازه این مساله را نداده و همین امر باعث شد تا مایلی کهن از ترکیب ما جدا شود اما هیچگاه زحماتی را که وی در دوران بازیگری برایم کشیده است فراموش نمی کنم.

استیلی با قدردانی از حمایت هایی که هواداران پرسپولیس در زمان فعالیت های ورزشی از او داشتند، گفت:‌ هیچگاه لطف آنان را فراموش نمی کنم اما از تماشاگران انتظار نداشتم که از روز نخست برایم در تیم پرسپولیس به عنوان سرمربی مشکلات عدیده ای را بوجود آورند، ولی امیدوارم این تیم به روزهای اوج گذشته خود بازگردد تا موجبات شادمانی هواداران را فراهم آورد.


منبع: ورزش3



ویدیو مرتبط :
سرمربی های مستعفی و جدید تیم های بزرگ اروپایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: پرسپولیس نیازی به تیموریان ندارد



 

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: پرسپولیس نیازی به تیموریان ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:‌ تیموریان یکی از بهترین بازیکنان ایران است، اما نیازی به وی نداریم.

علی دایی پس از بازی دیروز مقابل نساجی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار خوب و محکمی را برگزار کردیم و به نظر من این بازی می‌تواند ما را برای رسیدن به هدفمان کمک کند.

وی در خصوص اردوی مشهد تصریح کرد: اردوی بسیار عالی برگزار کردیم و خوشبختانه از لحاظ روحی و روانی آماده بازی‌های لیگ برتر هستیم. این اردو همانطور که بارها گفتم قطعا به پرسپولیس کمک می‌کند.

دایی در خصوص مشکل در خط حمله پرسپولیس گفت: ما مشکل گلزنی نداریم و کمبودی در خط حمله احساس نمی‌کنم، چون بازیکنان بسیار خوب و کاربلدی داریم، اما برای تقویت خط حمله در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نیاز به یک مهاجم داریم که رایزنی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا به هدف خود برسیم.

وی در مورد شایعه حضور عمادرضا در پرسپولیس تاکید کرد: بعید می‌دانم او به پرسپولیس بیاید. رایزنی‌های خود را برای جذب مهاجم انجام دادیم. متاسفانه روی اوسال نظر داشتیم که قسمت نبود به ما اضافه شود.

دایی همچنین در خصوص آندرانیک تیموریان و احتمال حضورش در پرسپولیس گفت: تیموریان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است، اما با توجه به اینکه در این پست دو سه بازیکن بسیار خوب داریم احتیاجی نداریم تا او را جذب کنیم.

گفتنی است؛ پرسپولیس در فاصله تعطیلات دو هفته‌ای لیگ برتر بالاخره موفق به انجام یک بازی تدارکاتی شد و عصر روز یکشنبه رودروی نساجی تیم پرطرفدار شمال کشور قرار گرفت و در پایان توانست 2 بر1 نساجی را شکست دهد.