اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ناو جنگی روسیه در راه دریای مدیترانه


وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که کشتی جنگی « سیویرومورسک» این کشور با هدف اظهار وجود نظامی روسیه در منطقه دریایی غرب مدیترانه راهی این منطقه است.

خبرگزاری فارس: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که کشتی جنگی « سیویرومورسک» این کشور با هدف اظهار وجود نظامی روسیه در منطقه دریایی غرب مدیترانه راهی این منطقه است.
 
وادیم سیرگا مدیر دفتر اطلاع رسانی ناوگان شمالی روسیه با اعلام این خبر گفت: کشتی ضد زیر دریایی « سیفیرومورسک» پیش تر نیز در چارچوب مجموعه کشتی های دائمی وابسته به ناوگان جنگی روسیه در دریای مدیترانه برای آموزش و تامین امنیت کشتی ها مشارکت داشته است.
 
به گفتی سیرگا این کشتی ماموریت خود را از دسامبر سال گذشته میلادی در دریای مدیترانه آغاز کرد و در این دوره زمانی در چند برنامه آموزش مشترک با کشتی های ناوگان دریای سیاه و دریای بالتیک روسیه مشارکت داشت.
 
مدیر دفتر اطلاع رسانی ناوگان شمالی روسیه تصریح کرد که ناو جنگی « سیویرومورسک» همچنین در هنگام ماموریت خود اقدام به تامین امنیت خطوط دریایی غیرنظامی در دریای سرخ و خلیج عدن کرده است.


ویدیو مرتبط :
ناو های جنگی آمریکا در دریای مدیترانه لنگر انداخته اند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پهلو گیری چند فروند ناو جنگی روسیه در سواحل ایران





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پهلو گیری چند فروند ناو جنگی روسیه در سواحل ایران

فرمانده ناوگان دریایی روسیه در دریای خزر با اعلام خبر پهلو گرفتن چندین فروند ناو روسی در یکی از بنادر ایران گفت: این ناوها در سال 2013 در یكی از بنادر ایران پهلو می‌گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت خبری دولتی آر تی روسیه؛ "سرگئی الکمینسکی" فرمانده ناوگان دریایی روسیه در دریای خزر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اعزام ناوگان جنگی روسیه به سواحل ایران گفت: در حال حاضر در حال تدوین برنامه برای اعزام ناوهای روسی  به یکی از بنادر ایران هستیم كه این امر در سال 2013 محقق خواهد شد.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال كه زمان دقیق سفر ناوهای روسیه به سواحل ایران چه زمانی است،افزود: هنوز زمان دقیق سفر ناوهای روسیه به سواحل ایران مشخص نشده است.   فرمانده دریای روسیه در دریای خزر در انتها به تاریخ قبلی پهلو گرفتن ناوهای روسیه در سواحل ایران كه به سال 2007 بر می‌گردد اشاره كرد و وجود هرگونه روابط رسمی میان ناوگان جنگی دو كشور را رد كرد./باشگاه خبرنگاران