اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نامه عذرخواهی کانادایی ها از مردم ایران


«جان برد» در نامه‌ای سرگشاده به مردم ایران از موضع هفته پیش خود درباره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران عذرخواهی کرد.

خبرگزاری فارس: «جان برد» در نامه‌ای سرگشاده به مردم ایران از موضع هفته پیش خود درباره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران عذرخواهی کرد.

برد پس از پیروزی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «حسن روحانی» در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، مشارکت و نتیجه این انتخابات را به دلیل آنچه که او «آزاد نبودن فضای سیاسی ایران» خوانده بود، «بی معنی» دانست.

وی در نامه خود اینگونه نوشت: کانادا به صداهای آنهایی که داخل ایران به امید و آینده روشن‌تر در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران رأی دادند گوش می‌دهد. تنها مردم ایران می‌توانند مفهوم انتخابات را تعیین کنند. من به آنها تبریک می‌گویم.

وزیر خارجه کانادا در نامه خود حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رأی را تحسین کرد و به آنها تبریک گفت و متعهد شد که صدای همه مردم ایران، چه آنها که رأی داده‌ و چه آنها که رأی نداده‌اند را بشنود.

برد در بخشی از نامه خود از رئیس‌جمهور منتخب ایران خواست تا حقوق مردم ایران را رعایت کنند و همچنین از مقامات ایرانی نیز درخواست کرد در مذاکرات هسته‌ای با جامعه بین‌المللی همکاری کنند.


ویدیو مرتبط :
عذرخواهی حامد کمیلی بخاطر بازی در پایان نامه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متن نامه عذرخواهی محمد نصرتی از ملت ایران


محمد نصرتی از مردم ایران خواست به خاطر سابقه بی‌حاشیه‌اش در طول سال‌های فعالیت ورزشی خود، او را مورد لطف و بخشش قرار دهند.

 محمد نصرتی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس همزمان با عید قربان، با ارسال نامه‌ای از مردم و جامعه فوتبال تقاضا کرد که او را مورد بخشش خود قرار دهند. متن این نامه به این شرح است:

به نام خداوند بخشنده مهربان
با سلام و تبریک عید سعید قربان به مردم شریف ایران

از اینکه می‌بینم متعاقب یک دهه تلاش و فعالیت صادقانه در فوتبال کشور همراه دیگر اعضای جامعه فوتبالی بر اثر یک اتفاق، که هیچ گونه پیش‌زمینه و قصد قبلی در آن نبود و صرفا بر اثر حرکت غیر ارادی صورت پذیرفته است موجبات کدورت و ناراحتی شما را فراهم نمو‌ده‌ام از همه شما پوزش خواسته و به امید بزرگواری شما و به پاس سابقه بی‌حاشیه در این سال‌های فعالیت ورزشی درخواست دارم اینجانب را مورد لطف و بخشش قرار دهید تا بتوانم همانند گذشته در کنارتان برای تعالی و شکوفایی فوتبال کشورم کوشش مضاعف نموده و سعی نمایم همچون گذشته همان گونه باشم که از یک بازیکن ملی‌پوش انتظار می‌رود.

خدایی که بیناترین و شنواترین است می‌داند رفتاری که من مرتکب شدم آگاهانه و ارادی نبوده است. وضعیت 5 ماه اخیر تیم ما را ببینید و فشارهای روانی حاکم بر ذهن‌مان را. در این شرایط گل زدن و بردن برای ما فراتر از یک اتفاق معمولی است و موجب بی‌اختیاری ذهنی و رفتاری شده و شوک روانی را پدید آورده است. اما این هم موجب نمی‌شود تا شرمساری خویش را از مدیران باشگاه، پیشکسوتان، طرفداران فرهیخته پرسپولیس و جامعه فوتبال به خاطر وقوع این حرکت غیر ارادی اعلام نکنم.

همچنین از اینکه ترویج دهندگان منکر صورت پذیرفته از این اتفاق به عنوان حربه‌ای علیه فرهنگ کشورم یا فوتبال و بازیکنان آن سوء استفاده کردند، اظهار تاسف می‌نمایم و در نهایت در روز عید سعید قربان از محضر خداوند بزرگ، طلب استمداد می‌کنم.

با تشکر


منبع: ارم نیوز