اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نامه افشارزاده در حمایت از نکونام +عکس


کمیته ملی المپیک ایران از جواد نکونام در انتخابات فردای کنفدراسیون فوتبال آسیا حمایت کرد.

ایسنا: کمیته ملی المپیک ایران از جواد نکونام در انتخابات فردای کنفدراسیون فوتبال آسیا حمایت کرد.

در شرایطی که برخی اخبار حکایت از انتخاب تنها یکی از دو گزینه تیم ملی ایران یا جواد نکونام در مراسم فردای معرفی برترین‌های آسیا دارد، کمیته ملی المپیک ایران با ارسال نامه‌ای به شیخ احمد رییس شورای المپیک آسیا از کاندیداتوری جواد نکونام در بخش بهترین بازیکن قاره حمایت کرده است.

در بخشی از این نامه بهرام افشارزاده به عملکرد جواد نکونام در رقابت‌های بین المللی اشاره کرده و از رییس شورای المپیک خواسته که از انتخاب نکونام در مراسم پیش‌رو حمایت کند.

این حمایت در حالی صورت می‌گیرد که جایزه بهترین بازیکن سال‌ آسیا مهمترین جایزه مراسم معرفی برترین‌های آسیاست و پس از آن انتخاب برترین تیم ملی، بهترین بازیکن فوتسال، بهترین داور در رده‌های بعدی اهمیت قرار دارد.




ویدیو مرتبط :
امضاء تفاهم نامه همکاری با صندوق حمایت از پژوهشگران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛ ثبت قرارداد جواد نکونام با استقلال


قرارداد جواد نکونام با تیم استقلال تهران بعد از ظهر شنبه در هیئت فوتبال تهران ثبت شد.