اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نامه اعتراض آمیز حیدر العبادی به روحانی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نخست وزیر عراق طی یادداشتی اعتراض دولتش به اتفاقات روی داده در مرز با ایران را به حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان اعلام کرد.

حیدر العبادی نخست وزیر عراق طی یادداشت رسمی اعتراض دولتش به اتفاقات روی داده در مرز با ایران را به حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان اعلام کرد.

این یادداشت اعتراض آمیز پس از آن منتشر شد که وزارت کشور عراق با انتشار بیانیه‌ای از خارج شدن کنترل اوضاع گذرگاه مهران به دلیل ازدحام زیاد زائران ایرانی انتقاد کرد و تاکید کرد که هزاران ایرانی بدون روادید وارد عراق شده‌اند.

طرف عراقی تصریح داشت که طرف ایرانی تعهدات خود را به شکل مسئولانه انجام نداده و در مقابل ایرانی‌ها، عراق را به دلیل ناتوانی در انجام امور مربوط به زوار مورد انتقاد قرار می دادند.

مقامات رسمی ایران تاکنون واکنشی به انتقادات بغداد نشان نداده‌اند.

 

اخبار سیاست خارجی  - فارس

 


ویدیو مرتبط :
نامه اعتراض آمیز چند وزیر به احمدی نژاد درخصوص رحیم مشایی..!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه اعتراض آمیز ستاد روحانی در بوشهر درباره انتخاب استاندار



نامه اعتراض آمیز ستاد روحانی در بوشهر,انتخاب استاندار

نامه اعتراض آمیز ستاد روحانی در بوشهر درباره انتخاب استاندار

 اعضای ستاد جوانان دکتر حسن روحانی در استان بوشهر نسبت به پافشاری وزیر كشور بر گزینه نمایندگان اصولگرا برای استانداری اعتراض كرده و خواستار مداخله رییس جمهور برای انتصاب اسماعیل تبادار شدند.

به گزارش خلیج فارس؛ در پی مصاحبه رحمانی فضلی وزیر كشور مبنی بر معرفی 6 استاندار جدید از جمله بوشهر در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، خبر رسید پرونده عبدالرحمن ندیمی بوشهری از سوی وزارت كشور به دولت ارسال شده است.
 
ندیمی در دولت هاشمی رفسنجانی به مدت 5 سال تصدی استانداری بوشهر را برعهده داشت و در ماههای اخیر نیز توسط 3 نماینده اصولگرای بوشهر برای تصدی استانداری به وزیر كشور معرفی شد.
 
اعضای ستاد جوانان دكتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر در سومین نامه خود به دکتر روحانی، نسبت به پافشاری وزیر كشور بر گزینه نمایندگان اصولگرا برای استانداری اعتراض كرده و خواستار آن شده اند كه رییس جمهور دستور انتصاب اسماعیل تبادار به عنوان استاندار شده اند.
 
متن این بیانیه كه نسخه ای از آن در اختیار «خلیج فارس» قرار گرفته به این شرح است: 
جناب آقای دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور محترم
با سلام و عرض ارادت
بیش از سه ماه تلاش و درخواست مکرر ما و ستاد حامیان شما در استان بوشهر و نیز خیل هوادارانتان در استان برای انتصاب مهندس اسماعیل تبادار به سمت استانداری بوشهر که در قالب نامه ها و بیانیه های متعدد از اقشار و اصناف مختلف تجلی یافت، این انتظار بی پاسخ ماند و وزیر محترم و اصولگرای کشور که در سایه ی تلاش و مرارت های حامیان شما و به پشتوانه رای آنان قبای وزارت بر تن کرده است،

 

بی اعتنا به این همه درخواست و تقاضا، پای مبارکش را در یک کفش کرد و چنان که دیروز در مصاحبه ای غیر معمول بیان فرموده، گزینه استانداری بوشهر را به هیات دولت معرفی کرده که علی الظاهر همان گزینه ای است که موافق طبع نمایندگان اصولگرای استان و در حقیقت مخالفان جدی سیاست های شما هستند.
 
جناب آقای رئیس جمهور
گذشت سه ماه از استقرار دولت جناب عالی که با وعده ی تغییر از ما و ملت رای گرفتید، زمان زیادی برای فاصله گرفتن از شعارهای امیدبخش تان نیست. ما انتظار نداشتیم که پاداش مرارت ها و حمایت هایمان از شما را به این زودی از دست وزیر محترم کشورتان دریافت داریم و با این اقدام سوال برانگیز، گسترش گرد و غبار یاس و سرخوردگی را در فضای استان بوشهر شاهد باشیم.
 
ما با کمال احترام خدمت شما معروض می داریم که اقدام وزارت کشور در نادیده گرفتن طبیعی ترین و مشروع ترین خواست حامیان رئیس جمهور که انتصاب مدیر بومی، توانمند، خوشنام، خوش سابقه و دارای مشی اعتدال در استان بود، نه با شعار تدبیر دولت تدبیر و امید سازگار است و نه جز دلزدگی خیل حامیان شما حاصلی برای دولت و ملت خواهد داشت.
 
جناب آقای دکتر روحانی
به صراحت می گوییم ما انتظار نداشتیم که وزیر کشور دولت تدبیر و امید وقعی به خواسته ی حامیان شما و به ویژه اعضای ستادهای انتخاباتی تان نگذارد و با این بی توجهی ما را به جرم حمایت از شما مجازات کند و در عوض با انتصاب گزینه ی اول نمایندگان اصول گرای مخالف دولت، به آنان پاداش مخالفت دهد.
 
جناب آقای رئیس جمهور
اکنون که وزیر محترم کشور به خواست قاطبه ی مردم استان بوشهر بی توجهی کرده و گزینه ی مورد نظر خود و مخالفان دولت تدبیر و امید را به هیات دولت معرفی نموده، ما در آخرین کورسوی امیدمان چشم به تدبیر شما دوخته ایم و همچنان امیدواریم حضرت عالی با اقدامی قاطع و به موقع بر این امید نیمه جان، شهد و شربت حیات ببخشید و با امر به انتصاب مهندس تبادار ما جوانان این دیار را به تحقق شعارها و وعده هایتان دلگرم کنید.


با سپاس
اعضای ستاد جوانان دکتر حسن روحانی در استان بوشهر

/خلیج فارس