اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نامه‌ای از بابک زنجانی به نمایندگان نرسیده است



اخبار,اخبارسیاسی,بابک زنجانی

یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی، نامه بابک زنجانی خطاب به نمایندگان و مردم را تکذیب کرد.

امیرعباس سلطانی در گفت‌وگو با  ایسنا ، با تکذیب خبر منتشر شده مبنی بر نامه بابک زنجانی به نمایندگان گفت: چنین نامه ای نبوده و نیست.

وی افزود: وقتی چنین نامه ای به دست من نماینده نرسیده چگونه می تواند وجود داشته باشد بنده این موضوع را پیگیری کردم و متوجه شدم که چنین نامه ای نبوده است.

 

  اخبار سیاسی  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
ماجرای نامه محرمانه بابک زنجانی به نمایندگان مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بابک زنجانی به برخی از نمایندگان مجلس و مسئولان نامه نوشت



اخبار,اخبار سیاسی, بابک زنجانی

بابک زنجانی متهم پرونده فساد نفتی نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان نوشت.

به گزارش فارس بابک زنجانی متهم پرونده فساد نفتی که از دی ماه سال 92 تا کنون در زندان به سر می برد خطاب به برخی از نمایندکان مجلس شورای اسلامی و مسئولان کشوری نامه ای نگارش کرده است.

براساس اطلاعات موجود بابک زنجانی که قرار است از سوی قاضی صلواتی و در دادگاه انقلاب محاکمه شود در این نامه درباره برخی از اقداماتش سخن گفته است.

زنجانی در 9 دی ماه سال 92 از سوی دادستانی تهران با توجه به پرونده مفتوجه بازداشت شد و از آن سال تا کنون پرونده وی در دست رسیدگی قرار دارد.

در ابتدا اینگونه به نظر می رسید که این فرد تنها یک بدهکار است و به دولت در قبال فروش نفت بدهکار است اما پس از آن مشخص شد پرونده وی تنها یک بدهکاری ساده نیست و دادستان تهران عنوان کرد پرونده وی بزرگتریم پرونده فساد اقتصادی در سالهای بعد از انقلاب است.


 اخبار  سیاسی -  فارس