اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ناظم دانش‌آموز آزار به زندان رفت



اخبار حوادث - ناظم دانش‌آموز آزار به زندان رفت

جلسه رسیدگی به پرونده ناظم مدرسه‌یی كه متهم به آزار و اذیت چند دانش‌آموز مقطع ابتدایی است در دادگاه كیفری استان تهران برگزار شد.

به گزارش اعتماد، شروع این ماجرا با شكایت والدین پسربچه‌یی در دادگاه كیفری آغاز شد و آنها در شكایت خود گفتند: پسرمان دانش‌آموز مقطع ابتدایی است و چند روزی بود كه متوجه تغییر در رفتارش شده بودیم كه پس از صحبت با او متوجه شدیم كه از سوی ناظم مدرسه مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

 

با طرح این شكایت پرونده در اختیار ماموران قرار گرفت و مشخص شد، ناظم مدرسه با تهدید، پسربچه را مورد آزار و اذیت قرار داده است كه پس از آن متهم دستگیر و در بازجویی‌های اولیه منكر اتهام انتسابی به خود شد اما در جریان تحقیق از دانش‌آموزان مشخص شد، ناظم رفتار خوبی با آنها نداشته است.

 

در ادامه روند رسیدگی به این پرونده، والدین پسربچه 11 ساله دیگری نیز با مراجعه به دادگاه علیه ناظم مدرسه به اتهام آزار و اذیت شكایت كردند كه با توجه به حساسیت موضوع پرونده برای رسیدگی به شعبه 79 دادگاه كیفری فرستاده شد و متهم صبح دیروز به اتهام آزار و اذیت به ریاست قاضی محمدی كشكولی محاكمه شد، در این جلسه كه با حضور متهم و شكات برگزار شد متهم منكر اتهامات خود شد و شكات به طرح شكایت پرداختند.

 

قضات دادگاه پس از این جلسه ادامه رسیدگی را به روز دیگری موكول كردند و متهم نیز با قرار قانونی روانه زندان شد.

اخبار حوادث - اعتماد

 


ویدیو مرتبط :
نجات دانش آموز لرستانی با تلاش و فداکاری دانش آموزان و

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محاکمه ناظم مدرسه به اتهام آزار دانش آموز



اخبار حوادث -  محاکمه ناظم مدرسه به اتهام آزار دانش آموز

ناظم مدرسه ابتدایی در غرب تهران به اتهام آزار و اذیت یکی از دانش آموزان در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود.

به گزارش مهر، رسیدگی به این پرونده همزمان با شکایت والدین پسربچه ای در دادگاه کیفری، آغاز شد.

 

آنها در شکایت خود گفتند: پسرمان دانش آموز مقطع ابتدایی است. چند روزی بود که رفتار پسرمان تغییر کرده بود.به این تغییر رفتار او مشکوک شده و پس از صحبت با پسر خود متوجه شدیم که او از سوی ناظم مدرسه مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

 

با طرح این شکایت پرونده در اختیار ماموران قرار گرفت و مشخص شد، ناظم مدرسه با تهدید پسر بچه را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

 

در ادامه متهم دستگیر و در بازجویی ها منکر اتهام خود شد که در جریان تحقیق از دانش آموزان مشخص شد، ناظم رفتار خوبی با آنها نداشته است.

 

با توجه به حساسیت موضوع پرونده برای رسیدگی به شعبه 79 دادگاه کیفری فرستاده شد و متهم دوشنبه هفته آینده به اتهام آزار و اذیت به ریاست قاضی کشکولی محاکمه می شود. 

اخبار حوادث - مهر