اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ناطق نوری: احمدی نژاد بگوید چرا تهمت زد/هرکس ثابت کند "کاله" مال من است، سندش مال او



 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب:احمد ناطق نوری ، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال etedaal.ir ، گفت: اگر اصولگرایان در 8+7 به توافق نرسند ، قطعا آسیب می بینند ؛ هرجا تفرقه ایجاد شود ، شکستی در پیش خواهد بود ؛  امیدوارم این تعامل به وجود بیاید و گروه های اصولگرا قطعه قطعه و شعبه شعبه نشوند.

 

نماینده مردم محمود آباد و نور افزود: امیدواریم آقای احمدی نژاد و حامیانش ائتلاف کنند با اصولگرایان ، چون اگر لیست جدا گانه ای از سوی آنها داده شود ، قطعا شکست خواهند خورد، و با اقبال مردم روبه رو نخواهند شد .

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: هر گروهی جدای ترکیب اصلی اصولگرایان ، در صحنه انتخابات حاضر شود ، شکست می خورد ، ما در خانواده هم بدین گونه رفتار می کنیم ، وقتی می بینیم بچه ای تند روی می کند نصیحتش می کنیم؛ جبهه پایداری ، جدای اصولگرایی چه چیز را می خواهید بگویید که از ابتدا شالوده ی آن ریخته شده است؟ همین نفس تشکیل جبهه پایداری، نشانه افتراق و تجزیه است ؛ جایی که تفرقه ایجاد شود ، به موفقیت نمی رسیم ، جبهه پایداری از آن گروه های سلیقه ای است که به دنبال سلایق خاص است.

وی افزود: می گویند انقلاب بچه های خود را می خورد؛ الان هم سخنان برخی از این آقایان ، مصداق همین حرف است ، می گویند انقلابی ها بروند کنار ، اینها دیگر نمی فهمند و ما می فهمیم ، کار را بدهید دست ما تازه وارد شده ها به عرصه سیاست.

ناطق ادامه داد: برخی از همین آقایان یک مرتبه آمدند و عاشق یک آدمی شدند و همه چیز را پای او قربانی کردند و حالا بسیاری از باورهای آنها از بین رفته است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه گفت: اصلاح طلبان باید در انتخابات حضور داشته باشند ، درست است که حوادثی روی داد و عده خاصی نادرست برخورد کردند ، اما به نفع همه است که تمام فکرها در انتخابات حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: به اصلاح طلبان توصیه می کنم به میدان بیایند و  وارد انتخابات شوند ، نقطه نظرات خود را نیز بگویند ، مشکلی نیست ، همه ما پای این انقلاب ایستاده ایم و در میان خود شهید و جانباز داریم.

عضو هیات رییس مجلس در ادامه با اشاره به فساد مالی اخیر در کشور گفت: قضاوتی روی فساد مالی اخیر ندارم اما حساس هستم که دولت چرا حساس نمی شود ، کسانی که اینقدر شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی را دادند، اما تا به امروز کسی را معرفی نکرده اند و اگر کرده اند آمدند و گفتند که همه دزدند و الان چیزی نمی گویند.

وی افزود: دولت آقای احمدی نژاد باید حساس تر شود ؛ نمی توان گفت حادثه خاصی اتفاق نیفتاده است؛ این مسائل به انقلاب ما ضربه می زند و مردم را نا امید می کند. اگر ما همیشه راست بگوییم ، نجات پیدا می کنیم ؛ اما اگر بخواهیم فقط خود را تبرئه کنیم دروغگو خواهیم شد ، اشکالی ندارد اگر خطا  و اشتباه می کنیم به مردم بگوییم اشتباه کرده ایم ، اهمال کرده ایم و عذر خواهی کنیم.

ناطق تصریح کرد: سلیقه آقای احمدی نژاد این است که تنها عده ای را دور و بر خود نگه می دارد و فراتر نمی رود ، آقای رحیمی حتی اگر بدون حاشیه و مشکل هم باشند و آدم خوبی هم باشد ، برای رسیدگی به این پرونده مناسب نیستند.

وی گفت: اشتباه و خبط آقای احمدی نژاد این بود که سازمان برنامه و بودجه را تعطیل کرد و همه این امور را داد دست یک نفر که به هیچ عنوان حساب رسی بلد نیست و این ریشه بسیاری از مشکلات است. ما در کشور مدیریت برنامه ریزی نداریم ، ایشان اگر سازمان برنامه و بودجه را نمی پسندید ، عناصر آنجا را درست می کرد،  نه اینکه به کل منحل کند ؛ آنجا کارشناسان حسابرسان خبره  و با تجربه ای بودند که کار می کردند. الان کارشناسان دستشان بسته است و  این اشتباه یکی از اشتباهات آشکار و قطعی احمدی نژاد بود.

احمد ناطق نوری تصریح کرد: قضاوت نهایی درباره عملکرد همه ما با مردم است ، درباره شعار " پاک ترین دولت" هم مردم باید نظر بدهند ، قضاوت با آنهاست و آنها هرچه ببینند را قضاوت می کنند .

وی در ادامه با اشاره به حوادث انتخابات ریاست جمهوری سال 88 گفت: برای ما حفظ نظام از اوجب واجبات است ، در مناظره های انتخاباتی آقای احمدی نژاد که ایشان آمد و آن حرف ها را درباره خانواده ما در تلویزیون زد و حرفهایی که نه پخته بود ، نه منطقی ؛ نه استدلالی داشت و سراسر اتهام بود ؛ اما با تمام این اوصاف ما نه با نظام مان قهر کردیم نه با دولت  وی وارد چالش شدیم .ما کسانی نیستیم که تملق بگوییم و چاپلوسی کنیم و از روی حب و بغض کاری کنیم ؛ ما یک فصل الخطاب داریم که به دنبال آن و در چارچوب آن حرکت می کنیم.

وی افزود: با ابزار گناه و دروغ آدم به جایی نمی رسد و سرانجام خودش از بین می رود ، سه چیز اساس جامعه را به هم می ریزد اول غیبت ، بعد تهمت و در آخر دروغ این سه چیز اساس جامعه را به هم می ریزد ؛ حرفهایی زده شده ، حالا آقای علی اکبر ناطق نوری در کشور بدود و بگوید کدام یک از فرزندانم میلیونر هستند و میلیونر نیستند؟ آقای احمدی نژاد بیاید لیست بدهد فرزندان ناطق اینها را دارند و اگر چیزی برای ارئه ندارد ، بگوید که چرا تهمت زد.

ناطق ادامه داد: من 26 سال است نماینده هستم ، خیلی ها زندگی من را شخم زدند که ببینند چه دارم اما چیزی نیافتند ، می گویند کاله مال ناطق است ، من هم می گویم هرکس ثابت کنند سندش مال او ؛ در کجای دنیا بر سر شخصیت های ملی و سیاسی شان چوب حراج می زند.

عضو هیات رییس مجلس در خاتمه با اشاره به طرح سوال از رییس جمهور و چالش های پیش آمده پیرامون آن گفت: سوال از رییس جمهور هنوز در هییت رییسه مطرح نشده اما اجماع سوال کردن یا نکردن از رییس جمهور منوط به بررسی های مختلف ست ، اگر به جمع بندی برسیم ؛ دستمان برای مطرح کردن سوال پر خواهد بود ، اگر دست خالی سوال کنیم خوب نیست ،سوال بی پشتوانه تنها جو را متشنج می کند و چیزی را عاید مردم نمی کند.../انتخاب


ویدیو مرتبط :
سکانس برتر (93) : مال تو ، مال من و مال ما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد منصور ارضی از احمدی نژاد: چرا می گویید پول یارانه ها مال امام زمان(عج) است؟



 

 انتقاد منصور ارضی از احمدی نژاد: چرا می گویید پول یارانه ها مال امام زمان(عج) است؟

 

البرز، حاج منصور ارضی در مراسم زیارت عاشورای حسینیه صنف لباس فروشان تهران بااشاره به اینکه« خدایا بوسیله امام زمان(عج) جمع کن سلیقه های مختلف را» به تبیین این مطلب پرداخت و افزود: ما، هم دولت را قبول داریم، هم مجلس را، هم قضاییه را و هم خبرگان را؛ اگر کسی هم علیه اینها حرف بزند تو دهنش میزنیم، اما شما ببینید خودِ اینها چه طوری دارند برای همدیگر میزنند! و همدیگر را اذیت می کنند! این وسط فقط مردم اذیت می شوند.

 

وی افزود: نباید گول بخورید که بعضی ها مرتب می گویند که «ظهور نزدیک است»! از زمان مصیبت بر حضرت زهرا (س) گفته شده که ظهور نزدیک است؛ قرآن هم فرموده که ظهور نزدیک است؛ امامان (ع) هم فرموده اند... ما هم می گوییم که ظهور نزدیک است؛ اما کی؟ فقط خدا می داند و بس. مراقب باشید که گول نخورید.

وی انتشار میلیون ها جزوه با موضوع ظهور را درهمین راستا عنوان کرده می افزاید:معلوم است که اینها از کجا آمده - به عنوان اینکه ظهور نزدیک است و طوری القا می کنند که انگار همین فرداست و مردم را با این کارها بدبین می کنند به آقا و ظهور ایشان و این کار، خواستِ وهابیت است.

این مداح سرشناس در خصوص ساخت یک کلیپ صوتی که در آن، حضرت آدم (ع) را مورد محاکمه قرار می دهند، گفت: در این کلیپ می خواهد همه چیز را به خدا برساند و به خدا وصل کند و درنهایت می خواهند با این کار، امامت و مهدویت را یک طوری خدشه دار کنند. فریب نخورید. مانند آن کسی که می گوید «پول یارانه ها مال امام زمان(عج) است و...» ؛ که باید به آنها گفت: این یارانه ها مال مردم است و به خودشان بر می گردد. تا حالا کالاها و خدمات با سوبسید بوده اما الآن آزاد شده و پولش را به مردم میدهید و می گویید که هزینه واقعی اینقدر است و باید مدیریت کنید و درست مصرف کنید.

وی تصریح کرد: خب این کار، خیلی خوب است و ما هم ممنونیم ولی اینکه «این مال امام زمان(عج) است درست نیست. چرا که اگر زمانی این دولت یا دولت بعد نتوانست یارانه را پرداخت کند، آیا مردم به امام زمان بدبین نمی شوند؟ این مردم که بهترین مردم هستند و در طول این سالها با گرانی ها ساخته اند؛ دیگر چرا این یارانه ها را به «آقا» نسبت می دهید؟ کلّ زندگی ما به امام زمان (عج) بر می گردد. تمام خلق بواسطه آنها روزی می خورند.

وی باابراز تاسف از انتشار این گونه مطالب افزود: متأسفانه تقسیرهایی که این«بی بی سی» ملعون از صحبتهای این آقایان میکند خیلی خطرناک است و اینکه بارها مقام معظم رهبری فرمودند «مراقب سخنان خود باشید» برای همین است.

وی در پایان تأکید کرد: همه کشورهای اسلامی از انقلاب ما الگو گرفته و تحت تأثیر آن قرار گرفتند؛ نکند خدای ناکرده ما خودمان عقب بمانیم.../البرز