اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ناراحتی بازیکن استقلال از نیمکت نشینی


با اینکه علی حمودی در این فصل عملکرد خوبی در استقلال داشته و زوج خوبی با خسرو حیدری در سمت راست تشکیل داده است، با این حال در بازی با ذوب آهن برای دومین بار پیاپی در ترکیب ثابت استقلال جایی نداشت.

تماشا: با اینکه علی حمودی در این فصل عملکرد خوبی در استقلال داشته و زوج خوبی با خسرو حیدری در سمت راست تشکیل داده است، با این حال در بازی با ذوب آهن برای دومین بار پیاپی در ترکیب ثابت استقلال جایی نداشت.

حمودی به تماشا گفت از اینکه در ترکیب ثابت استقلال قرار نمی گیرد ناراحت است و دلیل این مساله را خودش هم نمی داند.

بعد از 4 برد متوالی در لیگ و جام حذفی نتوانستید ذوب آهن را ببرید. موقعیت شما در صدر جدول به خطر نیفتاده؟

- ذوب آهن چند هفته ای است که متحول شده. آنها واقعا مقابل ما بازی خیلی خوبی انجام دادند و به همین دلیل کار ما برای بردن آنها خیلی سخت بود. اعتراف می کنم که ذوب آهن بهتر از ما بازی کرد ولی این را فراموش نکنید که سرمای هوا و شرایط زمین در کار ما تاثیر منفی گذاشت.

تراکتورسازی حالا به 3 امتیازی شما رسیده، فکر نمی کنید این مساله می تواند کار شما را برای قهرمانی سخت کند؟

- من قبول دارم که اگر بازی را می بردیم می توانستیم فاصله امتیازهایمان را با صدر جدول بیشتر کنیم ولی هنوز چیزی را از دست نداده ایم. بازی های زیادی که تا آخر فصل باقی مانده است و ما می توانیم این نتیجه را جبران کنیم. این را فراموش نکنید که تراکتورسازی هم در هفته های گذشته امتیاز از دست داده بود و این مساله در جدول طبیعی است.

ولی ممکن است در آخر فصل حسرت همین امتیازهای از دست رفته را بخورید.

- قبول دارم. اگر می خواهیم قهرمان شویم نباید مفت امتیاز از دست بدهیم. حالا سعی می کنیم در بازی بعدی جبران کنیم.

با اینکه تو در این فصل عملکرد خوبی در استقلال داشتی، دو بازی است که در ترکیب ثابت استقلال جایی نداری. فکر می کنی چرا این اتفاق می افتد؟

- واقعا دلیل این مساله را خودم هم نمی دانم. خیلی به این موضوع فکر کردم ولی دلیل این مساله را خودم هم نفهمیدم.

خودت انتظار داشتی که در بازی با ذوب آهن روی نیمکت باشی؟

- با توجه به اینکه در بازی با سایپا عملکرد خوبی داشتم انتظار این مسئله را نداشتم.

مثل اینکه از این مسئله خیلی نارحت هستی؟


- معلوم است که ناراحت هستم. من از آن دسته بازیکنانی نیستم که روی نیمکت بنشینم و عین خیالم هم نباشد.

البته در بازی با ذوب آهن عملکرد خوبی نداشتی.

- من زمانی وارد بازی شدم که ذوب آهن حمله می کرد و من هم خیلی نتوانستم نفوذ کنم.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // حواشی باشگاه استقلال: از ناراحتی طالب لو از نیمکت نشینی تا تماشاگران شاکی (ویدیو)‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران‌ترین بازیکن استقلال چطور نیمکت‌نشین شد؟



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,امین حاج‌محمدی

مدافع جوان استقلال با وجود هزینه زیادی که صرف جذب او شد، مدت‌هاست که به یک نیمکت‌نشین مطلق در این تیم تبدیل شده است.

 به گزارش ورزش سه، امین حاج‌محمدی در فصل نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی 900 میلیون تومانی بعد از مهدی رحمتی به عنوان گرانترین خرید استقلال وارد این تیم شد و از اول هم پرویز مظلومی اعتقاد زیادی به او داشت.

حاج‌محمدی به استقلال آمد تا بتواند جایگزین خوبی برای امیرحسین صادقی‌ باشد که از این تیم جدا شده بود اما در عمل هر چه از شروع فصل گذشت تعداد بازی‌های او برای آبی‌هاکمتر شد. جالب است که بدانید پرویز مظلومی در ابتدای فصل اعتقادی به ادامه حضور مگویان در استقلال نداشت و ترجیح می‌‌داد از زوج حاج‌محمدی ـ حنیف عمران‌زاده در خط دفاعی خود استفاده کند اما مدافع ارمنی آبی‌ها آنقدر خوب عمل کرد که یکی از گران‌ترین خریدهای این فصل استقلال را به یک نیمکت‌نشین مطلق تبدیل کرد.

حاج‌‌محمدی در 8 هفته اول لیگ‌برتر مدافع ثابت تیمش بود که در این مدت آبی‌ها 9 گل دریافت کردند. از بازی استقلال‌خوزستان او به دلیل سرماخوردگی جایش را در ترکیب اصلی به مگویان داد و از آن به بعد بود که نیمکت‌‌نشینی‌های مداوم این بازیکن شروع شد.

از این به بعد هروقت حاج‌محمدی در ترکیب قرار گرفت یکی از بازیکنان خط دفاعی استقلال به دلیل مصدومیت یا محرومیت شرایط بازی کردن نداشت. با توجه به اوضاع پیش آمده باید دید که آیا حاج‌محمدی به نیمکت‌نشینی‌های مداوم خود اعتراض می‌کند یا ترجیح می‌دهد با تمرین بیشتر خودش را به کادرفنی استقلال تحمیل کند.

 

اخبار ورزشی - ورزش 3