اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نادال و جوکوویچ در فینال تنیس آزاد آمریکا


رافائل نادال و نواک جوکوویچ با غلبه بر حریفان خود به دیدار پایانی تنیس آزاد آمریکا راه یافتند.

ایسنا: رافائل نادال و نواک جوکوویچ با غلبه بر حریفان خود به دیدار پایانی تنیس آزاد آمریکا راه یافتند.

 مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های تنیس آزاد آمریکا روز گذشته برگزار شد که در آن رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی موفق شد در سه ست ریشار گاسکه فرانسوی را از پیش رو بردارد و راهی دیدار فینال شود. نادال که پس از رفع مصدومیت زانوی خود توانست با قدرت به تنیس برگردد در این دیدار در سه ست و با نتایج 6 – 4، 7 – 6 و 6 – 2 گاسکه فرانسوی را شکست داد.

در دیگر دیدار این مرحله نواک جوکوویچ، تنیسور صربستانی موفق شد استانیسلاس واورینکای سوئیسی را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد که در مرحله قبل موفق شده بود، اندی ماری قهرمان ویمبلدون را حذف کند. جوکوویچ دراین دیدار در ست نخست بازی را با نتیجه 6 بر 2 به حریف خود واگذار کرد اما در ست دوم به بازی برگشت و با نتیجه نزدیک 7 بر 6 به پیروزی رسید. در ست سوم مجددا واورینکا قدرت خود را به حریفش دیکته کرد و 6 بر 3 این ست را به سود خود پایان داد. جوکوویچ با همین نتیجه موفق شد در ست چهارم به پیروزی برسد تا کار برای برنده این دیدار به ست پنجم کشیده شود که در این ست نواک جوکوویچ موفق شد 6 بر 4 به پیروزی برسد و راهی دیدار نهایی شود.

دیدار نهایی تنیس آزاد آمریکا فردا بین رافائل نادال و نواک جوکوویچ برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
هایلایت تنیس جوکوویچ-فدرر فینال آزاد آمریکا 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رافائل نادال قهرمان تنیس آزاد قطر شد


مرد شماره یک تنیس جهان در دیدار نهایی رقابتهای آزاد قطر بر حریف فرانسوی خود غلبه کرد و جام قهرمانی این تورنمنت را بالای سر برد.

خبرگزاری مهر: دیدار نهایی رقابتهای تنیس آزاد قطر شنبه شب بین رافائل نادال اسپانیایی و گائل مونفیلس فرانسوی برگزار شد که در پایان نادال با حساب 2 بر یک از سد حریف خود گذشت و قهرمان این تورنمنت شد. مرد شماره یک جهان، ست نخست را 6 بر یک برد ولی در ست دوم 7 بر 6 نتیجه را واگذار کرد. وی در ست سوم نیز حریف خود را 6 بر 2 پشت سر گذاشت.



نادال پس از کسب نخستین قهرمانی خود در سال 2014 گفت: فکر می‌کنم این بهترین بازی من در طول فصل بود و از چگونگی بازی کردن در این مسابقه خیلی خوشحال هستم. با این برد خود را برای مسابقات ملبورن آماده کرده‌ام.