اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

میت رامنی: اوباما از حمله ی اسرائیل به ایران بیشتر از هسته ای شدن تهران می ترسد



حمله ی اسرائیل به ایران , اوباما

 

میت رامنی کاندیدای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ضمن انتقاد از اوباما گفت: باراک اوباما  از حمله ی اسرائیل به ایران بیشتر از ساخت سلاح هسته ای توسط تهران می ترسد.

رامنی که اغلب از اوباما به دلیل عدم حمایت از دولت اسرائیل انتقاد می کند، افزود:  اگر من رئیس جمهور شوم، تا حد زیادی به اقدامات رئیس جنهور فعلی نگاه می کنم و عکس آن ها را انجام می دهم.

وی اضافه کرد: وقتی به سیاست های اوباما در مورد ایران نگاه می اندازید، به نظر می آید که او از اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران بیشتر از هسته ی شدن ایران می ترسد.

اظهارات رامنی که در جمع محافظه کاران مذهبی زده می شد، باعث تشویق طولانی مدتی شد..../انتخاب


ویدیو مرتبط :
بخش هایی از مناظره اوباما و میت رامنی با زیر نویس فارسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردم بیشتر نگران حمله ی اسرائیل به ایران هستند تا دستیابی تهران به سلاح هسته ای؛



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مردم بیشتر نگران حمله ی اسرائیل به ایران هستند تا دستیابی تهران به سلاح هسته ای؛

روپرت مرداک: اگر اسرائیل توانایی نابودی تاسیسات ایران را داشته باشد، صلح بهتر برقرار می شود!

روپرت مرداک، سرمایه دار مشهور صهیونیست گفت: هیج کس دوست ندارد جنگ شود و من هم خواستار حمله به ایران نیستم اما من این را می گویم، اگر اسرائیل توانایی نابودی تاسیسات ایران را داشته باشد، صلح بهتر برقرار می شود!

 انتخاب : روپرت مرداک، سرمایه دار بزرگ صهیونیست و رئیس کمپانی "نیوز کرپریشن" در موزه ی میراث یهود گفت: دشمنان یهودیان دشمنان آزادی هستند و در این جنگ، آمریکا هرگز نمی تواند بی طرف باشد!

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، وی گفت: به نظر می اید که بسیاری از مردم نگران حمله اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران هستند تا انکه، اگر به ایران اجازه ی ساخت سلاح هسته ای داده شود، چه اتفاقی می اقتد.

وی اضافه کرد: بگذارید روشن بگویم: ما خواستار صلح در خاورمیانه هستیم اما وقتی دوستان سست و ضعیف ما می گویند که اسرائیل بخشی از مشکل است، ما هیچ کاری برای تشویق کسانی که دنبال ایجاد صلح هستند، نمی کنیم و همه کاری برای حمایت از کسانی که به دنبال جنگ هستند، می کنیم.

مرداک اظهار داشت: نخست وزیر اسرائیل گفته است که او می ترسد که ایران در انچه می گوید، جدی باشد و قصد نابودی و محو اسرائیل از صفحه ی جهان را داشته باشد.

مدیرعامل "نیوزکرپریشن" گفت: بر اساس گفته های نخست وزیر اسرائیل، من امنیتی برای نیویورک هم نمی توانم پیش بینی نمی کنم!

وی افزود: هر جا نگاه می کنیم ، وضعیت یهودیان بدتر شده است و این موضوع مورد مناقشه هم نیست.

این سرمایه دار مشهور صهیونیست گفت: هیج کس دوست ندارد جنگ شود و من هم خواستار حمله به ایران نیستم اما من این را می گویم، اگر اسرائیل توانایی نابودی تاسیسات ایران را داشته باشد، صلح بهتر برقرار می شود!

مدیرعامل شرکت "نیوزکرپریشن" اضافه کرد: بسیاری از سخنان و مباحاثات ما در خصوص معنای تونایی هسته ای ایران مزخرف است. اسرائیلی ها می دانند، اگر مردمی که تهدید به کشتن یهودیان می کنند به تکنولوژی هسته ای دست بابند چه معنی می دهد.

وی گفت: اسرائیلی ها از حقیقت دیگری هم مطلع هستند که صلح واقعی زمانی بدست می اید که ایران و و جهان بدون شک بدانند که اسرائیل برنامه هسته ای ای را متوقف می کند!/انتخاب