اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

موسیقی «جدایی نادر از سیمین»در ماه عسل


پنجشنبه شب، قسمت دوم«ماه عسل» درحالی روی آنتن رفت که احسان علیخانی مثل شب اول با ظاهری آراسته وارد استودیو شد. او شلواری زرشکی و کتی مشکی به تن داشت.

روزنامه تماشا: پنجشنبه شب، قسمت دوم«ماه عسل» درحالی روی آنتن رفت که احسان علیخانی مثل شب اول با ظاهری آراسته وارد استودیو شد. او شلواری زرشکی و کتی مشکی به تن داشت. نکته ای که البته برای او روز جمعه حاشیه هایی هم به وجود آورد و برخی از سایت های اصولگرا گزارش هایی در این مورد منتشر کردند.

پخش موسیقی «جدایی نادر از سیمین» در «ماه عسل»

سایت «قانون» در این باره نوشت: «احسان علیخانی در برنامه ماه عسل با شلوار قرمز ظاهر شد! در شرایطی که لباس جین و پیراهن آستین کوتاه در تلویزیون برای مجریان ممنوع است سوالی که پیش می آید این است که آیا این هم یکی دیگر از خط قرمزهای بی فایده صدا و سیماست که در روزهای اخیر تغییر کرده است؟»

باید دید که حساسیت سایت ها و رسانه هایی اینچنینی باز هم ما را بن بست ها و ممیزهای جدید پوششی برای مجریان روبرو می کند یا صدا و سیما در رویکردهایش به تجدیدنظرهایی منطقی می رسد؟ بد نیست اضافه شود که یکی از اتفاقات جالب برنامه پنجشنبه هم شنیدن موسیقی تیتراژ «جدایی نادر از سیمین» در بخشی از برنامه بود. زیر صدایی که درست وقتی پخش شد که پدرام یکی از میهمانان علیخانی عنوان کرد که پدر و مادرش از هم جدا شده اند!


ویدیو مرتبط :
موسیقی فیلم جدایی نادر از سیمین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر "جدایی نادر از سیمین" در آلمان


پوستر "جدایی نادر از سیمین" در آلمان