اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مورینیو: بازیکنان مثل حیوان تلاش می کنند!


ژوزه مورینیو می گوید که بازیکنان قدیمی چلسی مانند حیوانات زحمت می کشند و بازیکنان جدید این تیم را به سر حد مرگ می رسانند

روزنامه تماشا: ژوزه مورینیو می گوید که بازیکنان قدیمی چلسی مانند حیوانات زحمت می کشند و بازیکنان جدید این تیم را به سر حد مرگ می رسانند. فرانک لمپارد، اشلی کول و جان تری عملکرد فوق العاده ای از خود در تمرینات پیش فصل چلسی تاکنون نشان داده اند. آقای خاص که دوره دوم خود را به عنوان سرمربی چلسی شروع کرده است آنها را به صورت خاصی تحسین می کند.

 به گزارش سان، مورینیو می گوید: «خوبی بازیکنان قبلی من این است که می بینم آنها من را خیلی خوشحال می کنند. آنها من را می شناسند. می دانند که نخواهم گذاشت زندگی آسانی داشته باشند. اینکه من به آنها تقریبا هیچ امتیازی نمی دهم را می دانند و به خاطر اینکه من را می شناسند از اولین روزی که آمدم هیچ سوالی درباره موقعیت خود نپرسیدند و سخت کار کردند. صادقانه بگویم که من هیچ تفاوتی با قبل در آنها نمی بینم. زمانی که تری، کول و لمپارد را می بینم و شیوه ای که آنها در 32، 32 و 35 سالگی تمرین می کنند برایم آسان می شودکه همین را از بازیکنان دیگر درخواست کنم. می توانم بگویم به آنها نگاه کنید. آنها حتی یک دقیقه را هم از دست نمی دهند. آنها مثل حیوانات تمرین می کنند پس شما که 18، 19 یا 21 سال دارید به من نگویید که نمی توانید این کار را بکنید. برای من خیلی خوب است چون آنها آماده اند. این فوق العاده است. بعد از یک هفته من هنوز آقای شاد هستم چرا که بازیکنانم به صورت فوق العاده ای برایم کار می کنند.»



مورینیو تایید می کند که هنوز هم نیاز دارد که بازیکنانش را بیشتر بشناسد اما از آنچه که تاکنون دیده است به هیجان آمده است. سرمربی پرتغالی می گوید که بازیکنانش هم برای آشنایی با او به زمان نیاز دارند: «بازیکنان باید من را بشناسند. من هم باید آنها را بشناسم. تور آسیا برای همه ما فوق العاده است چرا که شانس داریم که همدیگر را بشناسیم. بازیکنانی در جام کنفدراسیون ها داشته ایم. تورس، لوئیز، اسکار، خوان ماتا و آزپیلیکوئتا. زمانی که می رسند فورا خواهند فهمید که ما کارهایی کرده ایم و برای آنها آسان خواهد بود که به تیم اضافه شوند.»

مورینیوی 50 ساله قصد دارد سال آینده با چلسی هم 1-3-2-4 بازی کند. سیستمی که در رئال هم با آن بازی کرده است: «این سیستم مورد علاقه من است. گاهی مثلث هجومی را با بازیکنانی در جلوی مدافعان و دو بازیکن جلوزن تغییر می دهم و گاهی با دو هافبک و یک شماره 10 بازی می کنم و این تیمی که دارم نه یک یا دو بلکه 3 یا 4 بازیکن شماره 10 دارد. ما انتخاب های زیادی به نسبت چلسی سال گذشته دایم و این موقعیتی حیاتی برای من است. دوست دارم این بازیکنان با کیفیت زیادی بازی کنند. بنابراین داشتن بازیکنان زیاد برای سه پست فوق العاده است اما بسته به نتایج می توانم تیم را تغییر دهم. اگر ببازیم به دو مهاجم صرف احتیاج پیدا می کنیم.»

بازی های دوستانه چلسی در آسیا اولین بازی های مورینیو با چلسی است و او در این بازی ها هم می خواهد برنده از بازی خارج شود: «بردن بخشی از فرهنگ ما است. اگر در بازی های دوستانه هم توان انجام این کار را داشته باشی باید این را انجام بدهی. دوست ندارم ببازم. بازیکنانم دوست ندارند ببازند. آنها به صورت فوق العاده ای در تمرینات رقابت می کنند، بنابراین بازیکنانم تلاش می کنند که نتیجه بگیرند. باختن دراماتیک نیست. چیزی را در تیم ها تغییر نمی دهد اما خوب هم نیست. نتیجه مهمترین چیز نیست اما ما می خواهیم برنده باشیم.»

مورینیو: همسرم باعث شد به لندن برگردم

سرمربی چلسی فاش کرد که همسرش او را قانع کرده است که به لندن برگردند. مورینیو می گوید که همسرش می دانسته که او در مادرید ناراحت است و به این نیاز دارد که در جای شادتری کار کند که بتواند نتایج بهتری بگیرد، بنابراین او به توصیه همسرش گوش داده و به استمفوردبریچ برگشته است. مورینیو می گوید: «همسرم حق داشت. او درباره فوتبال حرف نمی زند اما به من گفت که برای اینکه کارم را به بهترین شکل انجام دهم به این نیاز دارم که شاد باشم. برای همین است که این روزها آقای شاد هستم.»


ویدیو مرتبط :
کتک زدن بازیکنان بارسلون توسط مورینیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیامک جنجالی مورینیو به بازیکنان چلسی



 , پیامک جنجالی مورینیو,متن پیامک جنجالی مورینیو,چلسی,اخبار ورزشی

 

پیامک جنجالی مورینیو به بازیکنان چلسی

مورینیو در این پیامک که برای اشلی کول ، دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد ارسال شده نوشته : دیدارمان در فینال مونیخ.

خبرآنلاین - هر بازی اروپایی که بارسا در آن حضور داشته باشد، نام مورینیو بر آن سایه می اندازد.

این بار در آستانه دیدار تیمهای بارسا و چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، روزنامه سان از پیامک آقای خاص به ستاره های تیم سابقش خبر می دهد.

مورینیو در این پیامک که برای اشلی کول ، دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد ارسال شده نوشته : دیدارمان در فینال مونیخ.

البته این همه ماجرا نیست و روی فاریا یکی از دستیاران مورینیو که در چلسی هم با او بود، آنالیز تاکتیکی کاملی از تیم بارسلونا و نحوه پیروزی مادرید در ال کلاسیکو را در اختیار استیو هالند دستیار روبرتو دی ماتئو (مربی چلسی) قرار داده است./عصرایران