اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

موتورسواری رئیس دفتر رئیس‌جمهور



اخبار اجتماعی - موتورسواری رئیس دفتر رئیس‌جمهور

محمد نهاوندیان - رئیس دفتر رئیس‌جمهور - که در مشهد از همراهی کاروان دولت جامانده بود، برای رسیدن به جلسه هیأت دولت سوار موتورسیکلت یکی از هموطنان مشهدی شد.

به گزارش ایسنا، این عکس‌ها در صفحه فیسبوک پرویز اسماعیلی - معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور - منتشر شده است.

اخبار,اخبار اجتماعی ,محمد نهاوندیان

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,محمد نهاوندیان


در بخشی از مطلب صفحه فیسبوک اسماعیلی نیز آمده است: رئیس دفتر رئیس‌جمهور بدلیل رسیدگی به مشکلات و گفت‌وگو با مراجعین در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان خراسان رضوی از همراهی با کاروان دولت جاماندند و برای رسیدن به جلسه دولت (که در حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می‌شد)، موتور سیکلت عبوری یکی از هموطنان مشهدی را ترجیح دادند.

بعد از نیم ساعت موتورسواری و راهپیمایی و غوطه‌ور شدن در محبت مردم به اهل بیت (ع)، دکتر نهاوندیان به جلسه دولت در حرم آقا امام رضا (ع) رسیدند. 

اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
شوت ترین رئیس جمهور دنیا(فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیانیه دفتر رئیس جمهور درباره فتنه جویی ها



 

 

 

بیانیه دفتر رئیس جمهور درباره فتنه جویی ها

 

دفتر رئیس جمهور در بیانیه‌ای با تاكید بر اینكه دشمنان ایران اسلامی در برابر اقیانوس بیكران ملت قطره‌ای بیش نیستند، تصریح كرد: فتنه‌جویی دیروز كه با هدف انحراف افكار جهانی و كم‌رنگ ساختن حضور درخشان ملت آگاه صورت پذیرفت، هرگز از شأن انقلاب و مردم نخواهد كاست.

به گزارش دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، متن بیانیه دفتر رئیس جمهور بدین شرح است:

بیست‌ودوم بهمن‌ماه تجلی‌گاه حضور میلیون‌ها انسان آگاه عاشق و وارسته ایرانی بود كه به شكرانه دمیدن سی‌وسومین طلیعه فجر انقلاب اسلامی جشنی عظیم را در كنار هم برگزار كردند و شكر و شادمانی خویش را به رخ جهانیان كشاندند و بر پایمردی و پایداری خود تا رساندن ایران اسلامی به جایگاه جلال و جمال تاریخی در سایه ولایت فقیه تاكید كردند.

فتنه‌جویی روز دوشنبه كه با هدف انحراف افكار جهانی و كم‌رنگ ساختن حضور درخشان ملت آگاه صورت پذیرفت، هرگز از شأن انقلاب و مردم نخواهد كاست.

صهیونیزم و استكبار جهانی و در رأس آن حاكمان ایالات متحده آمریكا هیچ‌گاه نمی‌توانند پیشرفت، سربلندی، ‌آسایش، آرامش و اتحاد دیگر ملت‌های جهان را شاهد باشند و از این‌رو با احساس خشم و ضعف از مواجهه با سیل خروشان ملت به تفرقه‌اندازی و نیرنگ و فریب روی می‌آورند.

ملت بزرگ ایران كه با اهدای صدها هزار شهید پاكباخته و از جان گذشته، دست جهانخواران را از كشور كوتاه كرده است، هرگز اجازه نخواهد داد تا آنان بار دیگر بر مقدرات او مسلط شوند و چونان گذشته رویای آنان را به كابوسی تلخ مبدل خواهند كرد. دشمنان ایران اسلامی در برابر اقیانوس بیكران ملت قطره‌ای بیش نیستند و بدانند كه ایران عرصه سیمرغ است.

دفتر رئیس‌ جمهور...../تحلیل:عصرایران