اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهلت تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ناپیوسته آغاز شد/امکان انتخاب رشته مجدد کلیه شرکت‌کنندگان



رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد:

مهلت تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ناپیوسته آغاز شد/امکان انتخاب رشته مجدد کلیه شرکت‌کنندگان

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، گفت: داوطلبان شرکت در آزمون مشترک کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد و سازمان سنجش می‌توانند رشته و محل جدید انتخاب کنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش ایسنا، دکتر ناصر اقبالی گفت: امکان انتخاب رشته و محل جدید برای داوطلبان شرکت در آزمون مشترک کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سنجش فراهم شده و داوطلبانی که در جلسه آزمون حضور داشته‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه انتخاب رشته شهر بر روی پایگاه اینترنتی مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org‌نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام دو کارت اعتباری برای گزینش علمی در دانشگاه آزاد تهیه کرده‌اند نیازی به خرید کارت اعتباری در این مرحله ندارند اما داوطلبانی که تنها یک کارت اعتباری خریده و در آزمون مشترک ثبت‌نام نموده‌اند با خرید یک قطعه کارت اعتباری دیگر به مبلغ 110 هزار ریال قادر به ثبت‌نام در سامانه الکترونیکی هستند.

رییس مرکز آزمون افزود: با توجه به اینکه تنها داوطلبان مجموعه‌های امتحانی متناسب با رشته‌های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به ثبت نام در این سامانه هستند، لازم است داوطلبان علاقمند به تحصیل در آزمون کارشناسی ناپیوسته پیش از خرید کتاب اعتباری و ثبت نام از رشته‌های موجود در این مقطع و مجموعه‌های امتحانی که در دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده است اطلاع دقیق داشته باشند.

بر اساس این گزارش، داوطلبان باید با در دست داشتن مدارک لازم شامل اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، 6 قطعه عکس تمام رخ 3 در 4 (برای مشمولین 12 قطعه عکس)، اصل مدرک کاردانی مورد تایید موسسات آموزش عالی معتبر به همراه تصاویر کلیه مدارک و رسید ثبت نام یک روز بعد به واحد دانشگاهی محل پذیرش برای ثبت نام قطعی مراجعه کنند./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
نتایج انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز تکمیل ظرفیت آزمون سراسری از 8 آبان/3 شرط برای انتخاب رشته مجدد کنکوری‌ها



آغاز تکمیل ظرفیت کنکور از 8 آبان/3 شرط برای انتخاب رشته مجدد کنکوری‌ها

مشاور عالی سازمان سنجش جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 91 را تشریح کرد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: اطلاعیه‌ سازمان سنجش در رابطه با رشته محل‌های جدید و همچنین جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون سراسری فردا دوشنبه اول آبان از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه کلیه شرکت کنندگان کنکور 91 می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند، گفت: بر این اساس متقاضیان می‌توانند از روز دوشنبه 8 آبان تا چهارشنبه 10 آبان با ورود به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور اقدام کنند.

دکتر توکلی با بیان اینکه پس از اعلام نتایج نهایی رشته‌های متمرکز کنکور 91 برخی دانشگاه‌ها علاوه بر ظرفیت‌های مندرج در دفترچه انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید اعلام ظرفیت جدید کرده‌ و برخی نیز تقاضای تکمیل ظرفیت برای کدرشته‌های قبلی خود را دارند بر این اساس بر اساس ضوابط و شرایط کنکور، مرحله تکمیل ظرفیت کنکور 91 از هشتم آبان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه متقاضیان بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور و بر اساس گروه‌های آزمایشی انتخابی خود می‌توانند نسبت به انتخاب 10 کدرشته‌ محل‌ از بین کدرشته‌های مورد علاقه خود اقدام کنند، گفت: گزینش نهایی در هر یک از کد رشته‌های تکمیل ظرفیت کنکور مطابق با ضوابط و شرایط اعلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این مرحله باید شرایط و ضوابط خاصی را رعایت کنند، گفت: داوطلبانی که در رشته‌های بورسیه و خاص قبول شده‌اند حق شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت را ندارند، همچنین قبولی پذیرفته شدگان کنکور در صورت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت لغو خواهد شد.

دکتر توکلی در خاتمه اظهار کرد: پذیرفته شدگان دوره‌های روزانه کنکور در صورت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت، حتی اگر در دوره شبانه قبول شوند حق شرکت در آزمون سراسری سال 92 را نخواهند داشت./ایسنا