اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهدی کروبی برای ششمین بار عمل شد/ ابلاغ سلام روحانی



اخبار,اخبار سیاسی,مهدی کروبی

مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی که از ناحیه پا دچار شکستگی شده بود، صبح امروز -سه‌شنبه- تحت عمل جراحی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام مهدی کروبی، هفته گذشته به دلیل نقص در آسانسور محل حصر و زمین‌خوردگی، دچار شکستگی مفصل زانوی پای چپ و دوبل ساق پای چپ شده بود.

 حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی در این باره گفته است: عمل جراحی روی پای آقای کروبی صبح امروز با موفقیت انجام شد و حسین فریدون، برادر و دستیار حسن روحانی، با حضور در بیمارستان، سلام رئیس‌جمهوری را به پدر ابلاغ و برای ایشان آرزوی سلامت و بهبودی کرد.

وی افزود: روز گذشته نیز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان، در جریان کم و کیف پرونده درمانی وی قرار گرفت.

این ششمین عمل حجت‌الاسلام‌ مهدی کروبی از زمان حصر خانگی است. پیش از این عمل جراحی دیسک کمر، زانو، مجرای ادرار، چشم و قلب روی وی انجام شده بود.


اخبار  سیاسی  - آنا 


ویدیو مرتبط :
روحانی و حصر موسوی و کروبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام مهدی کروبی خطاب به حسن روحانی



حسن روحانی , نامه فاطمه کروبی به حسن روحانی

پیام مهدی کروبی خطاب به حسن روحانی

فاطمه کروبی٬ در نامه ای خطاب به حسن روحانی٬ رییس جمهوری اسلامی ایران٬ از وی خواسته تا در راستای سوگند آغازین خود به قانون اساسی و پاسداری از اصول آن، مبنای حقوقی رفتارهای صورت گرفته با همسرش را از مقامات مسئول جویا شود.

 همسر مهدی کروبی می گوید:‌وضعیت جسمی مهدی کروبی به گواه پزشک دستگاه امنیتی بخاطر محرومیت از نور و هوای آزاد به شدت, آسیب دیده است.


در پایان این نامه٬ خانم فاطمه کروبی به پیامی از مهدی کروبی خطاب به حسن روحانی اشاره می کند. مهدی کروبی در این پیام خطاب به رییس جمهور ایران آورده: قدر مردم و حمایت آنان را بدانید، حال که خداوند عنایتی کرده از آرای شان پاسداری کنید، سعی کنید حقوق ملت- اصول مندرج در فصل سوم قانون اساسی اجرایی شود./روزنو