اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهاجم جنجالی فجر اولین صید آبی ها


در روزهایی که تیم های لیگ برتری به دنبال جذب ستاره ها هستند تا تیمشان را برای فصل آینده قدرتمند ببندند، استقلالی ها در اولین خرید فصل خود با محمد مهدی نظری، مهاجم نه چندان موفق فجرسپاسی به توافق رسیده اند و احتمالا او تا چند روز دیگر قرارداد خود را نهایی می کند.

روزنامه تماشا: در روزهایی که تیم های لیگ برتری به دنبال جذب ستاره ها هستند تا تیمشان را برای فصل آینده قدرتمند ببندند، استقلالی ها در اولین خرید فصل خود با محمد مهدی نظری، مهاجم نه چندان موفق فجرسپاسی به توافق رسیده اند و احتمالا او تا چند روز دیگر قرارداد خود را نهایی می کند.

مهدی نظری در مورد نقل و انتقالات نیم فصل هم صحبت حضورش در استقلال مطرح بود اما حضور او در این تیم قطعی نشد. بعد از بازی برگشت استقلال برابر فجرسپاسی که با برتری 5- صفر آبی ها همراه بود، احمد آهی، سرپرست فجر از کم کاری بعضی از بازیکنانش صحبت کرد، صحبتی که جنجال زیادی به پا کرد و هر روز یکی از مدیران دو تیم مصاحبه می کردند واین مسئله را تکذیب می کردند.

مهاجم جنجالی فجر اولین صید آبی ها

یکی از متهمان آن بازی همین مهدی نظری بود. او چند موقعیت خوب را از دست داد و عده ای اعتقاد داشتند به دلیل پیشنهاد استقلالی ها بازی همیشگی اش را انجام نداده است. البته دو هفته بعد از بازی با استقلال در پیروزی 6- صفر تیمش برابر آلومینیوم هت تریک کرد و بعد از آن در مصاحبه ای اعلام کرد که هیچ وقت کم کاری نمی کند. با اینحال حضورش در استقلال می تواند این شایعه را بیش از پیش تقویت کند.

استقلالی ها درحالی احتمالا با نظری قرارداد امضا می کنند که او در 4 فصل حضورش در فجرسپاسی 76 بار برای تیمش بازی کرده و فقط 17 گل زده است. در هر بازی میانگین 0.22 گل زده که نمی تواند آمار خوبی برای یک مهاجم باشد. نظری 24 سال دارد و باید دید که آیا می تواند در ادامه لیگ قهرمانان و فصل آینده لیگ برتر به استقلال کمک کند یا نه.

او بعد از توافق با استقلال به فارس گفت: «توافقاتی صورت گرفته اما هنوز هیچ چیز صددرصد نشده است. من دوست دارم که به استقلال بروم اما هنوز در حال صحبت هستیم. چند پیشنهاد دیگر نیز داشتم اما استقلال را به علت حضور قلعه نویی دوست دارم و می خواهم شاگرد او باشم. این تیم هواداران زیادی دارد و خودم هم می خواهم که به استقلال بروم. صحبت هایی انجام داده ام اما چیزی قطعی نشده است.»


ویدیو مرتبط :
ملوان بدون مهاجم در برابر آبی پوشان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در پرسپولیس زیر فشار بودم / بائو آبی پوش شد؛ اولین خرید امیر



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

میثم بائو: در پرسپولیس زیر فشار بودم / به خانه‌ام برگشتم/ حالا من یك ركورد تاریخی دارم

من ارادت خاصی به مجتبی دارم. بیرون از فوتبال خیلی با هم رفیقیم، امسال هم آقای قلعه‌نویی تیم را تهاجمی خواهد چید و احتمالا دو هافبك تهاجمی و طراح در تركیب خواهند بود

سایت گل- میثم بائو اولین خرید امیر قلعه‌ نویی برای استقلال جدید است. هافبك مازندرانی سابق شموشك كه چند سال پیش وقتی به استقلال آمد هواداران او را با لقب آهو تشویق كردند. میثم كه 3 سال در استقلال بازی كرد از این تیم جدا شد و بعد از مدتی سر از پرسپولیس درآورد اما پرسپولیس جایی نبود كه بتواند خودی نشان دهد. بنابراین با دلخوری به شهرداری تبریز رفت و حالا دوباره به استقلال برگشته. در حالی كه كاملا قابل پیش‌بینی بود قلعه‌نویی او را استقلالی كند.

 

بائو آبی پوش شد؛ اولین خرید امیر


* ظاهرا از قبل برای حضور در تیم قلعه‌‌نویی برنامه داشتی؟

بله، آقای قلعه‌نویی نیم‌فصل پیش می‌خواست كه من بروم تراكتور،‌ اما نشد. حالا هم آمدم استقلال. پناه بر خدا!

 

*این دومین حضور تو در استقلال است؟

من حالا یك ركورد دارم،‌تنها بازیكنی هستم كه یك بار از استقلال به پرسپولیس رفتم و دوباره به استقلال برگشتم. هیچ كس تا حالا سابقه سه بار بازی در لباس سرخابی را ندارد.

 

*از برگشتن به تهران نمی‌ترسیدی؟

اصلا، در پرسپولیس كه بودم خیلی استرس داشتم اما از استقلال خاطرات خوبی دارم و خیلی راحتم. امروز كه قرارداد می‌بستم احساس می‌كردم كه به خانه خودم برگشتم.

 

*فرق استقلال و پرسپولیس چیست؟

در پرسپولیس توقعات از من خیلی بالا بود. من شماره 10 پوشیده بودم و قرار بود ستاره باشم، اما اتفاقات برخلاف میل من پیش رفت. البته این را هم بگویم كه جو استادیومی پرسپولیس و استقلال خیلی فرق می‌‌كند.

 

*فرقت با گذشته چیست؟

باتجربه‌تر شده‌ام.

 

*امروز كه خبر تو منتشر شد همه فكر كردند امیر تو را به جای جباری به استقلال آورده.

من ارادت خاصی به مجتبی دارم. بیرون از فوتبال خیلی با هم رفیقیم، امسال هم آقای قلعه‌نویی تیم را تهاجمی خواهد چید و احتمالا دو هافبك تهاجمی و طراح در تركیب خواهند بود. چه خوب است من و مجتبی كنار هم بازی كنیم. بازیكنی مثل او خیلی به من كمك خواهد كرد. مطمئن باشید مسئله آنطور كه شما فكر می‌‌كنید نیست./گل