اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

منافع برگزاری سوپر لیگ با حجاب


نازنین حسینی درباره استفاده از پوشش در سوپر لیگ بسکتبال بانوان، گفت: از نظر من این قانون باعث می‌شود بسکتبال بانوان در بین رسانه‌ها و مردم جایگاه خوبی را پیدا کند.

ایسنا: نازنین حسینی درباره استفاده از پوشش در سوپر لیگ بسکتبال بانوان، گفت: از نظر من این قانون باعث می‌شود بسکتبال بانوان در بین رسانه‌ها و مردم جایگاه خوبی را پیدا کند.

سرمربی تیم رشددانه گرگان اظهار کرد: استفاده از پوشش در مسابقات سوپر لیگ بانوان کمک فراوانی به افزایش مخاطبان و سطح کیفی بسکتبال بانوان می‌کند.

او در ادامه افزود: زمانی که حضور عکاس و فیلبمردار در سالن‌های بسکتبال بانوان آزاد شود تصاویر در رسانه‌ها انتشار می‌یابد و مردم علاقمندی بیشتری به حمایت از تیم‌های بسکتبال بانوان و دنبال کردن نتایج مسابقات دارند.

حسینی مهم‌ترین پیامد این قانون را جذب اسپانسر عنوان کرد و گفت: با این کار اسپانسرهای مالی بیشتری راغب به سرمایه‌گذاری در حوزه بانوان می‌شوند و مهم‌ترین مشکل ورزش بانوان را تا حد زیادی حل می‌کنند.

سرمربی تیم رشددانه گرگان، تصریح کرد: با این شرایط اگر فدراسیون جهانی از این فعالیت‌های مثبت بسکتبال بانوان با خبر شود، قطعا با حضور بانوان در میادین بین‌المللی با حجاب اسلامی موافقت خواهد کرد.

حسینی درباره جنبه‌های منفی استفاده از پوشش در سوپر لیگ بسکتبال، تصریح کرد: نمی‌توان گفت جنبه‌های منفی از نظر فنی در این کار وجود ندارد، اما برای رسیدن به هدفی بزرگ‌تر که موفقیت تیم ملی در مسابقات بین‌المللی است، قطعا همه این قانون را می‌پذیرند.

سرمربی تیم رشددانه گرگان درباره وضعیت تیم باشگاهی خود، اظهار کرد: تیم رشد دانه تمرینات خود را از خرداد ماه آغاز کرده است و خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد. مدیران تیم با این که بودجه زیادی برای هزینه کردن ندارند، اما با درایت انتظارات ما را برآورده می‌کنند.

نازنین حسینی، سرمربی تیم رشددانه گرگان در پایان گفت: ما آنقدر پول نداریم که بازیکنان ملی و گران قیمت بخریم. بازیکنان بومی ما بسیار کارآمد هستند و ما فصل پیش هم با همین بازیکنان مقام هشتم را به دست آوردیم و به آینده بازیکنان خود امیدواریم.


ویدیو مرتبط :
محمدرضا سرداری - پایبندی به منافع جامعه به جای منافع گر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوپر لیگ امسال کاراته كشور شبیه دیگ بود!



 

 

کارته

 

سرمربی تیم كاراته فولاد مباركه سپاهان گفت: با وجود آنكه ۳ دیدار تا پایان مسابقات لیگ كاراته باقی مانده است اما احتمال قهرمانی تیم سپاهان بیش از ۹۰ درصد است.

علی شاطرزاده واحد اصفهان افزود: در دیدار پایانی لیگ برابر اصلی‌ترین رقیب خود یعنی نفت اهواز قرار خواهیم گرفت و به نوعی فینال لیگ كاراته نیز محسوب می‌شود اما، از آنجایی كه دو دیدار ما قبل آخر سپاهان برابر سپاهان نوین و زنجان است و شكست این تیم‌ها برای سپاهان چندان مشكل نیست واگذاری دیدار پایانی برابر نفت اهواز نیز خللی در قهرمانی سپاهان وارد نخواهد ساخت.

وی درباره تیم دانشگاه آزاد و شكایت باشگاه سپاهان از این تیم اظهار داشت: باشگاه سپاهان به دلیل استفاده غیرمجاز تیم دانشگاه آزاد از یك بازیكن روسی در دیدار برابر سپاهان به كمیته انظباطی شكایت كرد و اكنون نیز تنها خواهان اجرای قانون هستیم چرا كه طبق قانون نتیجه دیدار برابر دانشگاه آزاد به دلیل تخلف این تیم ‌باید به سود سپاهان برگردانده شود.

شاطرزاده ضمن انتقاد به برگزاری لیگ كاراته امسال گفت: لیگ امسال بیشتر شبیه دیگ بود چرا كه امسال بدون كمترین برنامه‌ریزی و تنها با حضور ۱۰ تیم مسابقات به اصطلاح سوپر لیگ كاراته شروع شد و در طول تمامی مسابقات شاهد بی‌نظمی و هرج‌ومرج بودیم و حتی قوانین آیین نامه موجود نیز اجرا نمی‌شد.

سرمربی تیم كاراته فولاد مباركه سپاهان تغییرات به وجود آمده در فدراسیون كاراته را به نفع این رشته خواند و تصریح كرد: روی كارآمدن پناهی به عنوان رییس فدراسیون كاراته با توجه به اینكه وی خود كاراته كار بوده و از لایه‌های این رشته ورزشی باخبر است انتخاب درستی بود ضمن آنكه تحویل چنین فدراسیونی كه همه چیز در آن خراب است كار سختی است كه برای اصلاح آن نیز زمان زیادی خواهد برد.

شاطرزاده درباره نتایج ضعیف تیم كاراته سپاهان نوین با وجود كسب عنوان سومی سال قبل افزود: هیچ گاه از سپاهان نوین انتظار برروی سكورفتن را نداریم چرا كه این تیم تنها برای كسب تجربه و پشتوانه تیم اصلی سپاهان بسته شده است اما امسال نیز اگر ۲ باخت بد را كه به واقع حق‌اش نبود و قربانی برخی اشتباهات داوری شد را كسب نمی‌كرد اكنون وضعیت این تیم در جدول به گونه‌ای دیگر بود.

وی از بومی شدن تیم كاراته سپاهان در سالهای بعد خبر داد و اظهار داشت: امسال برخی از بازیكنان غیربومی تیم سپاهان آنچنان مطلوب ظاهر شدند و با تاسیس مدارس مختلف كاراته در سطح استان تلاش خواهیم كرد تا در آینده هر سه تیم كاراته سپاهان را با بازیكنان بومی به مسابقات اعزام كنیم.

شاطرزاده درباره حسین روحانی بازیكن ملی‌پوش تیم سپاهان گفت: روحانی امسال نتایج خوبی راتا این لحظه برای ما كسب كرده است و اگر سال بعد نیز با این بازیكن به توافق برسیم وی را حفظ خواهیم كرد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: امیدوارم با تغییراتی كه در فدراسیون ایجاد شده است در سالهای بعد سازمانی به نام سازمان لیگ مستقل از فدراسیون تشكیل شود تا دیگر شاهد بی‌برنامگی در بازیهای لیگ كاراته نباشیم.