اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مقصد بعدی قالیباف کجاست؟


شنیده شد که محمدباقر قالیباف، شهردار فعلی تهران ظاهرا قرار است پس از پایان دوران شهرداری خود در کلانشهر تهران به بنیاد مستضعفان برود.

روزنامه آرمان: شنیده شد که محمدباقر قالیباف، شهردار فعلی تهران ظاهرا قرار است پس از پایان دوران شهرداری خود در کلانشهر تهران به بنیاد مستضعفان برود.

پانا نوشت: شهردار فعلی تهران در نظر دارد به پیشنهاد برخی مقامات درباره قبول مسئولیت مدیریت بنیاد مستضعفان پاسخ مثبت دهد.


ویدیو مرتبط :
گزیده ای از سینمایی مقصد نهایی "سه بعدی"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پولادی با پرسپولیس به توافق نرسید ؛ استقلال مقصد بعدی



 

 

پولادی با پرسپولیس به توافق نرسید ؛ استقلال مقصد بعدی

 

درخواست مبلغ بالا برای صدور رضایت نامه پولادی، پرسپولیسی ها را از جذب او منصرف کرد.

به گزارش جام نیوز، مهرداد پولادی که پنج شنبه شب مذاکراتی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام داده بود به احتمال فراوان به استقلال می رود.

خبر رسیده که این بازیکن شب گذشته در باشگاه استقلال دیده شده و مذاکرات اولیه خود با این باشگاه بزرگ پایتخت را انجام داده است.

مسی ها پس از اینکه پولادی توافقات لازم با پرسپولیسی ها را انجام داد رقم بالایی را برای صدور رضایت نامه اش درخواست کردند که به نظر این اتفاق باعث شده تا پولادی سر از باشگاه استقلال در بیاورد.