اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معمای سقوط زن و مرد جوان از طبقه ششم



 

 

 

معمای سقوط زن و مرد جوان از طبقه ششم

 

شامگاه شنبه مأموران كلانتری 108 نواب از سقوط مرموز زن و مردی از طبقه ششم یكی از مجتمع‌های مسكونی در بزرگراه نواب باخبر شدند.

در حالی كه مصدومان به بیمارستان منتقل شده بودند مأموران به تحقیق از صاحبخانه و بازرسی محل حادثه پرداختند. زوج میانسالی كه خود را والدین پسر جوان معرفی كردند در تشریح ماجرا گفتند: امشب در خانه یكی از بستگان میهمان بودیم اما پسرمان «سعید» همراه ما نیامد. آخر شب كه به خانه برگشتیم متوجه شدیم در از داخل قفل است.

در حالی كه سعی داشتیم در را باز كنیم ناگهان صدای سعید را شنیدیم كه از داخل خانه فریاد می‌زد داخل نرویم. او تهدید می‌كرد اگر وارد خانه شویم خودش را از پنجره پائین می‌اندازد. در حالی كه بشدت نگران بودیم صدای فریاد پسرمان و یك زن را شنیدیم با عجله وارد خانه شده و در كمال ناباوری دریافتیم سعید همراه زن ناشناسی خودشان را پائین انداخته‌اند.

مأموران سرگرم تحقیق و بازرسی خانه بودند كه مسئولان بیمارستان از مرگ زن جوان ناشناس خبر دادند. پس از اعلام موضوع به حسین روشن – بازپرس كشیك ویژه قتل – تحقیقات جنایی برای كشف راز سقوط مرگبار آغاز شد. از آنجا كه وضعیت پسر جوان نیز وخیم است امكان تحقیق و بازجویی از او وجود ندارد.... / منبع:inn.ir


ویدیو مرتبط :
سقوط یک زن از ساختمان پنج طبقه!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط مرموز یک زن و مرد از طبقه ششم


كارآگاهان جنایی تهران تحقیقات گسترده‌ای را در رابطه با سقوط مرموز یك زن و مرد جوان از طبقه ششم ساختمانی در منطقه نواب آغاز كرده‌اند.

كارآگاهان جنایی تهران تحقیقات گسترده‌ای را در رابطه با سقوط مرموز یك زن و مرد جوان از طبقه ششم ساختمانی در منطقه نواب آغاز كرده‌اند.

در این حادثه كه دیروز رخ داد زن ناشناس جانش را از دست داد و مرد 30ساله كه كیان نام دارد به شدت زخمی شده و در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

 نخستین ساعات بامداد دیروز از طریق مركز فوریت‌های پلیسی 110 به ماموران كلانتری هفت‌چنار ماموریت داده شد تا به ساختمانی در منطقه نواب بروند و درباره سقوط یك زن و مرد تحقیق كنند وقتی ماموران خود را به محل حادثه رساندند با پیكر بی‌جان زن جوانی مواجه شدند كه هیچ مدرك هویتی همراه نداشت كمی آن‌سوتر از جسد مردی نیز غرق در خون نقش بر زمین شده بود.

ماموران، بازپرس جنایی را از این واقعه مطلع كردند و دقایقی بعد كارآگاهان ویژه مبارزه با قتل پیگیری این ماجرا را در دستور كارشان قرار دادند.

آنها در گام اول به بازجویی از پدر كیان پرداختند. این مرد كه از سقوط فرزندش شوكه بود، درباره این حادثه گفت: «ما به یك میهمانی خانوادگی دعوت شده بودیم اما كیان گفت همراهمان نمی‌آید و می‌خواهد در خانه بماند.

بدون اینكه مشكلی پیش بیاید، خانه را ترك كردیم و نیمه‌شب برگشتیم در اتاق كیان بسته بود و من فكر كردم او خوابیده است. اما چند دقیقه بعد پسرم كه صدای ما را شنیده و متوجه بازگشت‌مان شده بود، با داد و فریاد ما را تهدید كرد اگر در را باز كنیم خودش را از پنجره بیرون می‌اندازد، در حالی كه نمی‌دانستیم چه اتفاقی رخ داده است، سعی كردیم با كیان صحبت و او را آرام كنیم اما ناگهان صدای مهیبی را شنیدیم. دیگر مطمئن شده بودم اتفاق تلخی رخ داده است برای همین در اتاق را شكستم و داخل رفتم.»

این مرد ادامه داد: «هیچ‌كس داخل اتاق نبود و پنجره باز بود از آنجا پایین را نگاه كردم و دیدم پسرم تهدیدش را عملی كرده است. دوان‌دوان خودم را به محوطه جلو ساختمان رساندم و دیدم یك زن دیگر هم آنجا روی زمین افتاده است. من آن زن را نمی‌شناسم و از هویتش اطلاعی ندارم.»

ماموران در ادامه با بازرسی از واحد طبقه ششم مقداری ماده مخدر شیشه و مشروبات الكلی كشف كردند با این وجود سرنخ دیگری كه راز این سقوط را فاش كند، به دست نیامد.

در حال حاضر كارآگاهان امیدوار هستند كیان بهبود یابد و بتوانند از او درباره واقعه پرس‌وجو كنند. سوالی كه اكنون ذهن كارآگاهان را به خود مشغول كرده این است كه چنانچه كیان اقدام به خودكشی كرده، زن ناشناس چگونه به پایین پرت شده است؟

منبع: شرق