اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معلمان بازداشتی در امارات آزاد شدند


حسن قشقاوی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان جمعه شب از آزاد شدن معلمان بازداشتی کشورمان در امارات خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: حسن قشقاوی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان جمعه شب از آزاد شدن معلمان بازداشتی کشورمان در امارات خبر داد.

هفته پیش 9 تن از معلمان ایرانی با ادعای نداشتن مجوز کاری در منطقه العین ابوظبی بازداشت شدند.

حسین امیرعبداللهیان، معاون وزیر خارجه، امروز(جمعه) در گفت وگو با ایرنا اعلام کرد که سفارت کشورمان در ابوظبی و وزارت خارجه از ابتدای وقوع این رفتار اقدامات لازم را برای حل مشکل به عمل آورده‌اند.

وی ضمن غیرقابل قبول دانستن رفتار امارات افزود: "بر مطالعه دقیق مقررات اقامتی در امارات از سوی اتباع کشورمان تاکید می‌کنیم."

پیش از این نیز علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش کشورمان اعلام کرده بود که برای 9 معلم بازداشت شده در امارات متحده عربی وکیل گرفته شده است.


ویدیو مرتبط :
جایگزین شدن معلمان پایه با معلمان قرآن و پرورشی برای تدریس قرآن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عدم موافقت با آزادی معلمان بازداشتی در امارات به قید وثیقه



اخبار,اخبار اجتماعی ,معلمان بازداشتی در امارات

معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با انتقاد از کارشکنی‌های امارات، اظهار کرد: علی رغم تلاش‌های آموزش و پرورش، دادستانی امارات با آزادی 10 معلم بازداشت شده به قید وثیقه موافقت نکرد.

رسول پاپایی در گفت‌وگو با خبرنگار  ایسنا ، با اشاره به بازداشت 10 معلم ایرانی در العین امارات به ارائه آخرین اخبار درباره وضعیت این معلمان پرداخت و گفت: در تدارک هستیم تا امشب یک هیات از آموزش و پرورش به امارات برود.

وی افزود: این هیات ایرانی از نزدیک موضوع آزادی این معلمان را پیگیری و با خانواده‌های معلمان دیدار می‌کند تا کمی از نگرانی‌های آنها کاسته و بتواند مشکل را هرچه زودتر حل کند
پیرچراغعلی با ذکر این که در مقایسه با شجاعت و استقامت و از جان گذشتگی رزمندگان و جانبازان و شهدای جنگ تحمیلی کار بسیار کوچکی انجام داده است گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال نوآوری و شکوفایی نامیده شده بود، به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کرده است. وی همچنین از ریس جمهور دولت تدبیرو امید تقاضا کرده که عنایت و توجه بیشتری به قشر مخترعین و پژوهشگران کشور داشته باشد.


  اخبار اجتماعی  - ایسنا