اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مظلومی: ان شاءالله که برکنارم کنند


سرمربی استقلال بعد از پایان تمرین روزگذشته استقلال پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود و درمورد شرایط استقلال، چمن حافظیه، دژاگه و احتمال ماندن خود در فصل بعد صحبت های زیر را انجام داد.

تماشا: سرمربی استقلال بعد از پایان تمرین روزگذشته استقلال پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود و درمورد شرایط استقلال، چمن حافظیه، دژاگه و احتمال ماندن خود در فصل بعد صحبت های زیر را انجام داد.

این از بدشانسی استقلال است که در اولین مسابقه با یک تیم قوی آن هم در خارج از خانه بازی دارد اما سعی می کنیم دست پر برگردیم. فیلم بازی های الریان را به بازیکنان داده ایم و آنها هم شناخت خوبی از این تیم دارند.

تعجب می کنم که چطور الریان هفت هشت بازیکن خارجی گرفته است، در صورتی که سهمیه بازیکن خارجی چهار نفر است. نمی دانم چطور یک برزیلی توانسته قطری شود!

درمورد وضعیت چمن حافظیه خبری ندارم. به هر حال بازی فینال جام حذفی را باید در این ورزشگاه برگزار کنیم و بچه ها هم باید روی این مساله تمرکز کنند و نمی توان ایراد گرفت. به ما قول داده اند چمن را درست کنند و اگر این اتفاق نیفتد کم لطفی است.

امکان صعودمان زیاد است البته باید دید در چه گروهی قرار می گیریم اما این بهترین فرصت است. تیم ملی باید صعود کند. با این سرمایه گذاری که فدراسیون انجام داده و مربی بزرگی که به خدمت گرفته و امکانات خوبی هم در اختیار این مربی گذاشته انتظار دیگری نمی رود. کی روش هر موقع که می خواهد لیگ را تعطیل می کند.

من هم از تیم ملی حمایت می کنم اما همه جور برنامه ریزی در اختیار کی روش است و تا به حال این طور نبوده که سرمربی تیم ملی همه چیز در اختیارش باشد.

اگر تیم ملی به جام جهانی نرود، مثل مربیان دیگر کی روش هم بلیت می گیرد و می رود و ما می مانیم و فوتبالمان.

درمورد شوخی رویانیان باید بگویم ما با کسی شوخی نداریم. کمیته پزشکی فدراسیون با کسی تعارف ندارد و بی جهت کسی را نمی بخشد و این طور نیست که به خاطر استقلال و پرسپولیس این مساله را لحاظ نکنند. اما یکسری از آقایان این وسط باخت خود را می خواهند سر چنین موضوعاتی بگذارند.

تا دقیقه 80 که مقابل پرسپولیس بازی می کردیم همه چیز خوب بود و 10 دقیقه آنها این طوری طوفانی شدند. پس ما بگوییم که آنها دوپینگ کرده بودند؟ آنها دنبال سنبل کاری باخت های گذشته هستند. این ما هستیم که باید بگوییم به یک باره چه شد که 10 نفره این همه دویدند و طوفانی شدند.

ان شاءالله که برکنارم کنند، ما را از برکنارشدن می ترسانید؟! از اول فصل این حرف ها زده می شد اما من قرص و محکم ایستاده ام. اگر سال بعد هم اینجا نباشم جای دیگری خواهم بود.

هر موقع جام گرفتم درمورد فصل بعد صحبت می کنم. به هر حال از حالا باید به فکر فصل بعد بود و فهرست داد. من با فتح الله زاده صحبت کرده اما او از من فهرست نخواسته و فقط گفته ایم استقلال برای فصل آینده در چه پست هایی چه نیازهایی دارد. دوست دارم بمانم اما می خواهم با جام بمانم.


ویدیو مرتبط :
هلالی:شور:وعده مون هروله ان شاءالله/کنار علقمه ان شاءالله!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظلومی: به قلعه‌نویی اطلاعات غلط می‌دهند



 

 

 

مظلومی: به قلعه‌نویی اطلاعات غلط می‌دهند

 

مظلومی: به قلعه‌نویی اطلاعات غلط می‌دهند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به امیر قلعه‌نویی در مورد صحبت اعضای تیم استقلال اطلاعات غلط داده‌اند.

پرویز مظلومی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اتفاقات به وجود آمده بین امیر قلعه نویی و اعضای تیم استقلال بابت انتقال خسرو حیدری اظهار داشت: هیچ وقت در كارم دنبال حاشیه و جواب دادن به دیگران نبوده ام. من در این مدت درباره انتقال خسرو حیدری به سپاهان اظهار نظری نكرده ام و نخواهم كرد.

وی افزود: اكنون به فكر آماده سازی تیم خود با داشته هایی كه دارم، هستم و دلیلی ندارد به این مسائل بپردازم. در این مدت مصاحبه های زیادی شده ولی من یكی از آنها را هم جواب نداده ام. فكر می كنم به امیر قلعه نویی اطلاعات غلط داده اند. من این روزها فقط به استقلال و مسائل فنی این تیم فكر می كنم.