اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مصدومیت دروازه بان استقلال جدی است؟


رحمتی در بازی جمعه هفته گذشته مقابل تراکتورسازی مصدوم شد و تا قبل از بازی با العین حتی یک جلسه هم تمرین نکرد. او در سراسر هفته فیزیوتراپی کرد ولی ظاهرا مصدومیت او به صورت کامل برطرف نشده است.

تماشا: مهدی رحمتی، دروازه بان استقلال بعد از بازی با العین و زمانی که خبرنگاران در میکسد زون منتظر بودند تا با بازیکنان مصاحبه کنند، لنگ لنگان از جلوی خبرنگاران عبور کرد. از مدل راه رفتن او معلوم بود که در تمام 90 دقیقه این بازی مصدوم بوده و برای اینکه استقلال به دردسر نیفتد، مجبور شده که در این بازی حساس بازی کند.

 رحمتی در بازی جمعه هفته گذشته مقابل تراکتورسازی مصدوم شد و تا قبل از بازی با العین حتی یک جلسه هم تمرین نکرد. او در سراسر هفته فیزیوتراپی کرد ولی ظاهرا مصدومیت او به صورت کامل برطرف نشده است. دروازه بان استقلال حتی بعد از بازی، شلوار هم پایش نبود و با شورت ورزشی به اتوبوس استقلال رفت تا مشخص وشد مصدومیت او جدی است.

او در گفت و گوی کوتاه با تماشا در مورد وضعیت خودش توضیح داد: «کمی درد دارم و همانطور که می بینید نمی توانم درست و حسابی راه بروم. باید پیش دکتر نوروزی بروم تا ببینم شرایطم چطور است. فعلا خودم هیچ چیز نمی دانم.»

اما حالا با اتفاقی که افتاده است ممکن است رحمتی نتواند در بازی روز دوشنبه با نفت تهران برای استقلال بازی کند. در شرایطی که استقلال در کورس قهرمانی است، نبودن او می تواند برای این تیم دردسرساز شود.

خیلی ها اعتقاد دارند رحمتی نقش پررنگی در صدرنشینی استقلال دارد و حالا کادر فنی استقلال باید امیدوار باشندن که تیم پزشکی این تیم او را به بازی روز دوشنبه برساند. خود رحمتی هم امیدوار است که به بازی با نفت برسد: «فعلا هیچ چیز نمی دانم ولی امیدوارم به بازی برسم. سعی می کنم در این چند روزه ریکاوری کنم تا به بازی برسم.»


ویدیو مرتبط :
حرکات عجیب و غریب دروازه بان پس از مصدومیت !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مراسم عروسی، دروازه‌بان الریان را از رویارویی با استقلال محروم کرد



باشگاه الریان

تلاش برای آماده‌سازی بازیکن برزیلی

مراسم عروسی، دروازه‌بان الریان را از رویارویی با استقلال محروم کرد

سعود الهاجری، دروازه‌بان عربستانی الریان به دلیل برگزاری مراسم عروسی‌اش نمی‌تواند همراه با کاروان تیم قطری به تهران بیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه الرای خبر داد که بازیکنان و همراهان تیم الریان قطر با هواپیمای اختصاصی امروز ظهر به تهران  می‌رسند.

علی سالم عفیفه از مدیران باشگاه الریان ریاست این هیئت را بر عهده دارد.

بنابر این گزارش، یونس علی بازیکن الریان که در بازی قبل به دلیل دریافت کارت از رویارویی با استقلال ایران محروم است.

علاوه بر این سعود الهاجری دروازبان عربستانی این تیم به دلیل برگزاری مراسم عروسی‌اش نمی تواند به تهران بیاید و از غایبان تیم قطری هستند.

الهاجری برای عدم همراهی تیم الریان در سفر به تهران از کادر فنی اجازه گرفت و با توجه به مراسم عروسی آنها نیز با درخواست این دروازه‌بان عربستانی موافقت کردند.

همچنین تیم پزشکی الریان اعلام کرده‌ که نیلمار بازیکن برزیلی‌این تیم برای بازی با استقلال آمادگی خود را به دست خواهد آورد./فارس