اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مشاور باراک اوباما از آن دنیا آمد!


قلب “کریس بین ” وقتی که 21 ساله بود ایستاد، او مرد و دوبار به زندگی بازگشت. کریس از همین حال و هوا آغاز کرد و با فیلمی شاعرانه در خصوص خیابان مفیس توانست به عنوان خطیبی در دستگاه دموکراتها بالا بیاید.

کافه سینما: قلب "کریس بین ” وقتی که 21 ساله بود ایستاد، او مرد و دوبار به زندگی بازگشت. کریس از همین حال و هوا آغاز کرد و با فیلمی شاعرانه در خصوص خیابان مفیس توانست به عنوان خطیبی در دستگاه دموکراتها بالا بیاید.

وقتی کریس تنها ۵ ساله بود پدرش در اثر اصابت ۲۰ گلوله ی یک رگبار کشته شد . کریس از سانحه خیابان های جنوبی شهر ممفیس جان سالم به در برد و در دبیرستان نویسندگی تی واشنگیتن مشهور شد. در ۱۸ سالگی در جشن فارغ التحصیلی اش نطق شیوایی ایراد کرد.




کریس بعنوان مشاور سخنرانی های رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا ” باراک اوباما "معرفی شد. نقطه عطفی که او را به کسب بورسیه تحصیلی دانشگاه معروف لین رساند.

کریس به درخواست یک کارگردان و عکاس یعنی” آلن اسیبر من” دو مرتبه به خیابان های جنوبی ممفیس بازگشت. او ۸ هفته پیاده ،خیابان های ممفیس را طی کرد و مشاهداتی را به دست آورد که نهایت اساس فیلمنامه ” AS I AM” شد.


ویدیو مرتبط :
باراک اوباما "happy" را می رقصد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باراک اوباما افطاری داد!



 

باراک اوباما افطاری داد!

 

باراک اوباما رئیس جمهور امریکا، روز جمعه در مراسم افطاری جمعی از مسلمانان شرکت کرد.

 

در این مراسم افطاری که در کاخ سفید برگزار شد رئیس جمهور امریکا ماه رمضان را به مسلمانان جهان تبریک گفت.

 

وی پیش از این نیز به مناسبت آغاز ماه رمضان پیامی خطاب به مسلمانان جهان منتشر کرده بود.