اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسنجر فیس بوک دومین ابزار ارتباطی محبوب


سال گذشته فیس بوک با عرضه ابزار اجتماعی Messenger مشترکان خود را مجبور کرد روی دستگاه های موبایلی آن را نصب کنند تا بتوانند در جریان آخرین اخبار و اطلاعات قرار بگیرند.





هفنه نامه عصر ارتباط: سال گذشته فیس بوک با عرضه ابزار اجتماعی Messenger مشترکان خود را مجبور کرد روی دستگاه های موبایلی آن را نصب کنند تا بتوانند در جریان آخرین اخبار و اطلاعات قرار بگیرند. این ابزار به صورت جداگانه از نرم افزار مخصوص فیس بوک نصب می شد و اجبار شرکت مذکور برای دریافت آن با برخی انتقادها مواجه شده بود. ولی گزارش جدید منتشرشده از سوی مرکز تحقیقاتی comScore نشان داد Messenger فیس بوک هم اکنون دومین ابزار ارتباطی در سراسر جهان محسوب می شود. این ابزار پاسخی به شبکه های ارتباطی جمله Snapchat است تا جوانان را بیشتر به سمت خود بکشاند.

هم اکنون برقراری تماس تصویری، به اشتراک گذاری فایل های ویدیویی، پرداخت های الکترونیکی و... با Messenger امکان پذیر است و البته فیس بوک برای آن دستیار دیجیتالی خود موسوم به M را هم عرضه کرده است. شبکه اجتماعی فیس بوک با ضریب نفوذ 73 درصد محبوب ترین ابزار ارتباطی جهان محسوب می شود و پس از آن هم Messenger فیس بوک با 59.5 درصد قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
راه اندازی تماس ویدئویی در مسنجر فیس بوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیس بوک، محبوب ترین ابزار کاربردی جهان


شاید شما هم مانند دیگر کاربران امروزی ده ها ابزار کاربردی روی گوشی هوشمند خود داشته باشید و از آنها استفاده کنید. اما بررسی ها نشان داده است کاربران موبایلی فیس بوک را بیش از دیگر ابزارها مورد استفاده قرار می دهند.





هفته نامه عصر ارتباط: شاید شما هم مانند دیگر کاربران امروزی ده ها ابزار کاربردی روی گوشی هوشمند خود داشته باشید و از آنها استفاده کنید. اما بررسی ها نشان داده است کاربران موبایلی فیس بوک را بیش از دیگر ابزارها مورد استفاده قرار می دهند.

این نتیجه بررسی جدید مرکز تحقیقاتی App Annie است و براساس آن گفته می شود در کشورهای آمریکا، آلمان، انگلستان، ژاپن و کره جنوبی هیچ ابزاری به اندازه فیس بوک محبوبیت و کارایی ندارد. صاحبان گوشی های هوشمند اندروید در پنج کشور مذکور بخش اعظم زمان خود مخصوص ابزارهای کاربردی را به شبکه های اجتماعی اختصاص می دهند و در این زمینه به فیس بوک و اینستاگرام علاقه بسیار زیادی دارند.

همچنین مشخص شده که آلمانی ها و بریتانیایی ها واتس اپ را بیش از دیگر ابزارهای پیام رسان به کار می برند و در ژاپن و کره جنوبی ابزارهای لاین و Kakao Talk بیشترین محبوبیت را دارند. البته باید گفت این بازارها در iOS هم به همین اندازه محبوب بوده است.