اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مزاح رهبر انقلاب با رئیس‌جمهور پروری سمنان


در بخشی از گزارش بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضاى ستاد کنگره‌ بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان در پایگاه اینترنتی دفتر حفظ و نشر آثار ایشان آمده...

در بخشی از گزارش بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضاى ستاد کنگره‌ بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان در پایگاه اینترنتی دفتر حفظ و نشر آثار ایشان آمده: البتّه در مناقب استان سمنان جناب آقاى شاهچراغى مطالبى فرمودند؛ بنده هم مذعن به این معنا هستم؛ واقعاً عقیده‌ام همین است که استان شما یک استان بسیار با برکتى است؛ مردم مؤمن، پایبند و شخصیّت‌هاى برجسته‌ى علمى و اجتماعى و سیاسى در این استان کم نیستند. خب، هم [در] دولت امروز، هم [در] دولت قبل، رؤساى جمهور از استان شما بودند؛ این را هم آقایان توجّه داشته باشند. گاهى اوقات بعضى از استان‌ها حسادت می‌کنند، می‌گویند چرا از استان ما کسى به این مقامات [نمی‌رسد]؟ (۳) الحمدلله استان سمنان از جهات شخصیّت‌ها و افراد برجسته علمى و اجتماعى و سیاسى و جهاد و مانند این‌ها، یک استان برجسته‌اى است؛ در این تردیدى نیست.


ویدیو مرتبط :
عیادت رئیس جمهور از رهبر انقلاب برای دومین بار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستور رهبر انقلاب به مجلس: سؤال از رئیس جمهور را متوقف کنید/ طراحان سوال انصراف دادند



دستور رهبر انقلاب به مجلس: سؤال از رئیس جمهور را متوقف کنید/ طراحان سوال انصراف دادند

طرح سوال از رییس جمهور تا اینجا كار مثبتی بود،هم نشان دهنده احساس مسئولیت مجلس و هم آمادگی مسئولان دولتی برای پاسخگویی است،اما ادامه این كار آن چیزی است كه دشمن می خواهد.دیدار جمعی از بسیجیان سراسر كشور با رهبر انقلاب ساعتی پیش در حسینیه امام خمینی انجام شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش عصر ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رهبرانقلاب ، آیت الله خامنه ای در این دیدار تصریح کردند: طرح سوال از رییس جمهور تا اینجا كار مثبتی بود،هم نشان دهنده احساس مسئولیت مجلس و هم آمادگی مسئولان دولتی برای پاسخگویی است، اما ادامه این كار آن چیزی است كه دشمن می خواهد.

ایشان افزودند: از نمایندگان محترم، تقاضا می كنیم از اینجا به بعد ادامه ندهند.

رهبر انقلاب اضافه کردند: رفتار كشورهای اسلامی در قضیه غزه مناسب نبود. آنهایی كه داعیه دنیای اسلام را دارند در این مواقع باید خود را نشان دهند.

طراحان انصراف دادند/ طرح سوال منتفی شد

سخنگوی طراحان سئوال از رئیس جمهور اعلام کرد: امضا کنندگان این طرح با صدور بیانیه ای انصراف خود را از پیگیری طرح مذکور اعلام کردند.

به گزارش مهر، عوض حیدرپور سخنگوی طرح سئوال از رئیس جمهور با حضور در جمع خبرنگاران پارلمانی، به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان اشاره کرد و گفت: مقام معظم دستوری صادر کرده اند که نمایندگان سئوال کننده به دنبال آن با صدور بیانیه ای انصراف خود را از طرح سئوال از رئیس جمهور اعلام کردند.

به گفته حیدرپور متن بیانیه نمایندگان به این شرح است:

رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرامین ایشان نصب العین و فصل الخطاب برای نمایندگان بوده است. با لبیک به فرمان ایشان نمایندگان سئوال کننده مراتب انصراف خود را از ادامه طرح سئوال از رئیس جمهور اعلام می کنند.

بر اساس این گزارش مقام معظم رهبری امروز در جمع بسیجیان طی سخنانی تاکید کردند: طرح سئوال از رئیس جمهور تا اینجا کار مثبتی بود. هم نشان دهنده احساس مسئولیت و هم آمادگی مسئولان دولتی برای پاسخگویی است، اما ادامه این کار چیزی است که دشمن می خواهد. ایشان در ادامه بیان داشتند از نمایندگان محترم تقاضا می کنیم از این به بعد ادامه ندهند./عصرایران