اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مزاحمت تلگرامی دردسر فروش گوشی هوشمند



خریدار گوشی تلفن همراه زمانی که به اطلاعات و فیلم‌های زن فروشنده دست پیدا کرد، مزاحمت‌های تلگرامی خود را آغاز کرد.

به گزارش جام‌جم ، روز های پایانی هفته گذشته مردی با حضور در پلیس فتای استان خراسان‌رضوی از مردی به اتهام مزاحمت‌های تلگرامی برای همسرش شکایت کرد.

شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت: یک ماه پیش گوشی تلفن همراه همسرم خراب شد. زمانی که آن را نزد مرد تعمیرکاری بردیم او مدعی شد گوشی دیگر درست نمی‌شود، اگر هم درست شود باید هزینه زیادی برای تعمیر آن بپردازیم. ما که دیدیم تعمیر گوشی به صرفه نیست، آن را به همان مرد تعمیرکار به مبلغ 700هزار تومان فروختیم. با گذشت دو هفته از این ماجرا، مردی که نمی‌دانم شماره تلفن همسرم را از کجا آورده بود، شروع به مزاحمت‌های تلفنی برای وی کرد. این مرد مدعی بود از اقوام‌مان است و عکس و فیلم از همسرم دارد.

شاکی تصریح کرد: برای این که سر از کار او در بیاورم. حتی به جای همسرم شروع به صحبت با مرد غریبه کردم تا به هویت واقعی او دست پیدا کنم، اما موفق به این کار نشدم. این شرایط آن‌قدر برایم سخت و غیرقابل تحمل بود که دیگر به همه مردان فامیل خود و همسرم مشکوک شده بودم.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی،‌ تحقیقات پلیس فتا ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش ردپای مردی در این پرونده به‌دست آمد و او در اطراف شهر مشهد دستگیر شد.

متهم که مردی بدنساز بود با انتقال به پلیس فتا بازجویی شد و به مزاحمت‌های تلگرامی برای همسر شاکی اعتراف کرد و گفت: من گوشی تلفن هوشمند را از مرد تعمیرکار خریدم. زمانی که گوشی را بازبینی کردم اطلاعات، عکس و فیلم‌های موجود در آن را به‌دست آوردم. با توجه به این که شماره صاحب قبلی گوشی ثبت بود، وسوسه شدم مزاحم این زن شوم. بنابراین مزاحمت‌های تلگرامی‌ام را شروع کردم.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی دراین‌باره گفت: برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات برای مشخص شدن دیگر جرایم وی ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
خرید و فروش گوشی موبایل ساعتی هوشمند دو سیم کارت لمسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیفون6 رکورد تاریخی پیش‌فروش تمام گوشی‌های هوشمند را شکست! / اسامی کشورهای توزیع کننده آیفون6(+تصاویر)



 اخبار تکنولوژی - آیفون6 رکورد تاریخیپیش‌فروش تمام گوشی‌های هوشمند  را شکست! / اسامی کشورهای توزیع کننده آیفون6

 گوشی‌های هوشمند جدید اپل هنوز نیامده رکورد تاریخی پیش‌فروش را شکست و این در حالی است که سه روز دیگر آرزوی کاربران جلوی فروشگاههای اپل براورده می‌شود و آنها این محصول فوق العاده را به خانه خواهند برد.

اخبار,اخبارتکنولوژی,گوشی موبایل جدید اپل

 

 

اخبار,اخبارتکنولوژی,گوشی موبایل جدید اپل

 

 

اخبار,اخبارتکنولوژی,گوشی موبایل جدید اپل


 ثبت پیش‌فروش 4 میلیون گوشی هوشمند آیفون6 و آیفون6 پلاس در کمتر از 24 ساعت روی سایت‌ها و فروشگاه‌های اپل نشان می‌دهد استقبال بی‌نظیر مردم  باعث ثبت رکورد تاریخی برای اپل شده است.

گفتنی است زمانی که آیفون5 آمد فقط 2 میلیون نفر آن را پیش‌خرید کردند اما آیفون 6 و 6پلاس با زدن رکورد 4 میلیون گوشی حتی رکورد گوشی‌های اندرویدی نظیر سامسونگ گلکسی اس5 را نیز شکسته است.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند فروش هفته اول آیفون6 و 6 پلاس از مرز 10 میلیون گوشی فراتر رود و رکورد تاریخی فروش دوباره توسط اپل شکسته شود و این در حالی است که تأمین‌کننده قطعات سخت‌افزاری آیفون اعلام آمادگی کرده که قادر به تولید بیشتر از این‌ها نیز در واحد زمانی کم، هست.

جمعه 19 سپتامبر/ 28 شهریور 1393 /سه روز دیگر فروشگاه‌های اپل آیفون‌های جدید خریداری‌شده را به مشتریان تحویل می‌دهند (امریکا،استرالیا،کانادا،فرانسه،آلمان،هنگ‌کنگ،ژاپن،پورتوریکو، سنگاپورو انگلیس) و این در حالی است که مشتاقان اپل از هم‌اینک پشت درب برخی فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل در توکیو، نیویورک، لندن و ... صف بسته‌اند!

از روز 26 سپتامبر نیز فروش در این 20 کشور آغاز خواهد شد: اتریش، بلژیک،دانمارک، فنلاند،ایرلند،آیل آو من/Isle of Man، ایتالیا، لیختن‌اشتاین، لوکزامبورگ، هلند،نیوزیلند، نروژ، پرتغال، قطر، روسیه، عربستان سعودی، اسپانیا، سوئد، سوئیس،تایوان، ترکیه و امارات متحده عربی.

گفتنی است ساعت هوشمند اپل نیز از اواخر 2014 در 150 کشور دنیا برای فروش توزیع خواهد شد.


 اخبار تکنو لوژی - خبرآنلاین