اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ یک جنگلبان در درگیری با قاچاقچیان


درگیری مسلحانه قاچاقچیان چوب با جنگلبانان با شهادت یک جنگلبان و زخمی شدن دو نفر دیگر از جمله فرمانده یگان منابع طبیعی شهرستان نور پایان یافت.

خبرگزاری میزان: درگیری مسلحانه قاچاقچیان چوب با جنگلبانان با شهادت یک جنگلبان و زخمی شدن دو نفر دیگر از جمله فرمانده یگان منابع طبیعی شهرستان نور پایان یافت.

ساعت 3.30 بامداد امروز جمعه قاچاقچیان چوب در جنگل سالده شهرستان نور با جنگلبانان منابع طبیعی درگیر شدند.
 
جنگلبانان جلوی خروج دو نیسان حاوی چوب از جنگل را مسدود کرده بودند که قاچاقچیان با اسلحه شکاری و گلوله چهارپاره بصورت مستقیم به سمت نیروهای منابع طبیعی شلیک می کنند.
 
متاسفانه در جریان این درگیری جنگلبان فضل اله علی پور ۴۳ ساله اهل روستای آهو دشت چمستان بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسیده است.
 
همچنین فرمانده یگان منابع طبیعی شهرستان نور و یک نفر دیگر از جنگلبانان در جریان درگیری مسلحانه مجروح شده و به بیمارستان های استان مازندران منتقل شده اند.
 
تا این لحظه با تلاش پاسگاه انتظامی چمستان نور تعدادی از قاچاقچیان که احتمالا ضارب اصلی نیز در میان آنها است، دستگیر شده اند.

مرگ یک جنگلبان در درگیری با قاچاقچیان

مرگ یک جنگلبان در درگیری با قاچاقچیان


ویدیو مرتبط :
درگیری نیروی انتظامی با قاچاقچیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۸ دانش آموز آمریكایی قربانی درگیری پلیس با قاچاقچیان شدند



 

 

 

دانش آموزان آمریکایی

 

 

دپارتمان پلیس فدرال مكزیك در گزارشی از كشته شدن هشت دانش آموز در پی درگیری پلیس و قاچاقچیان در نواحی مركزی این كشور با آمریكا خبر داد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در گزارش دپارتمان پلیس فدرال مكزیك آمده است كه در پی درگیری نیروهای ویژه با قاچاقچیان در ایالت «سیوداد خوآرز» كه هم مرز با آمریكا است، هشت دانش آموز جان خود را از دست داده و سه تن دیگر نیز مجروح شدند.

«آرتورو ساندو وال» سخنگوی دپارتمان پلیس ایالت «سیوداد خوارز» در مكزیك در ادامه به خبرگزاری آسوشیتدپرس، یادآور شد: این درگیری كه بین پلیس و باند قاچاقچی «لاتورس» در این ایالت رخ داد، باعث جان باختن هشت دانش آموز آمریكایی شد.

به گزارش ایسنا، این دانش آموزان بین ۱۵ تا ۱۶ سال سن داشتند و برای گشت و گذار به مكزیك آمده بودند..../خبرگزارى ایسنا