اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ مشکوک مرد ثروتمند در مجتمع تفریحی و گردشگری+تصاویر



یک مرد میانسال در استخر باغ ویلایی در شهر جدید گلبهارغرق شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حوالی ساعت 19جمعه گذشته به ایستگاه آتش نشانی شهر گلبهار خبری مبنی بر مفقود شدن مردی 44ساله در یکی از باغ ویلاهای یک  مجتمع گردشگری و تفریحی درمنطقه محسن آباد این شهراطلاع داده شد .

 

اخبار,اخبارحوادث , قتل

 

 مسعود روضه خوان یکی از فرماندهان تیم امداد و نجات آتش نشانی گلبهاردر گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود: پس از اعلام این خبر و با توجه به حساسیت موضوع  تیم امداد و نجات آتش نشانی گلبهار به محل حادثه اعزام شد.

اخبار,اخبارحوادث , قتل

 

وی افزود: نجاتگران با حضور در محل و مشاهده یک جفت دمپایی که روی سطح آب استخر باغ ویلای محل وقوع حادثه شناور بود، احتمال دادند که فرد مورد نظر در استخر این باغ ویلا غرق شده باشد.

این مقام مسئول آتش نشانی گفت: آتش نشانان در اقدامی ابتکاری و با توجه به نداشتن تجهیزات ویژه غواصی پس از چندین مرحله جست و جو در عمق استخر موفق به پیدا کردن پیکر بی جان صاحب باغ ویلا از عمق آب شده که پس از بیرون کشیدن جسم بی جان این مرد میانسال، مرگ وی توسط تکنسینهای اورژانس حاضر در محل تایید شد .

 روضه خوان افزود : با توجه به اینکه فوت این فرد 44 ساله مشکوک و نامشخص بوده است، با حضور ماموران انتظامی حاضر در محل تحقیقات در زمینه چگونگی و علت دقیق فوت این مرد میانسال در استخر باغ ویلایش توسط پلیس در جریان است.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
مجتمع گردشگری رویا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ مشکوک پرستار معالج کیت میدلتون +تصاویر



مرگ مشکوک پرستار معالج کیت میدلتون +تصاویر
هزینه یک شوخی ساده با خانواده سلطنتی در پادشاهی جزیره انگلیس چقدر است؟

کیت میدلتون,مرگ مشکوک پرستار معالج کیت میدلتون

به نقل از رسانه های جهان، پرستار بیمارستانی که کیت میدلتون بدلیل حالت تهوع چهارشنبه در آن بستری شده بود به شکل عجیبی درگذشته است. و حالا رسانه های انگلیسی پیش از هر تحقیقی باید این طور بنویسند: «پیکر او در حالی پیدا شده است که احتمال خودکشی زیاد به نظر می رسد!» پیش بینی روزهای سخت برای مسئولان خبری و امنیتی شهر ابری لندن، کار ساده ای است؛ آنها باید به طور همزمان، خانواده سلطنتی و افکار عمومی را راضی نگهدارند.
جان لافت هاوس رییس بیمارستان کینگ ادوارد هفتم می گوید جاسینتا سالدانیا، پرستار مجرب این بیمارستان می گوید وی قربانی یک شوخی ساده شده است.
او در ادامه گفت: "در این ساعات حساس بیمارستان حامی کارکنانش خواهد بود. جاسینتا پرستاری درجه یک بود که مراقبت و درمان صدها تن از بیماران یبمارستان را برعهده داشت. بسیاری از ما در شوک مرگ یکی از عزیزترین همکارانمان در بیمارستان هستیم.”
این پرستار روز چهارشنبه، قربانی شوخی یک برنامه رادیویی در استرالیا شد. مجری و دی جی استرالیایی این برنامه در حالیکه خود را ملکه انگلستان معرفی کرده بود جویای احوال کیت میدلتون، عروس خانواده سلطنتی شد و این پرستار هم شرایط جسمانی کیت میدلتون را تمام و کمال بیان کرد و رادیو هم تمام آنرا پخش کرد.

کیت میدلتون,مرگ مشکوک پرستار معالج کیت میدلتون

این برادران دوقلو حالا برای دیدن لبخند مادرشان باید به آلبوم خانوادگی رجوع کنند!

کیت میدلتون,مرگ مشکوک پرستار معالج کیت میدلتون

کیت میدلتون,مرگ مشکوک پرستار معالج کیت میدلتون

کیت میدلتون,مرگ مشکوک پرستار معالج کیت میدلتون

 روزگار نو