اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ فوتبالیست جوان حین بازی


یک فوتبالیست جوان پرتغالی تنها پس از هفت دقیقه حضور در میدان دچار ایست قلبی شد و جان خود را از دست داد.

ایسنا: یک فوتبالیست جوان پرتغالی تنها پس از هفت دقیقه حضور در میدان دچار ایست قلبی شد و جان خود را از دست داد.

کارلوس آلکساندر کاسیرو در دیدار تیمش برابر کارابینهنانس در لیگ دسته سه پرتغال تنها پس از هفت دقیقه حضور در میدان دچار عارضه قلبی شد و جان خود را از دست داد تا به فهرست قربانیان مستطیل سبز اضافه شود.

پزشکان معالج این بازیکن گفتند: کارلوس بدون برخورد با هیچ بازیکنی به زمین افتاد و قلبش از تپش باز ایستاد. هیچ کاری برای نجات او نمی‌توانستیم انجام دهیم.

کاسیرو تنها 20 سال سن داشت و یک بازیکن آماتور در فوتبال پرتغال بود. او تنها بازیکنی نیست که به هنگام حضور در میدان جان خود را از دست می‌دهد. پیش از این هم چند بازیکن دیگر جان خود را از دست دادند که مشهورترین آنها مارک ویوین فوی کامرونی بود.


ویدیو مرتبط :
مرگ فوتبالیست در حین بازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ غم‌ انگیز گوریل جوان در حین بند بازی


گوریل معروف باغ‌ وحش پراگ در حین بندبازی در محوطه نگهداری از گوریل‌ها به طور تصادفی حلق‌آویز شد و مرد.

خبرگزاری ایسنا: گوریل معروف باغ‌ وحش پراگ در حین بندبازی در محوطه نگهداری از گوریل‌ها به طور تصادفی حلق‌آویز شد و مرد.

این گوریل جوان به نام «تاتو» پنج سال پیش به دنیا آمد و انتشار خبر تولدش در اینترنت و رسانه‌های آنلاین، توجه علاقه‌مندان به محیط‌ زیست را به شدت به خود جلب كرد.

 خبرگزاری فرانسه گزارش داد، رییس باغ‌ وحش پراگ می‌گوید: «تاتو» در حالی كه مشغول بندبازی بوده در میان طناب‌ها به شكل تصادفی گرفتار شد و این حادثه به خفه شدن گوریل بیچاره انجامیده است.

 میروسلاو بوبك، رییس باغ‌ وحش پراگ در بیانیه‌ای تاكید كرد: پس از حادثه وقوع سیلاب در سال 2002 میلادی در باغ وحش پراگ كه بخش وسیعی از باغ‌ وحش را دربرگرفت و شماری از حیوانات آن را به كشتن داد، حادثه حلق آویز شدن و مرگ ناگهانی «تاتو»، غم‌انگیزترین اتفاقی است كه در باغ‌ وحش پراگ رخ داده است.


 كاركنان باغ‌ وحش، تلاش كردند تا «تاتو» را به هوش بیاورند اما تلاش آنها به نتیجه نرسید و گوریل بیچاره در مقابل چشمان مضطرب تعدادی از همنوعانش، مرد.

كامبا كه قدیمی‌ترین گوریل ماده در این باغ‌‌ وحش است با نگاهی نگران، مصرانه در انتظار به هوش آمدن «تاتو» بود اما كاركنان باغ‌ وحش كه از به هوش آمدن گوریل جوان ناامید شده بودند، ناچار شدند آن را از محوطه نگهداری گوریل‌ها خارج كنند.


 مسوولان باغ‌ وحش پراگ یك گروه موثر و فعال در اجرای پروژه‌های مهم حفاظت از گونه‌های در معرض انقراض هستند، كه برای نمونه بودجه رسیدگی به منطقه حفاظت شده گوریل‌ها موسوم به DJA در كشور آفریقایی كامرون را افزایش داده‌اند.