اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ «فرزاد حسنی» در تصادف رانندگی؟!


سرپرست پلیس‌راه استان سمنان مرگ مجری شناخته شده تلویزیون در یکی از محورهای این استان در اثر تصادف را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست پلیس‌راه استان سمنان مرگ مجری شناخته شده تلویزیون در یکی از محورهای این استان در اثر تصادف را تکذیب کرد.

سرهنگ حسن خسروجردی اظهارکرد: چنین سانح رانندگی در هیچکدام از محورهای این استان روی نداده و هیچ خبری دال بر مرگ این مجری تلویزیون در جاده‌های این استان گزارش نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود این تصادف در حوالی روستای امام‌آباد دامغان روی داده، اظهارکرد: خوشبختانه چنین تصادفی با ویژگی‌هایی که مطرح شده نه تنها در امام‌آباد دامغان بلکه در هیچکدام از محورهای استان سمنان رخ نداده است.

همچنین یکی از مسئولان بیمارستان ولایت دامغان مرگ فرزاد حسنی، مجری نام آشنای تلویزیون در دامغان و انتقال وی به این بیمارستان را تکذیب کرد.

وی با بیان اینکه امام‌آباد در حومه شهر دامغان واقع شده و همه مجروحان و فوتی‌های این منطقه به بیمارستان ولایت منتقل می‌شوند، افزود: در لیست فوتی‌ها و مجروحان دو روز اخیر این بیمارستان چنین نامی وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
مرگ چهار ایرانی در تصادف رانندگی در سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرزاد حسنی در جاده چالوس تصادف کرد/جزئیات سانحه رانندگی



اخبار ,اخبار فرهنگی , تصادف فرزاد حسنی

 

اخبار فرهنگی - تصادف فرزاد حسنی در جاده چالوس/آسیب دیدگی قفسه سینه این مجری

بامداد یکشنبه فرزاد حسنی و علی مرادی دچار سانحه شدند.حسنی که به اتفاق دونفر از دوستانش برای اجرای برنامه ای ارگانی به جاده چالوس رفته بود حوالی ساعت30/2 نیمه شب در تونل 7 این جاده به واسطه برخورد با اتومبیل L90 ای که از روبرو می آمد دچار آسیب دیدگی از ناحیه قفسه سینه شد.

به گزارش شبکه ایران برخورد با آن اتومبیل سبب واژگونی خوردوی این دوهنرمند شد و آن طور که باخبر شدیم اتومبیل آنها خسارت فراوانی دیده است.

علی مرادی ، مجری جوان تلویزیون هم از ناحیه پا صدمه دیده ، اما یکی دیگر از سرنشینان این ماشین امین طارمی تهیه کننده تلویزیون بود که او هم دچار آسیب دیدگی جزیی شده است. به گزارش شبکه ایران هر4نفر پس از این تصادف به سرعت به بیمارستان مدنی کرج منتقل شدند و ساعاتی تحت مراقبت قرار گرفتند.

خوشبختانه حال عمومی آنها خوب است و از بیمارستان مرخص شدند. فرزاد حسنی و علی مرادی در گفتگو با شبکه ایران خبر مذکور را تایید و از صحت و سلامت خود خبر دادند.

اخبار فرهنگی - شبکه ایران