اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دلخراش مرد 57 ساله در مترو


احسان مقدم، مدیر روابط عمومی شرکت مترو درباره برخورد فردی با قطار در متروی تهرانپارس گفت: مرد میانسالی همزمان با ورود قطار به ایستگاه، از روی سکو جلوی قطار افتاد و فوت کرد.

خبرگزاری میزان: احسان مقدم، مدیر روابط عمومی شرکت مترو درباره برخورد فردی با قطار در متروی تهرانپارس گفت: مرد میانسالی همزمان با ورود قطار به ایستگاه، از روی سکو جلوی قطار افتاد و فوت کرد.

وی افزود: این حادثه در حالی اتفاق افتاد که روی سکوی ایستگاه تهرانپارس در آن لحظه، ازدحام و شلوغی نبود و عامل بیرونی وجود نداشت.

بنابراین گزارش، انگیزه و علت حادثه در دست بررسی است.

گفتنی است  بازپرس ویژه قتل تهران در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری ها درباره آخرین جزئیات حادثه مترو تهرانپارس گفت: مرگ یک مرد 57 ساله در مترو تهرانپارس به ما اعلام شد.

پس از حضور در محل مشخص شد که این مرد 57 ساله به دلیل حال بد و سرگیجه به داخل ریل سقوط کرده و ظاهراً خودکشی در کار نبوده است.

وی تصریح کرد: جهت بررسی دقیق موضوع جسد به پزشکی قانونی منتقل شده است.


ویدیو مرتبط :
بلندترین مونوپاد دنیا ساخته دست یک مرد انگلیسی به طولد 9 مترو 57 سانتیمتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوت از پلیس برای تماشای خودسوزی/ مرد 57 ساله در یک قدمی مرگ قرار دارد + تصاویر



مردی 57 ساله که قصد کشتن خود در برابر چشمان پلیس را داشت با تلاش ماموران ناکام ماند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آقای "اتدرو" که با آتش زدن خودرواش در پمپ گاز شهر استین باعث انفجار مهیب و صدمه دیدن دو مامور پلیس شد، جان سالم بدر برد.

به گزارش پلیس ساعت 2 نیمه شب روزسه شنبه "اندرو" با تماس به 911 ، ماموران را از نیت خود با خبر کرد و گفت: میخواهم خودم را آتش بزنم.

"اندرو" که لباس هایش را با مواد مشتعل خیس کرده بود به محض رسیدن پلیس به داخل خودرو رفت و با روشن کردن فندکی باعث این انفجار شد.

امواج این انفجار "جورج اندرو" و دو ماموری که در حال بیرون کشیدن "اندرو" بودند را به زمین پرتاب کرد. "جورج "که دوباره به داخل خودرو در حال سوختن رفت و سعی به بستن درب آن را داشت، طعمه شعله‌های آتش شد.

 

اخبار,اخبار حوادث ,آتش زدن

 
پلیس در این باره گفت: 2 مامور "جورج" را که خیلی زود به یک گلوله آتش تبدیل شده بود بر روی زمین کشیدند و از خودرو دور کردند.او که دچار سوختگی شدید شده در بیمارستان بسر میبرد و حال وخیمی دارد .

همچنین، دو مامور پلیس نیز دچار جراحت کمی شدند. "جورج اندرو" که اتهام خود را به ایجاد حریق عمدی در مکان خطرناکی چون پمپ گاز و اقدام تبهکارانه اش پذیرفته در حال حاضر در مراقبت بسر میبرد.

گفته می‌شود، این فرد به خاطر مشکلات شهر آستین و بیکاری دست به چنین اقدام هولناکی زده بود.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران