اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ خواننده هالیوودی جنجالی شد+عکس


وی در حالی که بی هوش بود در اتاقی در طبقه ی چهارم هتل هیلتون در لس انجلس پیدا شد. وی در ساعت 3.55 دقیقه عصر به وقت محلی از دنیا رفت.

 روزگار نو: ویتنی هوستون، بازیگر و خواننده ی مشهور در سن 48 سالگی درگذشت.

وی در حالی که بی هوش بود در اتاقی در طبقه ی چهارم هتل هیلتون در لس انجلس پیدا شد. وی در ساعت 3.55 دقیقه عصر به وقت محلی از دنیا رفت.



این خواننده ی مشهور و برنده ی جایزه "گرمی" توسط محافظش در وان حمام پیدا شد. تلاش برای احیای او نتیجه نداد و سرانجام این بازیگر فیلم "محافظ" درگذشت.

برخی می گویند که مرگ او ناشی از مصرف مواد مخدر است اما دلیل اصلی آن همچنان نامشخص است.

وی به عنوان ملکه ی موسیقی پاپ شناخته می شد تا این که صدا و چهره ی او در نزد مردم به دلیل استفاده از مواد مخدر، رفتارهای غیر عادی و ازدواج پر سرو صدایش با بابی براون خواننده خدشه دار شد.



وی تاثیر زیادی بر روی خواننده های جوان گذاشت که از جمله می توان به کریستینا اگیلرا و ماریا کری اشاره کرد.

وی اعتراف به استفاده ی بیش از حد از کوکائین، ماریجوانا و قرص های مختلف کرده بود.

وی در سال 2002 گفت: بزرگترین شیطان خود من هستم. من بهترین دوستم و بدترین دشمن خودم هستم.


ویدیو مرتبط :
Rihanna (ریحانا) خواننده ی مطرح هالیوودی اهل باربادوس در شبکه 3 صدا و سیما !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهره بدون آرایش "ریحانا" خواننده جنجالی هالیوود +عکس



چهره بدون آرایش "ریحانا" خواننده جنجالی هالیوود +عکس

 به نقل از دیلی میل: ریحانا ستاره جنجالی موسیقی پاپ هالیوود به خاطر آرایش غلیظ و رنگارنگ خود به شهرت رسیده است، اما ریحانا این بار با قرار دادن تصویر بدون آرایش خود در اینترنت نشان داد که جذابیتهای ظاهری او تنها به دلیل استفاده از لوازم آرایش نیست.

 ستاره جنجالی موسیقی پاپ هالیوود,آرایش,هالیوود,تصویر بدون آرایش ریحانا

این خواننده 25 ساله درحالی تصویر بدون آرایش خود را منتشر کرد که صاحب بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای لوازم آرایش در دنیاست. ریحانا در تازه ترین اقدامش در این زمینه ، یک فروشگاه لوازم آرایشی با برندی همنام خودش در هنگ کنگ افتتاح کرده است.


او در تصویر منتشر شده اش بسیار خسته به نظر میرسد و به گفتی برخی منابع به نظر میرسد وی این عکس را بعد از بیدار شدن از یک خواب طولانی از خود گرفته است.


او اخیرا به دلیل حضورش در جشنواره مد لندن در انگلستان حضور داشت و همزمان یک فروشگاه لوازم آرایشی در آکسفورد افتتاح کرد. او به دلیل استفاده از رژ لب آبی تیره و خط چشم ضخیمش در روز افتتاحیه سوژه عکاسان بود.


این خواننده جنجالی هالیوود این روزها در حال اجرای برنامه های زنده در کشورهای مختلف است و قصد دارد بعد از اجرای چند برنامه زنده در استرالیا و امارات متحده عربی در ماه نوامبر سال جاری به امریکا بازگردد./پرداد