اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد فریب می‌داد، همسرش كلاه برمی‌داشت



مرد فریب می‌داد، همسرش كلاه برمی‌داشت

زن شیاد با معرفی خود به عنوان مدیر شركت خرید و فروش خودرو، مردم را فریب داده و چند میلیارد تومان از آنها كلاهبرداری كرده بود.

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب فرودگاه مهرآباد تهران علیه زنی به اتهام كلاهبرداری شكایت كرد.

شاكی گفت: در فكر خرید خودرویی بودم تا این‌كه یكی از همكارانم ادعا كرد، همسرش مدیر شركتی است كه در زمینه خرید و فروش خودروهای مدل بالا فعالیت دارد و در صورتی كه بخواهم خودروی خارجی بخرم، می‌تواند كمكم كند.

وی افزود: همكارم مدعی شد بخشی از پول خودرو را قبل از تنظیم سند و بقیه را پس از تحویل خودروها و انتقال سند در دفترخانه دریافت می‌كند و خودرو‌ها را می‌توانیم پس از 45 روز تحویل بگیریم. وی یادآور شد: چند روز بعد من و چند نفر از همكارانم، هركدام 10 تا 100 میلیون تومان، بابت خرید خودروهای خارجی و داخلی به این زن پرداخت كردیم. من هم 13 میلیون و 500 هزار تومان پول به وی پرداخت كردم و قرار شد بعد از تحویل خودرویم، بقیه پول را بدهم، اما با رسیدن موعد مقرر، زن شیاد از تحویل دادن خودرویم خودداری كرد.

شاكی یادآور شد: چند بار از زن شیاد خواستم خودرویم را تحویلم دهد، اما او ادعا می‌كرد، بنا به دلایلی نمی‌تواند اكنون خودروها را به متقاضیان تحویل دهد و من هم باید چند ماه منتظر بمانم كه بناچار منتظر ماندم، اما وقتی قیمت خودرو با افزایش مواجه شد، زن شیاد هم از من پول بیشتری خواست و پس از مدتی او و شوهرش ناپدید شدند و پس از بررسی متوجه شدم چنین شركتی وجود خارجی ندارد.

در پی شكایت مرد شاكی، پرونده در اختیار كارآگاهان اداره پلیس آگاهی فرودگاه مهرآباد تهران قرار گرفت و جستجوها برای یافتن آنها آغاز شد تا این‌كه افراد دیگری هم با حضور در مركز پلیس، شكایت‌های مشابهی را ارائه كردند.

در تحقیق از شاكیان جدید معلوم شد تعدادی از آنها از همكاران شاكی نخست پرونده هستند. در ادامه پاتوق‌های احتمالی متهمان تحت نظر گرفته شد تا سرانجام این زوج روزهای پایانی هفته گذشته در تهران دستگیر شدند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی فرودگاه مهرآباد، به كلاهبرداری چند میلیارد تومانی اعتراف كردند.

اعتراف متهمان

زن متهم گفت: پیش از این در یك مركز خرید و فروش خودرو فعالیت می‌كردم و در همین ارتباط شوهرم چند نفر از همكارانش را به من معرفی كرد و من در خرید خودرو به آنها كمك كردم، سپس وسوسه شدیم خودمان با مردم معامله كنیم و با فروش خودرو، مبالغی كلان به دست بیاوریم.

در مرحله بعدی معلوم شد، متهمان برای این‌كه اعتماد مشتریان خود را جلب كنند، ابتدا خودروهایی را به متقاضیان تحویل داده و مبالغی هم به عنوان سود دیركرد به آنها پرداخت و با این ترفند اعتماد افراد بسیاری را جلب می‌كردند./جام‌جم


ویدیو مرتبط :
کتک خوردن مرد بحرینی در جلو همسرش و دفاع همسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد فرانسوی همسرش را در منقل سرخ كرد



 

مرد فرانسوی همسرش را در منقل سرخ كرد

پلیس فرانسه از دستگیری مردی خبر داد كه پس از كشتن همسرش جسد او را در منقل حیاط پشتی منزلشان سرخ كرد.

در گزارش پلیس منطقه «ایل ا ویلن» در فرانسه آمده است كه یك مرد ۴۲ ساله با نام «بنوت پیت» به اتهام قتل همسر ۳۴ ساله اش توسط ماموران دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش ایسنا، در گزارش دپارتمان پلیس منتشره در روزنامه دیلی میل، آمده است كه این مرد یك هفته قبل از مفقودشدن همسر جوانش خبر داده بود، اما جستجوهای پلیس برای یافتن وی بی نتیجه ماند. به همین دلیل، ماموران این مرد ۴۲ ساله را به عنوان مظنون اصلی دستگیر كردند.

در این گزارش همچنین آمده است كه این مرد در نهایت روز گذشته به قتل همسر ۳۴ ساله اش اعتراف كرد و گفت كه این عمل را به دلیل اینكه همسرش قصد داشته از او جدا شود مرتكب شده است. علاوه بر این، این همسر بی رحم اعتراف كرد كه پس از كشتن زنش جسد او را در منقل كه در حیاط پشتی منزل مسكونیشان قرار دارد، سرخ كرده و سپس مابقی را در باغچه دفن كرده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام رسانه های رسمی فرانسه، به احتمال زیاد این مرد كه پدر هفت كودك خردسال است در صورت اثبات گناهكار بودنش به حبس ابد محكوم می شود.... /خبرگزارى ایسنا