اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد «سگ خور» دستگیر شد



«سگ خور» دستگیر شد

 ساكنان خیابانی در شهر پیمبروك ایالت اونتاریو كانادا شاهد صحنه حیرت انگیزی بودند: حمله یك مرد به یك سگ نژاد پیت-بول كه خود سگی مهاجم و خطرناك است.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لاپرس، ساكنان خیابان كریستی شهر پیمبروك شاهد صحنه هراس آوری بودند. مردی نیمه برهنه به یك سگ پیت-بول حمله كرده و در حال خوردن گوشت شانه و سر حیوان بود.

زوزه دردناك سگ موجب شد تا ساكنان از خواب بیدار شده و به كنار پنجره بیایند. آنها با مشاهده این صحنه وحشتناك از خانه های خود بیرون آمده و با هر وسیله ای كه در دسترس بود به مرد حمله كردند و سگ را از زیر دست و پای او بیرون آوردند.

به گفته شاهدان، تمام بدن سگ پوشیده از آثار گاز گرفتگی و خون آلود بود. شاهدان تاكید كردند كه اگر دخالت آنها نبود قطعا مرد نیمه برهنه سگ را زنده زنده می خورد.

مرد مهاجم با مشاهده انبوه مردم از خیابان كریستی به سوی مركز پیمبروك مموریال فرار كرد. ساعتی بعد ماموران پلیس وی را در یك خیابان مجاور دستگیر كردند.

پلیس پیمبروك مرد را به  بیمارستان روانی شهر انتقال داد. به گفته پلیس ، مرد تحت تاثیر نوعی مواد مخدر صنعتی توهم زا به نام "نمك حمام" (آسمان هفتم) بود كه در ماه های اخیر در ایالات متحده رواج یافته است.

مقامات پلیس پیمبروك مایل نیستند جزییات این حادثه را فاش كنند اما تعداد زیادی از ساكنان محلی كه شاهد صحنه بوده و سگ را از زیر دندان های مرد نجات دادند ، جزییات این واقعه هراس آور را در اختیار رسانه های محلی قرار دادند.

سگ كه یك پیت-بول ماده است و با همكاری جمعی مردم از مرگ حتمی نجات یافت برای مداوا در یك بیمارستان دامپزشكی به سر می برد.

سگ‌های پیت-بول اصولا سگ هایی قوی و مهاجم هستند اما حمله مرد به اندازه‌ای هولناك بود كه حتی این پیت - بول هم نتوانست از خود دفاع كند./جام جم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
طالبان سگ آمریکایی را دستگیر کردند -

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد امریکایی سگ همسایه را خفه کرد و خورد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مرد امریکایی سگ همسایه را خفه کرد و خورد

 در تازه ترین نمونه از آدمخواری و حیوان خواری تحت تاثیر مواد مخدر شیمیایی ، مردی در آمریکا دست به خوردن سگ همسایه زد.

مایکل ترون دانیل ساکن شهر واکو در ایالت تگزاس پس از مصرف ماده مخدری به نام K2 با یکی از دوستانش در منزل مشاجره می کرد که همسایه برای پایان دادن به اختلاف این دو دخالت کرد.

به گفته شاهدان عینی، ناگهان دانیل با گذاشتن دستها وزانوها روی زمین مثل یک سگ شروع به پارس کردن کرد و سعی کرد همسایه را گاز بگیرد اما موفق به این کار نشد و در عوض به سراغ سگ همسایه که در مقابل خانه نظاره گر این صحنه بود رفت و سگ را کتک زده ، خفه کرده و شروع به خوردن آن کرد.

پلیس پس از دستگیری دانیل او را برای درمان به بیمارستان فرستاد ولی باید برای محاکمه بخاطر قتل یک حیوان در دادگاه حاضر شود و احتمالا محکوم به پرداخت جریمه مالی می شود.

در ماه های اخیر گزارشهای متعددی در مورد آدم خواری در آمریکا تحت تاثیر مواد مخدر شیمیایی از جمله k2  و bath salt گزارش شده است./خبرآنلاین