اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد رکورددار طولانی‌ترین اعتصاب غذا +عکس



اخبار گوناگون- مرد رکورددار طولانی‌ترین اعتصاب غذا +عکس

سامر العیساوی، اسیر فلسطینی صاحب طولانی‌ترین اعتصاب غذا در تاریخ بشریت روز دوشنبه آزاد شد.

سایت شبکه فلسطین الیوم گزارش داد؛ باشگاه اسیران فلسطین در گزارشی اعلام کرد که سامر العیساوی، اسیر فلسطینی پس از 10 سال بازداشت توسط نیروهای اسرائیلی در جریان تبادل اسیران در سال 2011 آزاد شد اما مسئولان اسرائیلی در 7 ژوئیه 2012 مجددا وی را بازداشت کردند.

اخبار ,اخبار گوناگون ,اعتصاب غذا

 
وی در اعتراض به بازداشت مجددش که بدون هیچ توجیه و دلیل صورت گرفت، از اوت 2012 دست به اعتصاب غذا زد که 9 ماه به طول انجامید.

اعتصاب غذای سامر العیساوی که برای دستیابی به آزادی صورت گرفت طولانی‌ترین اعتصاب غذا در تاریخ بشریت به شمار می‌آید.

این اسیر فلسطینی در راه مبارزه خود چند بار با مرگ دست و پنجه نرم کرد و به چند زندان و بیمارستان‌ اسرائیلی انتقال یافت.

گروه‌های ملی و ساکنان منطقه العیسویة در مرکز قدس خود را برای استقبال از سامر العیساوی آماده می‌کنند. 

اخبار گوناگون - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
طولانی ترین کیک جهان رکورددار کتاب گینس شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد رکورددار کلکسیون دخترانه! +عکس


کلکسیون داری یکی از سرگرمی هایی است که عده ای در دنیا به آن مشغول هستند و البته بهای زیادی را نیز برای تکمیل کردن کلکسیون خود پرداخت می کنند. کلکسیون ها دارای بازه مختلفی است و موارد عجیب را نیز در بر می گیرد.

باشگاه خبرنگاران: کلکسیون داری یکی از سرگرمی هایی است که عده ای در دنیا به آن مشغول هستند و البته بهای زیادی را نیز برای تکمیل کردن کلکسیون خود پرداخت می کنند. کلکسیون ها دارای بازه مختلفی است و موارد عجیب را نیز در بر می گیرد.

کلکسیون دارها از تمبرهای کوچک نایاب تا کش شلوار و حتی کرک ناف را جمع آوری می کنند. این کلکسیون های عجیب همگی دارای خصوصیت های خاصی هستند که از دیگر کلکسیون ها متمایز می شوند.

"جیان یانگ" یک مرد سنگاپوری است که این روزها کلکسیونی بسیار عجیب را دور خودش جمع کرده است. این مرد کلکسیونی از 9 هزار عروسک مختلف را در اطراف خودش دارد و حالا خانه او اجازه نمی دهد بیش از این عروسک خریداری کند.



کلکسیون این مرد 33 ساله شامل 6 هزار عروسک دخترونه مانکنی است و 3 هزار عروسک دیگر شامل شخصیت کارتون ها و عروسک های مختلف می شود. این کلکسیون کاملا دخترانه ارزشی نزدیک به 500 هزار دلار دارد.

این مرد کلکسیون خود را از 20 سال پیش آغاز کرده است. او برای جمع کردن برخی از این عروسک ها که بسیار نادر هستند مسافرت های بسیار طولانی کرده است. برخی از این عروسک ها تنها در تعداد محدود و در اطراف سال 1950 ساخته شده اند. این مرد قصد دارد خانه خود را برای جمع کردن عروسک های بیشتر عوض کند.