اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد انگلیسی ۱۵۹ كیلوگرم طی چهار سال كم كرد



 

روبرتو انریو

 

یك مرد انگلیسی موفق شد طی چهار سال ۱۵۹ كیلوگرم از وزن خود بكاهد و با این كار نام وی را در كتاب ركوردهای گینس ثبت شد.

 

«روبرتو انریو» مردی كه چهار سال قبل ۲۶۶ كیلوگرم وزن داشت، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این كشور، بیان كرد: چهار سال قبل برای راه رفتن، خوابیدن، غذا خوردن و حتی حرف زدن مشكل داشتم.

 

یك روز تصمیم گرفتم با مراجعه به پزشك وزن خود را تقلیل دهم، به همین دلیل با تلاش فراوان و كمك پزشكان متخصص هم اكنون ۱۰۷ كیلوگرم وزن دارم.

 

این مرد در ادامه خاطر نشان كرد: من طی چهار سال موفق شدن تنها با رژیم غذایی متشكل از میوه، سبزیجات و كمی مواد لبنی همچون شیر كم چرب و پنیر رژیمی ۱۵۹ كیلوگرم از وزن خود را بكاهم و از شر تمامی چربی‌های اضافی بدنم خلاص شوم.

 

این مرد هر روز سه ساعت می‌دود و حتی تصمیم دارد بیش از این از وزنش بكاهد.

خبرگزاری ایسنا (www.isna.ir)


ویدیو مرتبط :
11 سال اعتكاف یك مرد انگلیسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پس از 10 سال؛خروج چنگال پلاستیكی از شكم مرد انگلیسی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پس از 10 سال رخ داد؛

خروج چنگال پلاستیكی از شكم مرد انگلیسی

رسانه‌های انگلیسی اعلام كردند پزشكان مردی را كه به دلیل درد در ناحیه شكم به بیمارستان مراجعه كرده بود، جراحی و یك چنگال داخل معده‌اش كشف كردند.

بنابر گفته پزشكان معالج این مرد، «لی گاردنر» نزدیك به یك دهه پیش یك چنگال پلاستیكی به طول 22 سانتیمتر بلعیده است.

«گاردنر» پس از اتمام عمل جراحی گفت: نزدیك به 10 سال پیش بود كه به طور اتفاقی یك چنگال پلاستیكی را بلعیدم اما پزشكان معتقد بودند با گذشت زمان این جسم خارجی به طور طبیعی از بین خواهد رفت و به همین دلیل از پیگیری آن خودداری كردم.

«گاردنر» همچنین گفت: در این مدت هیچ مشكلی احساس نمی‌كردم اما مدتی بود كه درد ناحیه شكم و گرفتگی عضلات ناراحتم می‌كرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، پزشك معالج «گاردنر» گفت: او مرد خوش شانسی بوده كه این چنگال طی این مدت مشكلات زیادی را به وجود نیاورده است و به زودی بهبود خواهد یافت./ایسنا