اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی 3 عضو از یك خانواده را در كرمان كشت



مردی 3 عضو از یك خانواده را در كرمان كشت

پرونده قتل 3عضو یك خانواده در شهرك صنعتی كرمان پس از 15 ماه با دستگیری عامل این جنات وارد مرحله‌ تازه‌یی شد.

«آقای میم» كه اینك متهم است سه عضو یك خانواده را با ضربه‌های تبر به قتل رسانده 22 فروردین‌ماه سال 1391 مرتكب جنایت شد كه اینك در اعترافات خود تاكید دارد پیش از اقدام به این سه قتل حدود یك ساعت و نیم شیشه مصرف كرده بوده است. روانگردان شیشه در حالی در جامعه ما قربانی می‌گیرد كه با گذشت حدود دو ماه از شروع به كار دولت یازدهم هیچ‌جایگاهی در برنامه‌های فوری آن ندارد.

 این در حالی است كه دكتر «فرید براتی‌سده»، مدیركل درمان و پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی كشور، تیرماه امسال در گفت‌وگو با فارس تاكید كرده بود مصرف شیشه در كشور در حال افزایش است و مصرف این روانگردان بین افراد 15 تا 45 ساله رایج است.

در همین حال دكتر «مریم رامشت» عضو مركز مشاوره دانشگاه تهران نیز به پایگاه خبری اینترنتی نامه گفته است: مشاهدات میدانی و تحقیقات من و همكارانم نشان می‌دهد تعداد معتادان و مصرف‌كنندگان شیشه به‌شدت درحال افزایش است. به جز این دو «سعید صفاتیان»، مدیر موسسه دانش اعتیاد و روانشناسی نیز شهریورماه امسال به فارس تاكید كرده است: كاهش سن اعتیاد به كمتر از 22 سالگی زنگ خطری جدی محسوب می‌شود و این در حالی است كه شاهد رشد 22 درصدی شمار معتادان به موارد روانگردان هستیم.

ماجرای یك جنایت
همسر آقای میم عصر 22 فروردین‌ماه 1391 در حالی كه او مدت زیادی خوابیده بود بیدارش كرد و گفت: بلند شو سه نفر را در شهرك كشته‌اند.

آقای میم پرسید: سه نفر را كشته‌اند؟

همسرش پاسخ داد: بله. یك زن و مرد و بچه‌شان را.

آقای میم دوباره پرسید الان ساعت چند است؟

همسرش پاسخ داد: 4 بعدازظهر.

همسایگان متوجه نبودن اعضای خانواده‌یی شده بودند و به پلیس خبر دادند. یك مرد، یك زن و یك بچه سه ساله. هر سه با ضربات جسمی سخت و برنده به قتل رسیده بودند.

كارآگاهان احتمال قتل به وسیله شیئی چون تبر را بررسی كردند و بر همین اساس نمونه‌برداری و انگشت‌نگاری از محل وقوع قتل آغاز شد. گزارش این قتل به بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب كرمان داده شد و «حمید اسحاقی» نیز رسیدگی قضایی به این جنایت را آغاز كرد. فرضیه‌هایی چون انتقامجویی، دعوای خانوادگی و سرقت برای رسیدگی مدنظر كارآگاهان بود اما به دلیل نبود هیچ نشانه‌یی رد قاتل یا قاتلان به نتیجه مطلوب نرسید تا 15 ماه بعد از این تاریخ كه «آقای میم» توسط تیم جنایی پلیس كرمان دستگیر شد.

نفهمیدم سه نفر را كشته‌ام
«آقای میم» در اعترافات خود گفته است: وقتی ساعت 4 بعدازظهر روز 22 فروردین‌ماه همسرم مرا از خواب بیدار كرد و گفت سه نفر در شهرك صنعتی كرمان كشته شدند تازه فهمیدم چه كرده‌ام.

«آقای میم» در بیان چگونگی وقوع قتل به این خبرگزاری توضیح داد: قرار بودم همان فردی كه با ضربه تبر كشتمش بیاید و از من مواد مخدر بگیرد. قرار بود به او شیشه بدهم. اما او آمده بود در خانه ما پشت آیفون فحاشی كرده و حرف‌های ركیكی به همسر من زده بود و رفته بود.

این متهم به قتل افزوده است: من همان روز خانه بودم. شب یك ساعت و نیمی نشستم و شیشه كشیدم. بعد رفتم به خانه این فرد. زن و بچه‌اش خواب بودند. رفتیم داخل خانه. او مرا به داخل آشپزخانه برد. گفت بیا با هم شیشه بكشیم. او نمی‌دانست كه من با خود یك تبر به همراه دارم.

این مرد 37 ساله در ادامه اعترافاتش تصریح كرده است: به دنبال او به آشپزخانه رفتم و با تبر دو ضربه به سر او زدم. دوستم افتاد روی یخچال و سر و صدا شد و همسرش آمد. دیگر به او اجازه صحبت كردن ندادم. ضربه‌یی به شقیقه او زدم. بعد هم بچه سه ساله آنها را دیدم كه او را هم با تبر كشتم.

«آقای میم» تاكید كرده است: تا فردای آن روز نمی‌دانستم چه كرده‌ام. آنقدر شیشه كشیده بودم كه نفهمیدم چه شده است. من خودم متاهلم. دو فرزند دارم. اما 5 سال است شیشه مصرف می‌كنم. /اعتماد

 


ویدیو مرتبط :
اعترافات یک عضو خانواده آدم خوار(خانواده کابالا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كشف اجساد ۳ عضو یك خانواده در غرب تهران



 

 

كشف اجساد ۳ عضو یك خانواده در غرب تهران

 

كشف اجساد ۳ عضو یك خانواده در آپارتمانی در غرب تهران، كارآگاهان جنایی را با معمای پیچیده ایروبه رو كرد.

 

مرد خانواده در آخرین تماس با محل كارش به یكی از همكارانش گفته بود كه به خاطر بیماری فرزندش به یكی از مراكز درمانی خواهد رفت، اما به یكباره ناپدید شد و اجساد وی و خانواده اش بعد از ۱۲ روز كشف شد.

 

به گزارش «جام جم»، ساعت ۳۰/۲۰ شامگاه سه شنبه مردی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران تماس گرفت و از غیبت مرموز اعضای خانواده برادرش كه در آپارتمانی در طبقه پنجم یك مجتمع مسكونی واقع در شهرآرا زندگی می كنند، خبر داد.

 

ماموران كلانتری ۱۳۷ نصر تهران با اطلاع از این موضوع به محل اعزام شدند. با به صدا درآوردن در آپارتمان چند بار صاحبخانه را صدا زدند ولی او پاسخی نداد.

 

بنابر این ماجرا را به قاضی روشن، بازپرس كشیك ویژه قتل دادسرای جنایی تهران خبر دادند و با هماهنگی قضایی وارد این آپارتمان شدند.

 

ماموران با حضور در این خانه متوجه شدند كه چراغ های اتاق نشیمن و آشپزخانه روشن است و سفره غذا در كناری قرار دارد و اثاثیه خانه كمی به هم ریخته است.

 

ماموران به بررسی دیگر اتاق های خانه پرداختند و پس از ورود به اتاق خواب با مشاهده اجساد ۳ عضو این خانواده به نام های رضا، اكرم و دختر ۴ ساله آنها (پارمیدا) به فاصله چندقدمی از یكدیگر، موضوع را به بازپرس شعبه ۳ دادسرای جنایی گزارش كردند.

 

با دستور قضایی اجساد این خانواده برای بررسی علت مرگ به پزشكی قانونی منتقل شدند.

 

ماموران در ادامه بازرسی از خانه، بسته ای پیدا كردند كه در آن قرص های سیانور وجود داشت.

 

با تشكیل پرونده ای در این رابطه، كارآگاهان جنایی آگاهی تهران تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرموز این خانواده را آغاز كردند.

 

همسایه ها از مرگ مرموز گفتند

 

ماموران ابتدا به تحقیق از همسایه ها پرداختند كه معلوم شد، اعضای این خانواده از یك سال پیش به این مجتمع نقل مكان كرده و در طبقه پنجم بلوك شمالی مستاجر بود ه اند و شامگاه ۱۲ آبان امسال سروصداهایی از خانه آنها شنیده اند و دیگر آنها را ملاقات نكرده اند.

 

همسایه ها به ماموران گفتند كه بعد از ۳ روز كه پی به غیبت مرموز آنها برده اند، با خانواده مرد مستاجر تماس گرفته اند، ولی آنها تا روز كشف جسد به آنجا مراجعه نكرده اند.

 

آخرین مكالمه با همكاران

 

با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران به تحقیق از همكاران مرد فوت شده پرداختند و پی بردند كه او در یك مشاوره املاك كار می كرده و روز ۱۲ آبان امسال با آنها تماس گرفته و با بیان این كه دختر ۴ ساله اش براثر افتادن از تختخواب دچار حادثه شده، مرخصی گرفته و دیگر به محل كارش مراجعه نكرده و تلفن همراه و خانه اش را هم پاسخ نمی دهد.

 

آنها با مشكوك شدن به ماجرا به خانه اش مراجعه كردند و با دیدن موتورسیكلت وی در پاركینگ مجتمع، سراغ او را از همسایه ها گرفتند كه آنها از حضور وی و خانواده اش اظهار بی اطلاعی كردند.

 

بنابر این گزارش، با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران با معمای پیچیده ای در رابطه با مرگ مرموز این خانواده ۳ نفره روبه رو شدند كه آیا آنها به قتل رسیده اند یا با خودكشی، به زندگی شان پایان داده اند./جام جم آنلاین