اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی که خون همسرش را مینوشید


فیلم‌های تخیلی خون‌آشام این بار به صحنه واقعی زندگی كشیده شده و مردی در مادها پرادش هند به مدت سه سال خون همسرش را می‌نوشیده زیرا معتقد بوده كه موجب قوی شدنش می‌شود.

همواره در اخبار از هند به عنوان سرزمین عجایب نام برده می‌شود كه البته این امر بدون دلیل نیست!

زن ۲۲ ساله‌ای پس از سه سال برای نجات از دست همسرش دست به دامن پلیس شده است.  بنا به گفته پلیس، از سه سال پیش كه وی ازدواج كرده، همسرش خون وی را از طریق سرنگ كشیده و سپس درون لیوانی خالی می‌ریخته و آن را می‌نوشیده است.

دیپا آهیروار كه به دلیل تهدید‌های همسرش تا كنون سكوت كرده بود، در سال ۲۰۰۷ با یك كارگر كشاورزی به نام ماهش آهیروا ازدواج كرده است.

همسر وی در مورد علت كار خود به پلیس گفته است كه خوردن خون همسرش موجب قوی‌تر شدن او می‌شده و وی این كار را حتی در زمانی كه همسرش باردار بوده انجام می‌داده است.

اما دیپا آهیراوا پس از به دنیا آمدن فرزندش كه پسر بوده، اعتراضات خود را نسبت به این رفتار همسرش شروع كرده و به دلیل مقاومت همواره مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

وی پس از هر بار كشیده شدن خون از بدنش، احساس ضعف و تهوع می‌كرده است تا اینكه دیپا به اداره پلیس مراجعه و از آنها خواستار كمك شده است.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
قصه ی مردی با همسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی همسرش را به آتش كشید



 

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری مردی در رفسنجان خبر داد كه پس از مجروح كردن همسرش، او را بی رحمانه در آتش سوزاند.

 

یدالله امینی زاده در گفتگو با فارس افزود: این مرد ۳۰ ساله پس از مشاجره لفظی و بسیار جزئی كه با همسر ۲۳ ساله خود داشت، اقدام به ضرب و شتم وی كرد كه منجر به مجروحیت شدید وی شد.

امینی زاده گفت: این مرد سپس همسرش را كه در حالت بی هوشی قرار داشت، به اتاق خواب منتقل كرد و با ریختن نفت و تینر در قسمت هایی از اتاق، خانه را به آتش كشید و سریعا از محل متواری شد تا وانمود كند از ماجرا بی اطلاع و آتش سوزی خانه غیرعمد بوده است.

وی افزود: با اطلاع رسانی همسایگان، آتش نشانی به محل مراجعه و پس از مهار حریق، مصدوم به اورژانس بیمارستان منتقل و به علت شدت سوختگی به كرمان اعزام شد كه پس از چند ساعت در بیمارستان فوت كرد.

فرمانده انتظامی رفسنجان تصریح كرد: با توجه به اینكه آتش سوزی عمدی به نظر می رسید، همسر مقتول دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد و مورد بازجویی های علمی قرار گرفت.

امینی زاده خاطرنشان كرد: متهم منكر قتل شده و حتی وجود هرگونه اختلاف خانوادگی با همسرش را انكار می كرد، اما وقتی در مقابل تحقیقات و بازجویی های علمی و پلیسی ماموران مجرب قرار گرفت و ادله جمع آوری شده را مانع فرارش می دید، لب به اعتراف گشود و قتل همسرش را پذیرفت.

فرمانده انتظامی رفسنجان همچنین از قتل و دستگیری ۲ مظنون خبر داد و بیان كرد: یك مورد نزاع در روستای محمدآباد دهنو به مركز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش شد كه بلافاصله ماموران به محل اعزام و مشخص شد، دو نفر كه قصد اخاذی از یك تبعه افغانستان را داشتند، با وی درگیر و او را مصدوم كرده ا ند كه مصدوم توسط یكی از اهالی به بیمارستان منتقل می شود ولی به علت شدت ضربات وارده به وسیله چاقو كه به ناحیه شكم وارد شده بود، در بیمارستان فوت می كند..../ خبرگزارى فارس