اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی پس از قتل خواهرزاده ناتنی اش، به قلب خود شلیک کرد



صبح یکشنبه 22 فروردین سال جاری، درگیری و فریادهای مردی از داخل دهیاری روستای کهکدان بخش زند ملایر، روستاییان را به ساختمان دهیاری کشاند.

 حاضران که از این درگیری صبحگاهی وحشت کرده بودند برای خاتمه دادن به موضوع سعی در ورود به ساختمان کردند. اما «عباس» در ساختمان را از داخل بسته بود و با کلت کمری خواهرزاده ناتنی‌اش را تهدید می‌کرد.

درگیری طولانی شده بود. روستاییان در تماس با پلیس خواستار کمک شدند اما تا رسیدن مأموران صدای شلیک گلوله‌ها از درون ساختمان و خاموشی مرگبار دهیاری، مردم را به واکنش واداشت و همه برای ورود به ساختمان تلاش می‌کردند.

لحظاتی از این شلیک‌ها نگذشته بود که ناگهان عباس با فریاد و تهدید در چارچوب در حاضر شد و با نشانه رفتن به سمت روستاییان سعی در فرار کرد. این قاتل که با مقاومت مردم روبه‌رو شده بود وقتی راه فرارش را بسته دید کلت کمری را به سمت خود گرفت و با شلیک به قلبش روی زمین افتاد و جان باخت.

کرمی دهیار روستای کهکدان به شوک گفت: «مقتول فردی معلوم‌الحال بود که سابقه قتل و شرارت در پرونده‌اش وجود داشت. روز حادثه نیز صبح زود از خلوتی روستا استفاده کرده بود و با ورود به دهیاری «شهلا» منشی دهیاری را غافلگیر کرده و پس از درگیری با او با شلیک گلوله‌ای مرتکب این جنایت شده است.

روستاییان که با شنیدن سر و صدا به محل دهیاری رفته بودند پس از این جنایت، با وجود تهدید قاتل به شلیک به سمت‌شان سد راهش می‌شوند و «عباس» که راهی برای فرار نمی‌بیند به خودش شلیک کرده و از پا درمی‌آید.»

دهیار روستای کهکدان افزود: «قاتل از مدتی پیش برای خواهرزاده ناتنی و دو پسر او مزاحمت‌هایی ایجاد کرده بود و حتی پرونده شکایت این خانواده از این فرد در دادسرای ملایر وجود دارد. او متأسفانه با وجود سابقه سیاهش با گذاشتن وثیقه آزاد شده بود که مرتکب این جنایت شد و خانواده و طایفه‌ای را داغدار کرد.»


  اخبار  حوادث  - ایران 


ویدیو مرتبط :
مادر ناتنی و خواهر ناتنی های واقعی سیندرلا در دیزنی لند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی پس از قتل، قلب خودش را با خنجر شکافت



مردی پس از قتل، قلب خودش را با خنجر شکافت

مرد موادفروش پس از قتل یکی از مشتریانش، خودکشی کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

درپی مراجعه مادر فردی به هویت «سعید- ش» 40ساله به کلانتری 207 شهر جدید پردیس واقع در جاده دماوند در 10 مهرماه و اعلام اینکه پسرش، چند روز پیش از خانه خارج شده و از آن زمان به منزل مراجعه نکرده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

در ادامه با تشکیل پرونده مقدماتی و ارجاع پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی، کارآگاهان مطلع شدند که فقدانی با یک دستگاه خودرو پراید سفیدرنگ در پنجم مهرماه از منزل خارج شده و طبق اظهارات مادر فقدانی، در چند روز اولیه و از طریق تماس تلفنی با مادرش در ارتباط بوده اما پس از گذشت دو روز از زمان خروج از منزل دیگر پاسخگوی تماس‌های تلفنی خود نبوده است.

در ادامه رسیدگی به این پرونده و با توجه به قوت گرفتن فرضیه آدم‌ربایی و وقوع جنایت، پرونده برای رسیدگی تخصصی از پایگاه چهارم به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع و رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان این اداره قرار گرفت که در تحقیقات کارآگاهان مطلع شدند که فقدانی به واسطه اعتیاد به مصرف موادمخدر از نوع شیشه، با یکی از اراذل و اوباش و فروشندگان موادمخدر در بومهن و پردیس، به هویت «آرش- ف» 37 ساله در ارتباط بوده که با انجام تحقیقات پلیسی، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که وی در زمان خروج از منزل، قصد خرید موادمخدر از «آرش- ف» را داشته است.

با کسب این اطلاعات، مشخصات خودرو پراید سفیدرنگ متعلق به فقدانی در اختیار کلیه مراکز انتظامی قرار گرفت و کارآگاهان نیز در ادامه تحقیقات، ضمن شناسایی مخفی‌گاه «آرش- ف» در روستای کمرد واقع در جاده دماوند به تحقیق در خصوص وی پرداخته و همزمان با تحقیقات نامحسوس پلیسی، خودرو پراید متعلق به فقدانی را در محدوده مخفی‌گاه «آرش» شناسایی کردند.

با توجه به اطلاعات به‌دست آمده و کشف خودرو فقدانی در نزدیکی مخفی‌گاه آرش، کارآگاهان اداره یازدهم در روز جمعه مخفی‌گاه آرش را به محاصره خود در آوردند که وی پس از اطلاع از حضور مأموران در محل ابتدا تلاش کرد تا با استفاده از یک قبضه شمشیر از محل متواری شود که با شلیک چند تیر هوایی از سوی کاراگاهان موفق به این کار نشد و به طبقه دوم مخفی‌گاه خود بازگشت و چون برای خود راهی پیدا نکرده بود، با یک قبضه خنجر کارآگاهان را تهدید کرد که در صورت تلاش آنان برای دستگیری وی، اقدام به خودکشی خواهد کرد و در حالی که کارآگاهان قصد داشتند از طریق گفت‌وگو او را مجبور به تسلیم شدن کنند، متهم اقدام به خودکشی کرد و قبل از حضور اورژانس در محل و به دلیل شدت جراحت وارده و خونریزی شدید حاصل آن، در طبقه دوم مخفی‌گاهش جان خود را از دست داد.

همزمان با حضور کارآگاهان در مخفی‌گاه آرش و اقدام وی به خودکشی، کارآگاهان جوان دیگری به هویت «فرهاد-ن» 17 ساله را در مخفی‌گاه «آرش» دستگیر کردند که با دستگیری «فرهاد»، تحقیقات در همان محل دستگیری آغاز شد و در همان لحظات اولیه آغاز تحقیقات به همدستی با «آرش» در زمینه خرید و فروش موادمخدر اعتراف کرد و معترف شد که از حدود دو ماه پیش با «آرش» آشنا شده و به پیشنهاد وی شروع به فروش موادمخدر در بومهن و پردیس کرده است.

وی در ادامه اعترافات خود به قتل فقدانی «سعید» توسط «آرش» اعتراف کرد و گفت که «سعید» برای مصرف مخدر شیشه به خانه «آرش» آمده بود و «آرش» نیز او را به انگیزه سرقت وجوهات نقد و خودرو پراید، با یک شمشیر به قتل رساند و هر دو نفر جنازه «سعید» را در حوالی بومهن جاده فرعی باغ کمیش رها کرده‌اند.

با توجه به اعترافات صریح «فرهاد- ن»، کارآگاهان اداره یازدهم با مراجعه به محل رها شدن جنازه مقتول، جسد «سعید» را کشف کردند و ضمن انجام هماهنگی‌های قضایی، جسد را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

فرهاد پس از انتقال به مقر انتظامی در ادامه اعترافات خود، در خصوص نحوه به قتل رسیدن مقتول به کارآگاهان گفت که پراید متعلق به یکی از دوستان «آرش» به نام «سعید» بود که با یکدیگر و حدود 15 روز پیش، در ساعت 24، «سعید» برای مصرف موادمخدر به منزل «آرش» آمده و آن شب هر دو شیشه کشیده‌اند و «سعید» هم در همانجا خوابیده و در حالی که سعید خواب بود، «آرش» پیشنهاد داده که سعید را کشته و پول و ماشینش را بردارند که وی قبول نکرده اما «آرش» اصرار داشته که هر کاری که او می‌گوید باید انجام دهد که سرانجام در حالی که وی در اتاق دیگری بوده و «سعید» نیز روی تخت خوابیده بود، «آرش» با چوب به سر سعید زده و ناگهان قمه را بیرون کشیده و به سر و صورت «سعید» زد که پس از کشته شدن «سعید»، «آرش» یک ملحفه دور جسد کشیده و هر دو نفر، مقتول را به داخل خودرو پراید منتقل کرده و به بومهن جاده کمیش برده‌ و در بیابان رها کرده‌اند که طی این مدت نیز به خاطر ترسی که از «آرش» داشته، ترسیده موضوع را به پلیس اطلاع دهد که نهایتا دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته و با توجه به وقوع جنایت، پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است./ایسنا