اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی خواهر مشکوکش را به دره پرت کرد


«من مدتی بود كه به خواهرم شك داشتم. رفتارهای او باعث آبروریزی شده بود و نمی‌توانستم این شرایط را تحمل كنم. سمیرا هم حاضر نبود در رفتارش تغییری بدهد به همین دلیل بالاخره به این نتیجه رسیدم كه چاره‌ای جز كشتن او ندارم.»

شرق: مردی كه به‌خاطر سوءظن به خواهرش او را به دره پرت كرده و به قتل رسانده است به تحمل چهار سال زندان محكوم شد.

كارآگاهان پلیس آگاهی جهرم چندی قبل تحقیق درباره مفقود شدن دختری جوان به نام سمیرا را آغاز كردند، والدین سمیرا مدعی بودند فرزندشان به طرز مرموزی مفقود شده و هیچ نشانی از وی وجود ندارد. ماموران بعد از اینكه فرضیه آدم‌ربایی را مردود تشخیص دادند، تصمیم گرفتند با بررسی روابط خانوادگی سمیرا علت ناپدید شدن او را فاش كنند. آنها با دو احتمال مواجه بودند؛ نخست آنكه این دختر بنا به دلایلی از خانه گریخته و دوم اینكه اعضای خانواده او می‌دانند چه اتفاقی برای فرزندشان رخ داده است و با طرح شكایت صوری قصد دارند مسیر تحقیقات را منحرف كنند.

در این مرحله از تجسس‌ها بود كه فاش شد سمیرا با یكی از برادران بزرگ خود به نام عیوض به شدت اختلاف داشت. عیوض در بازجویی‌ها حرف‌های ضد و نقیضی زد و شك ماموران را برانگیخت به همین سبب وی بازداشت شد و بعد از چند جلسه بازجویی اعلام كرد به خاطر سوءظن به خواهرش او را به قتل رسانده است. این متهم برادرش را به عنوان همدست و شریك جرمش معرفی كرد و باعث دستگیری او شد.

پس از ثبت این اعترافات جسد مقتول در حالی كه به آتش كشیده شده بود در ته دره‌ای در خارج از شهر پیدا شد و پرونده با صدور قرار مجرمیت و كیفرخواست در اختیار قضات شعبه چهارم دادگاه كیفری استان فارس قرار گرفت. در این جلسه با توجه به اینكه والدین سمیرا به عنوان اولیای‌دم از پسران خود گذشت كرده و گفته بودند هیچ شكایتی از آنها ندارند، نماینده دادستان خواستار مجازات آنها به خاطر جنبه عمومی جرم شد. سپس عیوض، متهم ردیف اول با تشریح واقعه به دفاع از خودش پرداخت و گفت: «من مدتی بود كه به خواهرم شك داشتم. رفتارهای او باعث آبروریزی شده بود و نمی‌توانستم این شرایط را تحمل كنم. سمیرا هم حاضر نبود در رفتارش تغییری بدهد به همین دلیل بالاخره به این نتیجه رسیدم كه چاره‌ای جز كشتن او ندارم.»

متهم ادامه داد: «روز حادثه‌ به بهانه‌ای خواهرم را سوار خودروام كردم و او را به خارج از شهر بردم. وقتی نزدیك یك پرتگاه رسیدیم، توقف كردم. سمیرا كه فهمیده بود، قصد دارم بلایی سرش بیاورم سعی كرد با داد و فریاد در برابرم مقاومت كند ولی من به زور او را از ماشین پیاده كردم و لب دره بردم و از آنجا او را به پایین پرت كردم.»

این جوان در ادامه گفت: «بعد از سقوط سمیرا خودم هم ته دره رفتم تا مطمئن شوم فوت كرده است. سپس برای اینكه جسد شناسایی نشود با بنزین آن را به آتش كشیدم، البته برادر دیگرم هم در این كار به من كمك كرد.»در ادامه این جلسه متهم ردیف دوم نیز از خودش دفاع كرد. او با رد اتهام دست داشتن در خواهركشی گفت: «وقتی عیوض به من تلفن زد و خبر داد چه كار كرده است به محل حادثه رفتم و با كمك هم جنازه را به محل دیگری بردیم، در آنجا گودالی حفر و پیكر سمیرا را دفن كردیم.»

بنا بر این گزارش در پایان این جلسه هیات قضات وارد شور شدند و عیوض را به اتهام قتل عمد به تحمل چهار سال حبس محكوم كردند. قضات همچنین برای متهم ردیف دوم مجازات 21 ماه حبس در نظر گرفتند. سپس این پرونده به دیوان‌عالی كشور رفت و رای صادره مورد تایید قرار گرفت.

منبع: تابناک




ویدیو مرتبط :
پرت شدن در دره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی که همزمان با ۲ خواهر و یک خاله ازدواج کرد! +عکس



مردی که همزمان با ۲ خواهر و یک خاله ازدواج کرد! +عکس

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مرد 42 ساله آمریکایی که با دو خواهر دوقلو و خاله اونها ازدواج کرده و از این سه زن، 24 بچه دارد در ایالت یوتای آمریکا زندگی میکند./فان پاتوق

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب