اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مراسم بزرگداشت جان‌باختگان فاجعه منا - حسینیه امام خمینی(ره) + تصاویر



بعد از ظهر امروز مراسم بزرگداشت جان باختگان فاجعه منا از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور ایشان در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

اخبار,اخبار اجتماعی , حادثه در منا

 

اخبار,اخبار اجتماعی , حادثه در منا

 

اخبار,اخبار اجتماعی , حادثه در منا

 

اخبار,اخبار اجتماعی , حادثه در منا

 

اخبار,اخبار اجتماعی , حادثه در منا

 

اخبار,اخبار اجتماعی , حادثه در منا

 

اخبار,اخبار اجتماعی , حادثه در منا

 

اخبار,اخبار اجتماعی , حادثه در منا

 

اخبار,اخبار اجتماعی , حادثه در منا

 

اخبار,اخبار اجتماعی , حادثه در منا

 

اخبار,اخبار اجتماعی , حادثه در منا

 

اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
بزرگداشت آیت الله خوشوقت در حسینیه امام خمینی ره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تدابیر لازم برای جلوگیری از تحركات خودسر‌ها در مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)



اخبار,اخبار سیاسی ,بزرگداشت ارتحال امام

 

اخبار سیاسی - انصاری: مراسم امسال بدون حاشیه خواهد بود

اخلالگران هر سال برای یكی نقشه می‌كشیدند یك سال برای سخنرانی سید حسن خمینی و سال بعد برای محمود احمدی‌نژاد. با این وجود ظاهرا امسال برگزار‌كنندگان مراسم ارتحال حضرت امام تدابیر لازم برای جلوگیری از تحركات خودسر‌ها اندیشیده‌اند.

محمدعلی انصاری، دبیر ستاد مركزی بزرگداشت ارتحال امام می‌گوید كه امسال نگرانی از بابت تحركات خودسرها ندارد و همه تدابیر لازم برای برگزاری یك مراسم بدون حاشیه را آماده كرده‌اند و امسال خبری از اتفاقات حاشیه‌یی نخواهد بود. مراسم‌های بزرگداشت حضرت امام در سال‌های اخیر اما با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو بوده است. اخلالگران هر سال برای یكی نقشه می‌كشیدند یك سال برای سخنرانی سید حسن خمینی و سال بعد برای محمود احمدی‌نژاد.

 

با این وجود ظاهرا امسال برگزار‌كنندگان مراسم ارتحال حضرت امام تدابیر لازم برای جلوگیری از تحركات خودسر‌ها اندیشیده‌اند.


«اعتماد» در همین مورد گفت‌وگویی كوتاه با محمد علی انصاری داشته است كه متن آن در ادامه می‌آید.

آقای انصاری همكاری و هماهنگی دولت یازدهم در مورد برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام چگونه بوده است و فكر می‌كنید دولت آقای روحانی تا به امروز تا چه اندازه در مسیر آرمان‌های حضرت امام گام برداشته است؟
ما در گذشته شاهد هماهنگی‌های خوب همه دولتمردان برای برگزاری مراسم حضرت امام بوده‌ایم. در دولت تدبیر و امید انتظار ما بسیار بیشتر از همكاری صرف با ستاد بزرگداشت است اما برای اطلاع شما عرض می‌كنم با وجود اینكه دولت هنوز تجربه كار برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام را نداشتند و برای نخستین‌بار است كه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط دولت تدبیر و امید در بزرگداشت حضرت امام شركت می‌كنند اما احساس ما این است كه همكاری‌ها خیلی جدی‌تر و صمیمانه‌تر و همراه با واقعیات و امكانات موجود كشور است و ما هم همین انتظار را داشتیم و امیدواریم كه سطح همكاری‌ها تا روز شروع مراسم و در ادامه در سال‌های دیگر همانند حالا برقرار باشد. من به نوبه خود تا اینجای كار هم از رییس‌جمهور و هم وزرا تشكر می‌كنم.

طی ماه‌های گذشته شاهد فعالیت گسترده نیروهای خودسر بوده‌ایم از آنجایی كه مراسم بزرگداشت حضرت امام در سال‌های گذشته با چنین حاشیه‌هایی روبه‌رو بوده است برای رخ ندادن چنین اتفاقاتی در مراسم امسال چه تدابیری اندیشیده شده است؟
در مراسم امسال ما مطمئن هستیم هیچ‌كس حركتی برخلاف برنامه‌های عمومی مراسم انجام نخواهد داد. نه به لحاظ اینكه ما انگیزه‌یی در وجود طیف‌ها و گروه‌ها احساس كنیم كه بخواهند مراسم را تحت تاثیر قرار بدهند و هم نه از نقطه‌نظر برنامه‌ریزی‌های ما. با هماهنگی‌هایی كه ما با سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و جمعیت برگزار‌كننده انتظامات مراسم داشتیم همه تدابیر لازم را برای برگزاری مراسم آرام و بدون حاشیه فراهم كرده‌ایم و هیچ نگرانی نداریم و ان‌شاء‌الله حادثه و حاشیه‌یی هم به وقوع نخواهد پیوست.

اخبار سیاسی - اعتماد