اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مذاکرات بایرن با روبن برای تمدید قرارداد


قرارداد این ملی پوش هلندی با باواریایی ها در سال 2015 به پایان می رسد و این باشگاه مایل است تا قرارداد او را تا 2017 تمدید کند.

سایت گل: قرارداد این ملی پوش هلندی با باواریایی ها در سال 2015 به پایان می رسد و این باشگاه مایل است تا قرارداد او را تا 2017 تمدید کند.
 
باشگاه بایرن مونیخ مذاکرات برای تمدید قرارداد آرین روبن را آغاز کرد و امیدوارند هرچه زودتر خبر تمدید قرارداد او را اعلام کنند.

 قرارداد این ملی پوش هلندی با باواریایی ها در سال 2015 به پایان می رسد و این باشگاه مایل است تا قرارداد او را تا 2017 تمدید کند.

به گزارش نشریه هلندی فوتبال اینترنشنال، با توجه به علاقه مندی دو طرف برای ادامه همکاری، مطمئنا این قرارداد تمدید خواهد شد.

یکی از مواردی که باشگاه بایرن در مورد آن مردد است، گذاشتن بندی برای ادامه همکاری بعد از سال 2017 است.

چند ماه قبل شایعاتی در مورد انتقال روبن به پاری سن ژرمن منتشر شده بود اما او به این انتقال تمایلی نشان نداد.

روبن که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده، در دیدار این هفته تیمش مقابل آینتراخت فرانکفورت، پاس گل داد.


ویدیو مرتبط :
تمدید قرارداد لوفت هانزا و بایرن مونیخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاکرات مسی و بارسلونا برای تمدید قرارداد



اخبار,اخبار ورزشی, مذاکرات مسی و بارسلونا

 

 اخبار ورزشی - مذاکرات مسی و بارسلونا برای تمدید قرارداد

روزنامه ی اسپانیایی مارکا گزارش می‌دهد که بارسلونا و مسی، این هفته برای تمدید قرارداد ملاقاتی خواهند داشت. باشگاه کاتالان منتظر خورخه مسی، پدر مسی و مدیربرنامه هایش بود تا از آرژانتین بازگردد و مذاکرات را شروع کنند.

اگر اتفاق خاصی نیفتد، خورخه مسی و جوسپ بارتومئو، قراردادی امضا خواهند کرد که حقوق مسی را ناگهان بسیار زیاد و او را به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل می‌کند.

در حال حاضر، این مهاجم آرژانتینی سالانه 16 میلیون یورو دریافت می‌کند که پاداش‌ها هم بخشی از آن است.

بارسلونا حقوق مسی را افزایش خواهد داد و این کار، مشکلات تمدید قرارداد را به راحتی حل خواهد کرد.

یکی از بزرگترین موانع دو طرف برای تمدید قرارداد، میزان پاداش‌هایی بود که مسی دریافت می‌کرد و حالا با حقوق بالایی که دریافت خواهد کرد دیگر مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

جزئیات قرارداد به زودی مشخص خواهد شد.

پس از اینکه شایعات زیادی مبنی بر نزدیک بودن مسی به درهای خروجی نیوکمپ به گوش می‌رسید، بارسلونا تمام تلاش خود را کرد تا هرطور شده، شرایط تمدید قرارداد این بازیکن را فراهم کند.

قرارداد فعلی مسی تا پایان 2018 اعتبار دارد و با قرارداد جدید، یک سال دیگر به اعتبار آن اضافه خواهد شد و این بازیکن، تا 2019 در بارسا ماندگار خواهد شد.

اخبار ورزشی - فرارو