اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدیر یک سایت مبتذل بازداشت شد


رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری دایرکننده وب سایتی غیراخلاقی و مبتذل در این استان خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری دایرکننده وب سایتی غیراخلاقی و مبتذل در این استان خبرداد.

سرهنگ کامبیز اسماعیلی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مقابله با جرائم علیه اخلاق و عفت عمومی، ماموران، هنگام پایش فضای مجازی، وب‌سایتی را شناسایی کردند که در آن فردی اقدام به انتشار آهنگ و فیلم‌های مبتذل کرده بود.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس فتا با انجام تحقیقات دایرکننده این وب سایت غیرقانونی را شناسایی کردند، گفت: سرانجام متهم پس از هماهنگی با مقام‌قضایی در شهرستان زرند دستگیر شد.

اسماعیلی خاطر‌نشان کرد: متهم دستگیرشده پس از انتقال به مقر انتظامی ابتدا منکر هر گونه عمل خلاف قانون شد اما پس از مواجهه با مستندات و شواهد پلیس، به جرم خود مبنی بر دایرکردن وب‌سایتی با محتویات مبتذل اعتراف کرد.

به گفته رییس پلیس فتای کرمان مجرم دستگیرشده به دلیل علاقه به فضای مجازی اقدام به طراحی یک وب‌سایت سرگرمی کرده بود اما پس از مدتی آهنگ‌های غیرمجاز و فیلم‌های مبتذل را نیز در وب سایت خود انتشار داده بود.

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کرمان اضافه‌کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.


ویدیو مرتبط :
نظر مدیر مدیر روابط عمومی سایت کارتن اینفو در خصوص سایت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیر‌مسئول سایت بازتاب بازداشت شد



سایت بازتاب,سایت بازتاب امروز,ادرس سایت بازتاب

مدیر‌مسئول سایت بازتاب بازداشت شد

سایت قانون نوشت: پس از انتشار خبر مربوط به سناریوی دولت برای نوار ۸‌میلیونی، علی غزالی مدیر مسول سایت بازتاب روز ۸ اردیبهشت با دستور دادستانی تهران بازداشت شده است. 

غزالی یکشنبه هفته گذشته، با حکم شعبه دوازدهم دادسرای فرهنگ و رسانه بازداشت گردید و سایت بازتاب امروز هم پس از آن فعالیتش متوقف شد. 

غزالی از روزنامه‌نگاران اصولگرای منتقد دولت محسوب می‌شود که از آغاز فعالیت سایت بازتاب امروز مدیر مسولی آن را بر عهده داشت./قانون