اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدیر دادگاهی‌شده دولت سابق کیست؟



اخبار,اخبار سیاسی, فساد اخلاقی دروزارت ارشاد


اخبار سیاسی - مدیر دادگاهی‌شده دولت سابق کیست؟

روزنامه قانون از محاكمه یكی از مدیران وزارت ارشاد در دوره احمدی نژاد خبر داده و نوشته است: "جلسه محاكمه یكی از مدیران وزارت ارشاد در دولت دهم و پسرش روز یك شنبه هشتم دی ماه به صورت غیرعلنی در دادگاه كیفری استان تهران برگزار شد"

به گزارش "انتخاب" به نقل از روزنامه قانون، "این مدیر وزارت ارشاد در دولت دهم و پسرش اواخر سال 91 با شكایت زنی به دادگاه احضار و پس از تكمیل تحقیقات با قرار وثیقه آزاد شدند"، و اكنون "متهم نیز علیه این زن، شكایتی را درخصوص سوءاستفاده‌های مالی مطرح كرده است".

 این روزنامه اشاره‌ای به اسم این "مدیر وزارت ارشاد اسلامی" نكرده است، اما روزنامه قانون در پنجم اردیبهشت ماه 92 از "بازداشت یك مدیر فاسد در وزارت ارشاد اسلامی" خبر داده و نوشته بود: "سرانجام آقای "س"، یكی از مدیران جنجالی و پرسروصدای وزارت ارشاد در بخش سینمایی، به دلیل فساد اخلاقی گسترده خود بازداشت شد."

 

روزنامه قانون در همان شماره نوشته بود كه "این مدیر ارشد فرهنگی دولت محمود احمدی نژاد" كه برخی از سینماگران برجسته و بسیاری دیگر از بزرگان سینمای ایران را "خانه‌نشین كرده بود"، پس از بازداشت "به انواع جرائم اخلاقی و مالی" متهم شده است. به نوشته این روزنامه، از جمله اتهامات "آقای "س" مدیر ارشد وزارت ارشاد" این بود كه از "یكی از تهیه كنندگان زن سینما مبلغ 30 میلیون تومان باج‌گیری و وی را مجبور به رابطه غیراخلاقی كرده است"

 

و پیشتر در "سال 91 نیز در یك پرونده فساد اخلاقی محكوم شده بود"، چرا كه "در آن پرونده، دختر جوانی را در جشنواره فیلم كودك اصفهان به هتل دعوت و در اتاق خود با دختر جوان رابطه غیراخلاقی برقرار كرده بود كه با هشیاری مسئولان هتل، فیلم فساد اخلاقی این مدیر در اختیار نهادهای مسئول قرار گرفت".
اخبار سیاسی -  جمهوری اسلامی ، قانون


ویدیو مرتبط :
مدیر ارشد شرکت گوگل کیست ؟ چقدردر آمد دارد ؟ کجا زندگی میکند ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیر عامل روزنامه دولت دادگاهی می شود


شعبه 15 دادگاه انقلاب به اتهامات دادستان عمومی و انقلاب تهران علیه «علی‌اكبر جوانفكر» مشاور مطبوعاتی رییس‌جمهور و مدیرعامل ایرنا رسیدگی می‌كند.

شعبه 15 دادگاه انقلاب به اتهامات دادستان عمومی و انقلاب تهران علیه «علی‌اكبر جوانفكر» مشاور مطبوعاتی رییس‌جمهور و مدیرعامل ایرنا رسیدگی می‌كند.

جوانفكر متهم است كه در روزنامه‌ی‌ تحت سرپرستی‌اش به آیت‌الله آملی‌لاریجانی و آیت‌الله مصباح یزدی توهین شده است.

«ایران» در اواخر اردیبهشت ماه در یك ویژه نامه چهار صفحه‌ای اقدام به انتشار اظهارات افراد و شخصیت‌های مختلف درباره نسبت‌های داده شده به دولت مانند رمالی و جادوگری كرده بود.

شكایت دادستان تهران از مشاور رییس جمهور ابتدا در بازپرسی شعبه‌ نهم دادسرای فرهنگ و رسانه مورد رسیدگی قرار گرفت و بازپرس اتهامات را وارد ندانست اما دادستان تهران پرونده اتهامی را جهت رسیدگی مستقیما به دادگاه انقلاب فرستاده است.

بر اساس این گزارش،‌ طبق قانون مطبوعات رسیدگی به جرایم مطبوعاتی حتی اگر در دادگاه انقلاب انجام شود، باید با حضور هیات منصفه باشد.

منبع: ایسنا