اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدل جدید تندر ۹۰ وارد بازار می شود



 

 

مدل جدید تندر ۹۰ وارد بازار می شود

 

قائم مقام مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از ورود مدل جدیدی از خودروی سواری تندر ۹۰ به بازار تا پایان سال خبر داد.

محمدسعید فلاحی چهارشنبه شب گذشته در نشستی خبری در محل نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز افزود: در این مدل جدید كه با عنوان Saipa Renult SR وارد بازار می شود، به خصوص در قسمت عقب خودرو تغییراتی صورت گرفته است.

وی با اشاره به زمان بر بودن سازوكارهای طراحی خودرو اظهاركرد: بخش عمده ای از محصولات گروه خودروسازی سایپا برای جوانان و قشری از جامعه كه قدرت خرید پایینی دارند، تولید می شود.

فلاحی در عین حال گفت: برای برآوردن توقع مشتریان با شرایط مالی بهتر هم تولید خودروهای گران قیمت توسط شركت پارس خودرو صورت می گیرد. وی به محصول X۱۰۰ اشاره كرد و افزود: این خودرو دارای ویژگی هایی است كه بسیاری از خودروهای وارداتی قابلیت رقابت با این ویژگی ها را ندارند. نمایشگاه تبریز كه از ۲۶ مهر ماه جاری با حضور ۳۵ واحد خارجی و ۳۰۰ واحد داخلی آغاز شده تا ۳۰ مهر ماه ادامه دارد.... /  خبرگزارى جمهورى اسلامی (ایرنا)

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدل جدید تندر ۹۰ در بازار


قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ورود مدل جدیدی از خودرو سواری تندر 90 به بازار تا پایان سال خبرداد.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ورود مدل جدیدی از خودرو سواری تندر 90 به بازار تا پایان سال خبرداد.

محمدسعید فلاحی  افزود: در این مدل جدید كه با عنوان Saipa Renult SR وارد بازار می‌شود، به خصوص در قسمت عقب خودرو تغییراتی صورت گرفته است.

وی با اشاره به زمان بر بودن سازوكارهای طراحی خودرو اظهاركرد: بخش عمده‌ای از محصولات گروه خودروسازی سایپا برای جوانان و قشری از جامعه كه قدرت خرید پایینی دارند، تولید می‌شود.

فلاحی در عین حال گفت: برای برآوردن توقع مشتریان با شرایط مالی بهتر هم تولید خودروهای گران قیمت توسط شركت پارس خودرو صورت می‌گیرد. وی به محصول X100 اشاره كرد و افزود: این خودرو دارای ویژگی‌هایی است كه بسیاری از خودروهای وارداتی قابلیت رقابت با این ویژگی‌ها را ندارند.

نمایشگاه تبریز كه از 26 مهر ماه جاری با حضور 35 واحد خارجی و 300 واحد داخلی آغاز شده تا 30 مهر ماه ادامه دارد.

منبع: دنیای اقتصاد